Vaimon negatiivisuus alkaa ottaa päähän ja kovaa.
Siis miten voi olla, että koko ajan pitää olla joku negatiivinen asia elämässä mistä pitää kiukutella ja olla huonolla tuulella. Sitten kun yksi asia on saatu pois päiväjärjestyksestä niin löytyy seuraava.
Esimerkiksi: vaimoa haittasi, että lattialista oli alkanut irtoamaan. En ehtinyt korjata heti siltä istumalta vaan vasta seuraavana viikonloppuna -> kauhea motkotus. Kun listat oli korjattu, alkoi valitus, että kenkäkaappi pitäisi uusia. Sanoin, että mennään Ikeaan ja ostetaan. Valitusta, että miksi minä en tee aloitetta uudelle kaapille. Ostin uuden kenkäkaapin, nikkaroin sen valmiiksi ja vein vanhan varastoon. No eikös jo alkanut valitus, että varastokin on niin täynnä ja terassikaan ei ole kevätkunnossa vielä.
Aina pitää olla joku asia mistä pääsee valittamaan. En jaksa kohta enää. Itse ei tosin tee asioille mitään vaan minähän sen terassin saan sitten pestä parin viikon päästä. Sen jälkeen alkaa varmaankin valitus auton renkaiden vaihdosta jne.
M39
Onko vaimo masentunut? Minä olen ja silloin ajatukset jumittavat kaikissa ikäviltä tuntuvissa asioissa.