Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että hääpari/morsian päättää häävieraiden vaatetuksesta?

Vierailija
08.03.2024 |

Mut on kutsuttu häihin jossa on kiellettyä pitää mustaa, kuulemma pitäisi olla jotain värikästä häiden teeman mukaisesti (en viitsi kertoa teemaa, ettei tunnisteta)

Ärsyttää, sillä mulla vain mustia/tummia juhlavaatteita tyylini mukaisesti. En halua hankkia yhtä käyttökertaa varten jotain naurettavaa asua jossa tunnen itseni naurettavaksi ja jota en tule käyttämään koskaan tuon jälkeen, enkä menisi muutoin ollenkaan tämän ärsyttävän teeman vuoksi, mutta kyseessä avecini läheinen, joten hänen vuokseen olen miltei pakotettu osallistumaan.

Kysynkin että onko teidän mielestänne hyvän maun mukaista että hääpari määrittelee kaikkien osallistujien asuvalinnat ja mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Eli epäkunnioitanko hääparia pukeutumalla tyylilleni uskollisesti vai hankinko jonkun naurettavan rytkyn jotta kelpaan osallistua tilaisuuteen ja hääpari saa tahtonsa mukaisesti.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän tavan mukaan häihin ei mennä valkoisessa eikä mustassa. Hääpari voi kutsussa määritellä pukukoodin tai kertoa teemasta, mutta muuten määräysvalta pukeutumisessa on vierailla itsellään.

Vierailija
82/82 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollet voi kunnioittaa hääparin toivetta pukukoodista, niin jättäydy pois.

Eihän hääpari ole edes ilmoittanut pukukoodia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi