Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin hyvälle ystäväperheelle, että myyvät toisen auton pois ja lainaavat minulle siitä saamansa rahan.

Vierailija
08.03.2024 |

En ehdottaiso tällaista jos en olisi vakavissani.

Heillä on kaksi lähes kymppi tonnin arvoista autoa pihassa. Jotka on maksettu kokonaan. Toinen on käytössä ja toinen seisoo pihassa lähinnä kauppakassina.

Olen tukalassa taloudellisessa tilassa ja olisin lainannut rahan ja tietysti maksanut osissa ajan kanssa takaisin. Esimerkiksi 100€ per kuu.

Ei suostunut. Minua kovin närkästyttää. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia. Tottakai ois pitänut myydä pois ja rahat sinulle. Eikä mitään takaisinmaksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
4/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas harvinaisen huono aloitus.

Vierailija
5/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse niitten postilaatikkoon.;)

Vierailija
6/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään että olet taloudellisesti tukalassa tilanteessa kun järjenjuoksu on tuossa jamassa.

Vierailija
7/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ystävät eivät ehdottele, että myykää omaisuutta ja antakaa rahat minulle. Ystävyys ja rahat on syytä pitää kaukana toisistaan. Pankit ovat lainaa varten, jos sitä ei saa on syytä miettiä omaa rahankäyttöään. 

Vierailija
8/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki lainaa rahaa, tuttavat eivät ole mikään pankki.

Vierailija
9/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo sun ystäväperhe enää :D

Vierailija
10/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat myös myydä talonsa ja muuttaa itse halvempaan kerrostaloon. Talosta saadut rahat lainaisivat sinulle.

Vierailija
11/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harvinaisen huono aloitus. Keksi jotain muuta. Ja parempaa.

Vierailija
12/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat myös myydä talonsa ja muuttaa itse halvempaan kerrostaloon. Talosta saadut rahat lainaisivat sinulle.

Sama tuli mieleen, onpa ap tyhmä kun ei älynnyt tätä ehdottaa niin olisi saanut enemmän rahaa.

Vierailija
13/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nakkaisin menemään sellaiset ystävät, jotka minun rahojani tai tavaroitani kärttävät.

Vierailija
14/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se ystäväsi ihan peeaa? Eikös sillä ole penninhyrrää pankkitilillä? Miten sinä nyt pärjäät?

Jokaisella ystäväperheellä pitäisi olla varakassa, josta jakaa rahaa pyytäjälle.

Vierailija
15/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyse tosiystävyydestä, verrattain törkeitä ovat.

Vierailija
16/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ei halua myydä sitä autoa, niin ehdotappa niille, että ottavat kulutuslainan, ja antavat rahat sulle.

Vierailija
17/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista saa lainaa.

Vierailija
18/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ystäväperheen aikuiset vois ottaa lisätyön hankkiakseen sinulle ap rahaa?

Vierailija
19/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä lainaa rahaa. En tutuille, enkä tuntemattomille. 

Aloitus voi olla keksitty, mutta minulta yksi ystävä ihan tosissaan joskus kysyi rahaa lainaan, jotta voisi ostaa iPhonen. Lollista vaan. Minä en ole pankki, vaikka minulla onkin rahaa paljon. 

Vierailija
20/23 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lainaa rahaa. En tutuille, enkä tuntemattomille. 

Aloitus voi olla keksitty, mutta minulta yksi ystävä ihan tosissaan joskus kysyi rahaa lainaan, jotta voisi ostaa iPhonen. Lollista vaan. Minä en ole pankki, vaikka minulla onkin rahaa paljon. 

Toimin nykyisin samoin. Olen lainaajille sanonut, että pankista saa lainaa. Olemme puolisoni kanssa tehneet sopimuksen, että me emme lainaa, emmekä takaa lainoja yhtään kenellekään.

Lainan takaajaksi pyysi sukulainen. En suostunut. Hän sai takaajaksi pari tuttua, ja niinhän siinä kävi, että ne tutut joutuivat maksumiehiksi. Eikä tuo ole ainoa tapaus, josta minulle on kerrottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän