Tinderistä: onko siitä mitään hyötyä?
Olen nyt ollut Tinderissä noin kaksi viikkoa ja saldona on noin 700 tykkäystä, 15 matchia, muutama keskustelu, kaksi seksin vonkaajaa, pari kuvaa kikkelistä, mahdollinen huijausyritys ja yhdet treffit.
Onko tämä ihan tavallinen Tinder-kokemus? Millaisia kokemuksia teillä on? Löytääkö Tinderistä oikeasti ketään?
Kommentit (47)
Kaikki tinderöijät roikkuvat täällä.
Minä haluaisin löytää Tinderistä pitkäaikaisen parisuhteen. Vähän toivottomalta hommalta tuntuu kyllä. Tosin mukavaa on ollut saada tykkäyksiä. Ehkä en ainakaan Tinderiin lataamassani kuvassa ole kuin petolinnun peräpuoli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin löytää Tinderistä pitkäaikaisen parisuhteen. Vähän toivottomalta hommalta tuntuu kyllä. Tosin mukavaa on ollut saada tykkäyksiä. Ehkä en ainakaan Tinderiin lataamassani kuvassa ole kuin petolinnun peräpuoli.
Ap
Mä taas sain palautetta ei niin hyvistä kuvista.
On se. Harva löytää parisuhteen sitä kautta.
Sain puolen vuoden aikana viisi matchia, joista yhden kanssa päästiin melkein treffeille. Ei toiminut mulla mutta eipä mikään muukaan.
Aina löytyy joku kiinnostavampi kuin minä. Eli oon luovuttanut.
Mulla noin sata matchia, kymmeniä keskusteluja, useita treffejä, 0 kikkelikuvaa, 0 seksinvonkaajaa. Tosin yksi pyysi saunomaan, mutta ei suora vonkaus sentään.
Lopulta vaan en ollut kiinnostunut yhdestäkään. Jokainen treffikumppanini olisi halunnut nähdä uudestaan. Useimmat olivat vain liian tylsiä makuuni, mutta ihan hyviä ihmisiä. Kaipaan vain enemmän, joten tinder ei sopinut minulle.
Miten oot kikkelinkuvan saanut, kun ei voi kuvia lähettää?
No ei tuu kikkelikuvia kun ei siellä voi kuvia lähettää. Paljon hyviä keskusteluja ja hauskoja treffejä, mutta sitä jonka kanssa haluaisin suhteen en ole vielä tavannut. Mulla on kyllä ystäviä jotka on sieltä suhteen löytänyt.
Ei ole mun paikka, kun ulkonäköpaineet liian suuret. :(
Vierailija kirjoitti:
Vaihdettiin sähköpostiosoitteita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdettiin sähköpostiosoitteita. Ap
Sähköposti? Sun täytyy olla tosi vanha tai tämä on provo.
Kuka ihme laittaisi sähköpostina omia alastonkuviaan? Eikö dickpickien lähettely nykyään ole laitontakin.
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy joku kiinnostavampi kuin minä. Eli oon luovuttanut.
Niinpä. Kaikki yritykset päättyvät toisen ghostaamiseen. Silloinkin vaikka oltaisiin jo ehditty käymään treffeillä useamman kerran.
En vain yksinkertaisesti jaksa enää ja olen luovuttanut itsekin :( On kieltämättä aika synkkä ajatus viettää loppuelämänsä yksin, mutta niin kuin sanoit: aina löytyy joku kiinnostavampi kuin minä.
Tinder?
Parempi hyvän miehen huårana kuin huonon miehen vaimona.
Näin se vaan menee..
Tutun suusta kuultua että älä etsi ketään kun kukaan ei sua kelpuuta, niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä taas sain palautetta ei niin hyvistä kuvista.
En ole itse tinderissä mutta en osaa ottaa kunnollisia kuvia. En ymmärrä selfietaikaa ollenkaan. Vähän olen editystynyt harjoitellessa ja selfietikun hankittuani mutta silti... N32
Mä laitoin sen pois kun kukaan ei ollut kiinnostunut.