Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaaminen

Vierailija
08.03.2024 |

Aloitin 4kk sitten uudessa työpaikassa. Olen saanut hyvää palautetta kollegoilta siitä, että olen omaksunut talon tavat ja sovin työyhteisöömme. Minua varoitettiin jo aluksi yhdestä henkilöstä, mutta hän on kohdellut minua hyvin. Paitsi tällä viikolla hän on ottanut minut ja erään toisen uudemman työntekijän silmätikuksi.

Olimme palaverissa ja kollega kysyi tuntemuksiani erääseen asiaan. Aloitin puhevuoroni niin tuo eräs josta varoitettu kesken minun puheenvuoron tiuski "sinä olet niin nuori ja ollut täällä vasta vähän aikaa" ... 

Myös muuta asiatonta käytöstä on tullut ilmi tällä viikolla minua ja toista nuorta työntekijää kohtaan. Eilen keskustelimme esimiehen kanssa, että tuo käytös on asiatonta. Viesti esimieheltä oli, että meidän täytyisi itse sanoa kiusaajalle, että tuo on asiatonta, mutta tarvittaessa hän kuulemma voi keskustella asiasta. 

Olen viihtynyt tosi hyvin työpaikalla, mutta tällä viikolla olen ollut töiden jälkeen itkuinen ja kiukkuinen. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kiusaaminen tuohon pääty, se yleensä alkaa sangen "pienillä" huomauttelulla, kuten juuri "olet vielä niin nuori...", odota nyt kuukausi tai muutama niin johan on helvetilliset oltavat, mikäli esimies käyttäytyi itse kuten käyttäytyi, ei hän edes aio puuttua tilanteeseen. Olet menetetty tapaus, myös esimiehen mielestä. Todellinen esimies olisi jo ottanut asian haltuun, eikä sanonut, että "meneppäs itte hoitamaan asiasi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän