Hih, joku kyselee vaate-palstalla Reimatecin haalarista puolivuotiaalle!?!
Kyl on ihme juttu, toi Reimatec että ihan vauvallekkin pitää jo tecciä saada päälle! Jos vaikka vaunuihin sataa vettä ja pikkunen kastuu..
Varmaan tosi mukavaa köllötellä päiväunilla kosteussuojahaalarissa, eikö nyt joku puuvillahaalari vielä vältä tuon ikäisellä?
Kommentit (33)
Ja kai tuon ikäiset osaa jo ainakin istua.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.
Ko. äiti on tainut viihtyä liikaa av:lla, kun on noin aivopesty.
ja oli turha hankinta. Ei mitään järkeä alle 1-vuotiaalle ostaa. Halusin ostaa sitä parasta, mutta äitiyspakkaushaalari oisi kyllä hyvin riittänyt. Vauvahan on yleensä makuupussissa tai kantokassissa suojassa.
rattaissa ja nukkuukin aika paljon. aika jäykkä puku tuohon tarkoitukseen tuon ikäiselle..
Mahtaa olla pienellä ahdistavaa siellä monien tiiviiden kerrosten alla :(
niin en kyllä ymmärrä, miksi pitäisi tuulelta vielä ihmeemmin suojata...
sillä vauvamme tykkää olla rintarepussa kun ulkoilemme sisaruksen kanssa, rintarepusta kun näkee paremmin kuin rattaista ja on helpompaa kun haalari pitää tuulta ja kestää pienet tihkusateet (tai lumisateet joita ei tosin tänä talvena ole juurikaan ollut).
jos ulos joutuvat menemään. Jonninjoutavaa hysteriaa koko reimatec.
reimatec on hiostava ratas ja vaunuikäiselle, kun siinä on muutenkin paljon suojaa. Vaunut esim. suojaa niin hyvin ettei mitään tecia tarvita ellei äidillä ole näyttämisen halua. Ainakaan meillä ei ole kukaan koiran kakkojen ja muun lian ja mullan seassa pyörinyt puolivuotiaana vaan on ulkoillessa lähinnä vetäissyt päiväunet vaunuissa tai rattaissa.
Miksi pitää olla niin kateellinen?
On hengittävästä kankaasta valmistettu. Vauva ei olut koskaan hikinen.
Mä olisin muuten varmaan ihan samanlainen.
Vierailija:
Miksi pitää olla niin kateellinen?
Pukua ei voi käyttää edes mökillä ja kurasäällä päälle vedetään kurikset, ettei jälleenmyyntiarvo kärsi. Lisäksi omakotiasujilla on vielä erikseen pihapuvut, tarhaan sitten puetaan Reimatecit.
Näin omassa tuttavapiirissäni.
Mitä järkeä ostaa kallis puku hyvällä kosteussuojalla jos sitä ei ole tarkoitus käyttää?
noin vuoden vanhasta eteenpäin. Vannon että vauva hiostuu jos tunget hänet reimatecissa suojaisiin rattaisiin tai vaunuihin. Vaunuissahan on juuri tuulen takia jalkapeite ja sateella laitetaan päälle sadesuoja. Satuitko tietämään sitä? Milloin tarvitaan tecia??
en ole kurahousuja laittanut. Ja peuhata on saanut joka paikassa. Kateellisia mammoja täällä tosiaan halpispukujensa kanssa. Jotkut haluaa ostaa laatua ja toiset ei välitä, näin se on.
Olen siis ehdottomasti Reimatecin kannalla. Laatu on hyvää, ja eron halvempiin näkee esim. yksityiskohdissa: kauluksissa, vetskareissa, taskuissa jne. Ovat helpot pukea, lämpimät, hengittävät. Olen varma että jos Reimatecit maksaisivat saman kuin " halpishaalarit" , kaikki ostaisivat ne halpojen sijaan. Ainoa mikä nyppii vastustajia on se että eivät pysty/halua investoida lapsen pukuun 100-160¿. Olen pärjännyt yhdellä puvulla aina miltei kaksi talvea joten siten ajateltuna eihän tuo raha ole kuin yksi baari-ilta, teatteriliput, risteily. Mihin nyt kukakin rahansa käyttää. Itse törsään ilolla lasten ulkotamineisiin. Ulos lähtö on helpon pukemisen vuoksi nopeampaa, vaatteet hengittävät, ei tarvita kuriksia, ja valinnanvaraa riittää malleissa ja väreissä. Toisin väittävät joko ulkoilevat tosi vähän tai eivät ole kokeilleet. Takerruin Reimaan aloituksen vuoksi, muitakin laadukkaita vedenpitäviä tamineita löytyy toki. Siinä, piste.
Tosin kosteussuojahaalari on Jonathan eikä Reimatec.
1/2v menny ulkona maassa.