Mitäpä siivooja ymmärtäisi töistäni?
Ei yhtään mitään. Sen takia mulla palkka moninkertainen. 😉
Lady akateeminen
Kommentit (55)
Lady akateeminen taitaa olla tradenomi.
Oletko koskaan miettinyt miksi se siivooja on työpaikallasi pidetympi ihminen kuin sinä?
En ymmärräkään, mutta ei haittaa. Stressi aiheuttaa terveysongelmia. Minä vaan tiskaan astioita ja luutalla lakasen lattioita ;)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi se siivooja on työpaikallasi pidetympi ihminen kuin sinä?
;)
"Joka itsensä ylentää, se alennetaan."
Monen siivoojan taustalla on vaikka mitä koulutusta ja osaamista. Joku vain heittää vähän keikkaa työpaikallasi tutkien samalla asenneilmapiiriä ja vakoillessaan. (Vähän kärjistettynä ehkä :-D). Mutta emme voi tietää.
Miksi ihmiskunnan henkinen taso on näin matala? Tutkinto, palkka ja materiaali määrittävät monen ihmisen arvon elämälle.
Ai että. Lady akateemisen poissaoloa tuskin kukaan huomaan ensimmäisinä päivinä, mutta siivoojan poissaolon huomaa kyllä heti. Mutta ihanaa jos saat sun surkeaa itsetuntoa buustattua edes tolla
En haluakkaan ymmärtää sua.
T. Siivooja
Mahdatkohan ap osata siivota oikeaoppisesti ja ammattimaisesti, standardien mukaisesti? Kysyn vaan.
Sinun tutkinto on pelkkä paperinpala.
Käytöksesi kertoo millainen olet ihmisenä.
Oikein hyvää viikonloppua sinulle!
Vierailija kirjoitti:
"Joka itsensä ylentää, se alennetaan."
Monen siivoojan taustalla on vaikka mitä koulutusta ja osaamista. Joku vain heittää vähän keikkaa työpaikallasi tutkien samalla asenneilmapiiriä ja vakoillessaan. (Vähän kärjistettynä ehkä :-D). Mutta emme voi tietää.
Olenko törkeä, mutta joistakin paikoista pidän vain niiden draaman takia. Tuolla on työyhteisöjä jotka ansaitsisi oman tosi tv sarjan.
Tuli mieleeni, että kuka yritysjohtaja olikaan viime tai toissakesänä siivoamassa huvikseen? Jonkun lehtijutun tästä näin. Oli mielestäni aivan mahtava juttu. Joku vähän vanhempi nainen. Kuinkakohan paljon hänkin on törmännyt kaltaisiisi asennevammasiin ihmisiin.
Voi hyvät hyssykät aloittajan tyhmyyden määrää. Lady akateeminen ei varmaan tiedä yhtä perusasiaa.
JOS SIISTIJÄ PUUTTUU TYÖPAIKALTA, KAIKKI HUOMAA SEN, MUTTA TYHJÄNTOIMITTAJA LADY AKATEEMINEN JOS PUUTTUU EI KUKAAN SITÄ EDES HUOMAA.
Lady akateeminen ei ole minkään sortin älyllisyyden mitta eikä edes minkään sortin ammatti. Siis luuseri luusereiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä röyhkeää. Moni siivooja on akateeminen.
Mutta kukaan opettaja ei ole epäakateeminen. Tässä näkyy hyvin ammattien hierarkia.
Sinulla on vain koulutus.Minun sukuni perustanut koulun.
T: Siivooja
Ei tarvitse ymmärtää sua. Työpaikalla tehdään töitä. Ei tarvitse kaveerata muiden kanssa.
Itsekin olen ns. tukitoiminnoissa töissä ja kyllä vain aika paljon tietoa vuotaa minunkin korviini.
Tämä oli luultavasti provo, mutta kannattaa kuitenkin olla varovainen, mitä kailottaa pitkin toimistoa tai mitä tavaroita jättää levälleen.
Mahtavan eroottinen ilmapiiri ,Lady boy laittaa miehet kerjäämään.Kuivat vetäsen joka tapauksessa.
Se "akateeminen" pitää sisällään monenlaista huuhaata,jos sillä kuvittelet olevasi älykäs alkaa jo naurattaa.
Olipas ylimielinen asenne. Monesti siivoja ymmärtää paljon enemmän kuin antaa ymmärtää. Tiedän monia, jotka tienaavat opiskelurahaa siivoamalla ja koulutus voi olla korkea. Olen itsekin ollut nuorena siivoamassa ja valitettavasti olen törmännyt kaltaisiisi, jotka eivät osaa laittaa edes roskia roskikseen ja kuvitelmat omasta erinomaisuudesta perustuva yhteen tutkintoon.