Tinderistä: onko siitä mitään hyötyä?
Olen nyt ollut Tinderissä noin kaksi viikkoa ja saldona on noin 700 tykkäystä, 15 matchia, muutama keskustelu, kaksi seksin vonkaajaa, pari kuvaa kikkelistä, mahdollinen huijausyritys ja yhdet treffit.
Onko tämä ihan tavallinen Tinder-kokemus? Millaisia kokemuksia teillä on? Löytääkö Tinderistä oikeasti ketään?
Kommentit (47)
Ainakaan minulle ei. Yhden lyhyen (ja paskan) suhteen sain aikanaan sitä kautta, mutta muuten mennyt aina niin että kiinnostukset eivät ole kohdanneet. On aika huono tapa aloittaa tutustuminen ruudun välityksellä, kun ei se kerro mitään todellisista kemioista. Olin Tinderissä taas tässä hiljattain hetken mutta poistuin sieltä nopeasti, enkö usko koskaan enää palaavani.
Olen siitä iloinen että jonkin verran minua lähestytään myös livenä, joten ehkä sieltä joskus osuu kohdalle joku josta kiinnostun itsekin. Livelähestymiset on siitä kivoja että ainakin näkee heti onko toinen yhtään sitä omaa tyyppiä. Ei tuu tuhlattua aikaa vääränlaisiin.
Jos sait treffit sovittua, niin se lasketaan onnistumiseksi. Olen saanut ehkä kahdet treffit Tinderin kautta viimeisen kuuden vuoden aikana. Treffit24 ja Ylilauta (yllätys) ovat toimineet paremmin seuran hakemiseen, kun niissä ei tarvitse maksaa ja toivoa, että joku edes näkee oman profiilin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut Tinderissä noin kaksi viikkoa ja saldona on noin 700 tykkäystä, 15 matchia, muutama keskustelu, kaksi seksin vonkaajaa, pari kuvaa kikkelistä, mahdollinen huijausyritys ja yhdet treffit.
Onko tämä ihan tavallinen Tinder-kokemus? Millaisia kokemuksia teillä on? Löytääkö Tinderistä oikeasti ketään?
Tuo on kyllä kummallista, kun te naiset valitatte aina deittipalveluiden huijareista ja häiriköistä. Oletteko ensimmäistä päivää internetissä? Luulisi, että täysi-ikäiseksi kasvettuaan olisi jo oppinut olemaan huomioimatta kaiken maailman sekoilijoita. Eikö olisi myös aika säälittävää, jos oman onnen tavoitteleminen olisi kiinni jostain noin vähäpätöisestä ongelmasta?
Harmillista on, että, jos olet mies (en tosin ole varma onko tämä sukupuoleen sidottua), joka ei ole erityisen komea (/kaunis) tai menestynyt ja ikää jo yli neljäkymmentä niin jos et ole kiinnostunut baareist tai yökerhosita ja muista paikoista joissa alkoholi on usein läsnä ja usein hämärämpi kuin valoisampi valaistus.
Tai ellet ole kiinnostunut tinderin tai muun somen treffipalvelimille itsesi likoon laittamisesta, niin mahollisen kumppanin löytäminen ei oman kokemukseni mukaan ainakaan helpotu iän karttuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten oot kikkelinkuvan saanut, kun ei voi kuvia lähettää?
Vaihdettiin sähköpostiosoitteita. Ap
Sähköposti? Sun täytyy olla tosi vanha tai tämä on provo.
Kuka ihme laittaisi sähköpostina omia alastonkuviaan? Eikö dickpickien lähettely nykyään ole laitontakin.
Olen päälle nelikymppinen. Mies ehdotti facebook messengeriä mutta en ole facebookissa. Seuraavaksi ehdotti sähköpostia. Mieskin nelikymppinen. Jaa onko se laitonta? En tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuu kikkelikuvia kun ei siellä voi kuvia lähettää. Paljon hyviä keskusteluja ja hauskoja treffejä, mutta sitä jonka kanssa haluaisin suhteen en ole vielä tavannut. Mulla on kyllä ystäviä jotka on sieltä suhteen löytänyt.
Mulle kaikenkarvaiset pullerotkin alkaa ehdotella heti seksiä. En ole tyrkky eikä mulla ole paljastavia kuvia. Ilmeisesti kauneus ja hoikkuus = haluan seksiä heti kaikkien kanssa. Ei todella ole kovin kummoisia keskusteluja kuin ne ekat treffit maksimissaan. Toisilla treffeillä pitäisi jo päästä tositoimiin. Aika vaikea hullaantua muista kuin komeista pelimiehistä noin lyhyessä ajassa. Se taas johtaa siihen, että kun olen puutteessa, niin otan jonkun noista ja suhdetta ei synny. Tai siis syntyy vain seksisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä kummallista, kun te naiset valitatte aina deittipalveluiden huijareista ja häiriköistä. Oletteko ensimmäistä päivää internetissä? Luulisi, että täysi-ikäiseksi kasvettuaan olisi jo oppinut olemaan huomioimatta kaiken maailman sekoilijoita. Eikö olisi myös aika säälittävää, jos oman onnen tavoitteleminen olisi kiinni jostain noin vähäpätöisestä ongelmasta?
No jäisikin ne huijaukset vain noihin ilmiselviin huijari-profiileihin, mutta kun tavalliset jampat unohtavat kertoa olevansa varattuja. Monilla menee myös pituus ja ikä väärin. Lapsistakaan ei mainita mitään ellet muista erikseen kysyä. On aika säälittävää kun aikuiset miehet viitsivätkin valehdella tuommoisista asioista.
Harvinaisen paska äppi. Todella vaikea löytää mitään muuta kuin seksin vonkaajia. Ja sitä seksiä vonkaavat kaikki ukot ikään ja kokoon katsomatta.
Kivikaudella ei ollut Tinder vaan Thunder.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuu kikkelikuvia kun ei siellä voi kuvia lähettää. Paljon hyviä keskusteluja ja hauskoja treffejä, mutta sitä jonka kanssa haluaisin suhteen en ole vielä tavannut. Mulla on kyllä ystäviä jotka on sieltä suhteen löytänyt.
Mulle kaikenkarvaiset pullerotkin alkaa ehdotella heti seksiä. En ole tyrkky eikä mulla ole paljastavia kuvia. Ilmeisesti kauneus ja hoikkuus = haluan seksiä heti kaikkien kanssa. Ei todella ole kovin kummoisia keskusteluja kuin ne ekat treffit maksimissaan. Toisilla treffeillä pitäisi jo päästä tositoimiin. Aika vaikea hullaantua muista kuin komeista pelimiehistä noin lyhyessä ajassa. Se taas johtaa siihen, että kun olen puutteessa, niin otan jonkun noista ja suhdetta ei synny. Tai siis syntyy vain seksisuhteita.
Mulle ei noita seksin vonkaajia ole kyl osunut. Tosin kerron jo profiilissa etten lämpene yhden illan jutuille. Olen hoikka ja ulkonäköä kyllä kehutaan, mutta ilmeisesti olen osannut itse tykätä miehistä jotka ovat fiksuja. Ja en kyl edes tykkää kaikenkarvaisista pulleroista.
Olin noin vuoden Tinderissä, kävin 30 treffeillä ja joittenkin kanssa tuli tapailtua jonkin aikaa. Sitten löytyi sieltä hyvä kumppani.
Oma kokemukseni on, että sieltä saa mitä tilaa. Seksiseuraa tai vakavampaa, mitä haetkin niin varmista että tahtosi näkyy ilmoituksessa selvästi. Älyn kannattaa antaa näkyä ja heti pois kaikki luonnehäiriöiset, jotka ei saa sovittua treffejä tai pidettyä sopimuksista kiinni. Muissa asioissa voi tehdä kompromisseja, mutta tervepäisyydessä ja hyvätapaisuudessa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy joku kiinnostavampi kuin minä. Eli oon luovuttanut.
Niinpä. Kaikki yritykset päättyvät toisen ghostaamiseen. Silloinkin vaikka oltaisiin jo ehditty käymään treffeillä useamman kerran.
En vain yksinkertaisesti jaksa enää ja olen luovuttanut itsekin :( On kieltämättä aika synkkä ajatus viettää loppuelämänsä yksin, mutta niin kuin sanoit: aina löytyy joku kiinnostavampi kuin minä.
Itse taas päädyin lopputulokseen, ettei se yksineläminen nyt niin karmea kohtalo ole. Tuo deittisovellusten meininki ei vaan itselleni sovi. En halua olla kenenkään suunnitelma B tai C, kun se kauniimpi ja kivempi ei sitten ollutkaan riittävän kiinnostunut.
Mieluummin olen nyt yksin ja tutustun itseeni syvemmin, harrastan harrastuksiani ja miten kehityn niissä. Tuolle deittiareenalle en kaipaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
700 tykkäystä kahdessa viikossa lienee ihan normaali kokemus jos on nainen. Miehelle Tinder näyttäytyy hyvin erilaisena paikkana ellei satu kuulumaan siihen suosituimpien joukkoon (joka on hyvin pieni kooltaan).
Sinulla on selvästi hyvät mahdollisuudet löytää sieltä seuraa pidemmäksi tai lyhyemmäksi aikaa - mitä ikinä sitten haetkin.
Se vaan, ettei niillä tykkäyksillä tee yhtään mitään, jos on näitä "kaikki oikealle ja katsotaan sitten mitä jäi käteen".
Ylipäätään, olisiko melkein parempi jos niitä tykkäyksiä ei näkyisi, siis edes numerona. Ja mätsi, jonka kanssa ei ole keskustelua aloitettu vaikka viikkoon/toinen ei vastannut viikkoon, poistuisi automaattisesti.
Kun nyt nuo deittisovellukset on vähän outoja keräilypaikkoja, pinnalla koko ajan montako tykännyt ja montako mätsiä. Jotenkin ei tule tunne, että lopullisena tarkoituksena olisi löytää se juuri itselleen sopiva kumppani.
Muutamia vuosia takaperin käytin itse kolmea deittisovellusta noin 1 vuoden ja 8kk.
Saldo siitä: kolme tai neljä parin minuutin keskustelun alkua jotka kuolivat naisen ghostaamiseen ja yhdet melkein treffit jotka hän nyt sentään ilmoittamalla perui paria päivää ennen mikä oli, jos ei nyt muuta, niin kohteliaasti tehty.
En ole sen jälkeen jaksanut vaivautua. Hiukan turhalta tuntui ja tuntuu vieläkin.
Demiseksuaalin naisen ei kannata edes vaivautua Tinderiin. Ei löydy vastaavaa seuraa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sellainen kokemus ettei mies jaksanut edes sinne toisille treffeille kun ekoilla treffeillä ei ollut seksiä. Ilmaisi asian vielä ihan suoraan, muuta vikaa ei kuulemma ollut. Kyllä nousi arvostus huimasti edellistä miestäni kohtaan, kun jaksoi sentään herrasmiesmäisesti odottaa kolmansille treffeille saakka.
Noin kaksi viikkoa, saldona yhdet treffit ja tuntuu toivottomalta? Ei saatana teidän naisten ongelmia... Itse olen tähän asti löytänyt aina netistä seuraa ennen pitkää, mutta Tinderissä ei ole koskaan tullut lähellekään tuollaisia tuloksia.
M35
Vierailija kirjoitti:
Jos sait treffit sovittua, niin se lasketaan onnistumiseksi. Olen saanut ehkä kahdet treffit Tinderin kautta viimeisen kuuden vuoden aikana. Treffit24 ja Ylilauta (yllätys) ovat toimineet paremmin seuran hakemiseen, kun niissä ei tarvitse maksaa ja toivoa, että joku edes näkee oman profiilin.
Eikö Ylilautakin ole nykyään maksullinen vai olenko ymmärtänyt väärin? Koskaan en kyllä ole sinne kirjoitellut.
M35
700 tykkäystä kahdessa viikossa lienee ihan normaali kokemus jos on nainen. Miehelle Tinder näyttäytyy hyvin erilaisena paikkana ellei satu kuulumaan siihen suosituimpien joukkoon (joka on hyvin pieni kooltaan).
Sinulla on selvästi hyvät mahdollisuudet löytää sieltä seuraa pidemmäksi tai lyhyemmäksi aikaa - mitä ikinä sitten haetkin.