En jaksa enää ihmisten typeriä puheita ja kommentteja
En taida tuntea monia viisaita ihmisiä. Minusta tuntuu, että olen kurkkua myöten täynnä ihmisten kuuntelemattomuutta, typeriä puheita ja kommentteja. Harvoin kuulen mitään ihmisten suusta, mikä auttaisi tai olisi hyväksi minulle. Ihmiset pälättävät vimmatusti omia asioitaan, tai sanovat jotain typerää.
Kuulostan varmaan kamalalta ihmiseltä. Mutta onko kenelläkään muulla tällaista kokemusta/olotilaa muihin ihmisiin nähden?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Silti olet täällä, typerien puheiden ja hölmöjen kommenttien superhautomossa.
Kuulostaa masennukselta.
Mitä sinä siellä mätkötät. Palstalla voi ihan itse valita mihin annettuun aiheeseen vastailee tai yleensä avaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa masennukselta.
Mitä sinä siellä mätkötät. Palstalla voi ihan itse valita mihin annettuun aiheeseen vastailee tai yleensä avaa!
Siellä jo havaittavissa palstaraivoa 😂
Joo, pääasiallisesti ihmiset käyttäytyvät huonosti. Olin kerran tilaisuudessa jossa ruodittiin ihmisten nykykäytöstä, puheen tuottoa, mielipiteitä toisistaan, kommunikointia noin ylipäätään ja kaikkea siltä väliltä. Tilaisuuden vetäjä oli sitä mieltä, että "ihmiset ovat lähtökohtaisesti hyviä ja empaattisia", minä avasin oman suuni ja sanoin, että olen niin eri mieltä kuin olla ja voin, samalla myös perustelin kantani. Oli aika jäykkä tunnelma sen jälkeen!
Hyväksi sinulle? Mikä sinusta niin erikoisen tekee? Nyt on kovat dunning kruger efektit pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa masennukselta.
Heitä näppiksesi ulos ikkunasta, palstaraivoilija!
Ap, saanko kysyä minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa masennukselta.
Tietenkin, muru. Huomautin vain ristiriidasta aapeen käytöksessä. Tosin, kukapa meistä ei olisi ristiriitainen silloin tällöin.
No, ihan aidosti avauduin aloitukseen, että enpä ole paljoa sellaista puhetta ihmisiltä kuullut, mikä olisi minulle jotenkin hyväksi. Ei minun tarvitse olla mikään erikoinen tai muita arvokkaampi ihminen, jotta tällainen tilanne voi aidosti elämässä olla. Mutta tosiaan, voi olla että en tunne viisaita ihmisiä. -ap
Suurin osa,on hyviksiä,ne haluaa vaan olla tahallaan pahiksia,istu samaan pöytään sieltä voi löytyä ihminen.
Mitä tollompi tapaus niin sitä hauskempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa masennukselta.
Ota tästä pari rauhoittavaa 💊💊
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen kärsii emättimen kuivuudesta.
Palstamiehillä taas on prostata-ongelmia, jotka aiheuttavat inkotenssia ja impotenssia.
Rauhaa ja rakkautta,myöskin eroottista toimintaa ,taidan vetää kuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen kärsii emättimen kuivuudesta.
Palstamiehillä taas on prostata-ongelmia, jotka aiheuttavat inkotenssia ja impotenssia.
Kyllä. Ja moni nainen kärsii myös peräsuolen laskeumasta.
Olette kyllä ilkeitä,mieti sitä tiedän osoitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä teit viime kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa masennukselta.
Ota tästä pari rauhoittavaa 💊💊
💉 ota tästä eutanasiaa varten 🛌🏼 👊🏻
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, tuo olutta.
Kuulostaa masennukselta.