Hih, joku kyselee vaate-palstalla Reimatecin haalarista puolivuotiaalle!?!
Kyl on ihme juttu, toi Reimatec että ihan vauvallekkin pitää jo tecciä saada päälle! Jos vaikka vaunuihin sataa vettä ja pikkunen kastuu..
Varmaan tosi mukavaa köllötellä päiväunilla kosteussuojahaalarissa, eikö nyt joku puuvillahaalari vielä vältä tuon ikäisellä?
Kommentit (33)
kun sanon et reimatec on hiostava pikkuiselle rattaissa tai vaunuissa.
Minulla on toista kymmentä reimatecia nytkin osa varastossa ja osa käytössä. Ja on uutta ja vanhaa mallia kun on noita likkoja jotka käyttää. Reimatecit toimivat lähes täydellisesti leikki-ikäisellä mutta ei vauvalla vaunupukuna.
Satutko tietämään esim. Rukka merkkisiä kurahousuja??
Ehkä täällä onkin niitä jotka haluavat lapen pukeutuvan nätin näköisesti ja laadukkaasti. (Timberland, Elle)
jos vauvaa hiostaa. ei saisi laittaa puuvillaa ja esim gollegepukua. Mun vauva on aina just sopivan lämmin nukuttuaan vaunuissa reimatecissä. Ei ole koskaan hikoillut. Kangashan hengittää, jos " kokeneena" tiedät.
Kyllä meillä satsataan kunnon ulkoiluvaatteisiin (ei tosin Reimateciä vaan muita kosteussuojapukuja), mutta Reimatecin ostaminen vauvalle on järjetöntä. Se ei ole piheyttä vaan turhaa tuhlaamista!
Vierailija:
Ei raaskita satsata lapsen vaaatteisiin. Muutamasta kympin erosta jaksetaan jauhaa. Itse haluan, että lapseni ei kastu ja pysyy lämpimänä. Ostan aina laatua.
saa lapset leikkiä vapaasti reimateceissään. En ymmärrä mistä joku on saanut päähänsä että ne pitäisi suojata, outo ajatus.
Minä ostin vauvalle vahingossa reimatecin haalarin. En vielä silloin ollut tutustunut tähän palstaan ja valitsin haalarin joka miellytti minua eniten. Vauva-lehden nettisivut ja av:n löysin pian tämän jälkeen ja yllätyin todella vihamielisyyttä ko. haalaria kohtaan. Ihmettelin että potkitaanko meidät ulos leikkipuistosta kun muut huomaa vauvan haalarin merkin ;)
Sain lähes omani pois, kun myin huutonetissä Reimatecin haalarini. Ja polvetkin olivat hieman kuluneet. Lassieta ei monikaan huuda. Reimatecin ostaminen on taloudellisinta. Viisas ajattelee pitkälle.
Eikä pidä paikkaansa.
Vierailija:
Vain Reimatecin saa myytyä pois.
Sain lähes omani pois, kun myin huutonetissä Reimatecin haalarini. Ja polvetkin olivat hieman kuluneet. Lassieta ei monikaan huuda. Reimatecin ostaminen on taloudellisinta. Viisas ajattelee pitkälle.
+ Ilta-Sanomien palotesti
+ vauva on myös rintarepussa
+ siihen on varaa
+ vauva keinuu leikkipuiston vauvakeinussa
+ siinä haalarissa kohtaa laatu, turvallisuus ja toimivuus
+ niitä myydään kaupoissa, av-mamman takia sellaista ei saisi ostaa?
Itse ostin aikanaan tytölle käytetyn haalarin ja maksoin siitä 70 ¿, oli priimakuntoinen. Käytin sitä yhden talven ja myin huutonetissä eteenpäin, sain 75 ¿. Haalari oli edelleenkin hyväkuntoinen.
Kannattava kauppa sanoisin
Käytetty mikä käytetty, ei se useampia lapsia kestä. Paitsi se merkki.
Kiva, että teillä on varaa ostaa Reimatec. Niin meilläkin olisi, mutta emme halua ostaa ylihintaisia Kiina-haalareita lapsille, joten suosimme halvempia vaihtoehtoja.
Vierailija:
+ siihen on varaa
Vierailija:
+ siihen on varaa
Ei raaskita satsata lapsen vaaatteisiin. Muutamasta kympin erosta jaksetaan jauhaa. Itse haluan, että lapseni ei kastu ja pysyy lämpimänä. Ostan aina laatua.