Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kuukauden pois palstalta, masennukseni helpotti vähän

Vierailija
08.03.2024 |

Miten joku keskustelupalsta, jossa jokainen voi suoltaa omaa pahaa oloaan, voi ottaa niin paljon ohimoon? Itsekin täällä välillä trollailin. Olen ollut nyt kuukauden pois palstalta, ja oloni on kohentunut. Sairastan vaikeaa masennusta ja yleistynytyttä ahdistuneisuushäiriötä. Olen työtön, lapseton, varaton ja ulosottovelkainen eli kaikkea sitä, mitä palstalla vihataan. W tkin vielä. Että ihan vinkkinä, jos on masennusta, niin ei kannata pyöriä netin keskustelualustoilla! 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin vauhdilla tulviva isoja kevätjäätmurikoita murskaava yliäyräinen joki. Kukaan ei kuuntele ketään vaan eteenpäin mennään ja toisia murskaten Masentaa joten breikit ovat tervetulleit varmaan jokaiselle.

Vierailija
22/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat TODELLA ilkeitä täällä. Purkavat tosiaankin pahaa oloaan täällä vieraisiin ihmisiin, mikä on surullista kaikille osapuolille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki:

Lataa puhelimeen TikTok, niin olo on kuin teinitytöllä!

Vierailija
24/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat TODELLA ilkeitä täällä. Purkavat tosiaankin pahaa oloaan täällä vieraisiin ihmisiin, mikä on surullista kaikille osapuolille. 

YYYHYY NIIN ILKEITÄ JA TUHMIA YYHYY😫😩

Vierailija
25/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen masentunut mutta minusta on kiva lukea tätä keskustelupalstaa silloin kun ei ole mitään muuta tekemistä, moneen asiaan olen myös saanut neuvoja tältä palstalta.

Harvemmin enää nykyään saa neuvoja mihinkään, kun ammattiräkyttäjät pilaavat kaikki vähänkään pidempään jatkuvat keskustelut.  Kai ne on ihan koulutettu siihen, että säikytelkää ihmisiä rumilla sanoilla ja henkilöön käyvilla solvauksilla.

Vierailija
26/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, sieltähän se ilmaantuikin.

Vierailija
27/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee someen! Poistin somekanavat ja täälläkin osallistun vain itseäni kiinnostaviin keskusteluihin :) hienoa sulle!

Vierailija
28/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ikävä pahempaa masennusta, vai miksi tulit takaisin?

Vierailija
29/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä juttu. Pysy täältä pois vaan. Lue, ulkoile, käy tapahtumissa, mitä vaan mutta älä nyt vaan uudestaan koukuttaudu tänne 🙂

Vierailija
30/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä juttu. Pysy täältä pois vaan. Lue, ulkoile, käy tapahtumissa, mitä vaan mutta älä nyt vaan uudestaan koukuttaudu tänne 🙂

Turpa kii vammane!

Vierailija
31/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi tiiviisti täällä myös. Olen myös työtön mutta en suinkaan lapseton, en ahdistunut, enkä masentunut. Huvittavaa sinänsä, että olen kuullut itsestäni tuollaisia huhuja mitä itse mainitset itsestäsi. No naurattaa vaan tyypit jotka uskoneet koska mun kohdalla yhtä moni tietää totuuden, kun on kuullut valheitakin.

Joku luuli vissiin, että jos nyhjää kotona voi valehdella ihan mitä vaan? 

Vierailija
32/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen masentunut mutta minusta on kiva lukea tätä keskustelupalstaa silloin kun ei ole mitään muuta tekemistä, moneen asiaan olen myös saanut neuvoja tältä palstalta.

Harvemmin enää nykyään saa neuvoja mihinkään, kun ammattiräkyttäjät pilaavat kaikki vähänkään pidempään jatkuvat keskustelut.  Kai ne on ihan koulutettu siihen, että säikytelkää ihmisiä rumilla sanoilla ja henkilöön käyvilla solvauksilla.

YYYHYYY NIIN RUMIA SANOJA YYYHYYY😫😩

Vierailija
33/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin...

Vierailija
34/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jotkut hajos 🙄

Vierailija
35/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää. Lähde nyt heti pois vaan.

Vierailija
36/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyt  täällä kertomassa rikoksista mitä sulle tehty tai muuten vaan järkyttäviä mielipiteitäsi tulee sun simmu kipeäksi ja joudut ravaamaan hus:sissa tiuhaan, eikä mitenkään selviä ei mikä on!

Kirja käteen, ulkoilu jne 

Haistakaa v..tu.

Te tiedätte, että nekin jotka saaneet tietoonsa mitä oikeasti rikollista on tehty , eivät teille niistä sano tai kysy, mutta olette ihan helvetin häpeällisiä niillekin. 

Kuka nyt uskaltaa silmäätekeviä ripittää rikoksista , vaikka eivät olisi samaa mieltä. 

Sillä vaikka joidenkin mielestä uhri ansaitsisi jotain näpäyttämistä rajansa silläkin. Harvan mielestä varmaan ideologia oikeuttaa vakaviin rikoksiin. 

Vierailija
37/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2018 roikuin täällä käytännössä koko päivän ja sitten läppärini hajosi ja oli pakko keksiä muuta tekemistä. Pian ymmärsin olevani masentunut, ja miten paljon palsta oli siihen vaikuttanut. Tottakai palasin ajan myötä, mutta osasin jo rajoittaa aikaani ja seuraamiani aiheita.

Kyllä, täältä voi saada neuvoja ja ja tukeakin, mutta voi myös ylläpitää masennusta, tai olla osatekijä masennukseen sairastumisessa.

Vierailija
38/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä somekiusaajat tekivät ennen kuin nettiä oli keksitty?  Kirjoittivatko he nimettömiä haukkumakirjeitä julkkiksille?  Leikkasivat lehdistä kirjaimet ja liimasivat paperille, ettei käsialasta tunnistettaisi, kun ei tarvinnut pelätä dna-näytettä nuollusta postimerkistä ja kuoren liimasta.

Vierailija
39/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ihan kuollutta nykyään! Ja se on hyvä, aivan karsea ajatus että joku viettäisi kaiket päivät jossain p-häiriöisten pahanolonoksennusalustalla. Älkää tehkö niin hyvät ihmiset heippa

Vierailija
40/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai AP ota tosissaan näitä juttuja täällä. Suhtaudu palstaan kevyenä ajanviettenä, jossa huvitellaan kärjistämällä asioita äärimmilleen ja testataan kuinka moni tarttuu trolleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi