Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä: onko siitä mitään hyötyä?

Vierailija
07.03.2024 |

Olen nyt ollut Tinderissä noin kaksi viikkoa ja saldona on noin 700 tykkäystä, 15 matchia, muutama keskustelu, kaksi seksin vonkaajaa, pari kuvaa kikkelistä, mahdollinen huijausyritys ja yhdet treffit. 

Onko tämä ihan tavallinen Tinder-kokemus? Millaisia kokemuksia teillä on? Löytääkö Tinderistä oikeasti ketään?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on sellainen missä pitää olla oikeaan aikaan tykkäämässä oikeasta tyypistä. Eli jotkut sieltä ovat elämänkumppaninsa löytäneet. Mutta aina ei ole oikea aika, joten voi joutua pitkäänkin swaippailemaan ja keskustelemaan ennen kuin löytyy se, jonka kanssa synkkaa.

Vierailija
42/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sieltä vakituisen seksisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas More (julistettiin pyhimykseksi) kirjoitti 1500-luvulla teoksen Utopia. Siinä hän kirjoitti, että tulevan avioparin pitäisi, valvotuissa olosuhteissa, nähdä toisensa alasti ennen avioliittoa.

Melko edistyksellistä sen ajan katoliselta.

Tähän päivään takaisin. En nyt tiedä edellyttääkö saunakutsu seksiä vai sitä, että miellyttääkö kumpaakin osapuolta toisen ulkonäkö, jota halutaan tarkastella? Tosin tähänkin asiaan on suoraviivaisempia sovellutuksia.

Vierailija
44/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sait treffit sovittua, niin se lasketaan onnistumiseksi. Olen saanut ehkä kahdet treffit Tinderin kautta viimeisen kuuden vuoden aikana. Treffit24 ja Ylilauta (yllätys) ovat toimineet paremmin seuran hakemiseen, kun niissä ei tarvitse maksaa ja toivoa, että joku edes näkee oman profiilin.

Eikö Ylilautakin ole nykyään maksullinen vai olenko ymmärtänyt väärin? Koskaan en kyllä ole sinne kirjoitellut.

M35

Nykyään se on joo pilalla.

Vierailija kirjoitti:

Demiseksuaalin naisen ei kannata edes vaivautua Tinderiin. Ei löydy vastaavaa seuraa miehistä.

Täällä olisi yksi, ja Tinderiäkin olen käyttänyt monta vuotta ilman tuloksia.

Vierailija
45/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin löytää Tinderistä pitkäaikaisen parisuhteen. Vähän toivottomalta hommalta tuntuu kyllä. Tosin mukavaa on ollut saada tykkäyksiä. Ehkä en ainakaan Tinderiin lataamassani kuvassa ole kuin petolinnun peräpuoli. 

Ap

Vakityö ja vakiparisuhde ovat nykyäään kultaakin kalliimpia. Jos sellaiset löytää, niin kannattaa olla iloiinen ja pitää siitä kiiinni.

Vierailija
46/47 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista paskaa joku tinderi. M38

Vierailija
47/47 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa voiko tällä luotettavasti piilottaa tinderin puhelimesta?

https://petrilopia.net/sovellusten-piilottaminen-ja-suojaaminen-kasvoje…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä