Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oppinut ammattikoulussa mitään

Vierailija
08.03.2024 |

En tiedä edes miksi menin sinne. Olin aivan ulkopuolinen ja avuton kaikessa. Ikinänenntule olemaan alalla töissä enkä millään muullakaan alalla kunnolen tk-eläkkeellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä olet eläkkeellä, niin mitä väliä sillä amiksella sitten enää on? Ota se siltä kannalta, että paska reissu, mutta tulipahan tehtyä 🤷

Vierailija
2/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sama missä ne 3v vietti, kun loppuelämän on poissa pelistä mt-ongelmien takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sä olet eläkkeellä, niin mitä väliä sillä amiksella sitten enää on? Ota se siltä kannalta, että paska reissu, mutta tulipahan tehtyä 🤷

Ei niin mitään väliä. Juuri noin. 

Vierailija
4/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin ammattikoulussa useammankin ammatin, vaikka en niillä kaikilla aloilla ole työskennellyt, on niistä ollut hyötyä ihan arkielämässä.

Vierailija
5/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy niin että lopputulema on eläke. Hyvähän se on että on jokin toimeentulo. 

Vierailija
6/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus käy niin että lopputulema on eläke. Hyvähän se on että on jokin toimeentulo. 

Niin on. Taisi olla skitsofrenian oireita jo tuolloin. En pystynyt edes itsestä huolehtimaan. Nykyään sentään sen teen.

Vierailija
7/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että löydät mielekästä tekemistä itsellesi, missä muodossa tahansa. Jos rahaa ei ole välttämätöntä ansaita, voit käyttää aikaasi johonkin, johon muilla ei ole "varaa". Mieti, mitä pidät tärkeänä ja mikä on sinulle luontuvaa. 

Vierailija
8/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulut on nykyään itseopiskelua. Jos menet vaan oppituntien sisällön mukaan niin et opi mitään. Siinä sivussa pitää olla omia projekteja missä voi hyödyntää tuntien asioita.

Vierailija
9/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että löydät mielekästä tekemistä itsellesi, missä muodossa tahansa. Jos rahaa ei ole välttämätöntä ansaita, voit käyttää aikaasi johonkin, johon muilla ei ole "varaa". Mieti, mitä pidät tärkeänä ja mikä on sinulle luontuvaa. 

Mahdollisuudet ovat aika kapeat, kun on psyykensairauksia. Olen miettinyt tuota usein, mutta en keksi mitään minulle luontevaa.

Vierailija
10/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppitunnit kuluivat ulkona röökillä?

Vierailija
11/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppitunnit kuluivat ulkona röökillä?

Kaikki tauot kyllä. Lisäksi mulla oli huono.näkö enkä halunnut pitää laseja. 

Vierailija
12/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halunnut pitää laseja?!

Vierailija
13/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halunnut pitää laseja?!

Minusta ne oli rumat eikä ollut varaa uusiin.

Vierailija
14/14 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoulut on nykyään itseopiskelua. Jos menet vaan oppituntien sisällön mukaan niin et opi mitään. Siinä sivussa pitää olla omia projekteja missä voi hyödyntää tuntien asioita.

Miksi minusta tuli ompelija koulussa.Tietääkseni ei mitenkään siihen voi valmistua voi kuvaamallasi tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi