Gazan lapset tapetaan nälkään
YK varoittaa vakavasta nälänhädästä Gazassa lapsia kuolee jo aliravitsemukseen ja nestehukkaan
Gazalaisissa sairaaloissa yritetään pelastaa aliravittuja, mutta useita lapsia on kuollut.
Miten maailma voi katsoa sivusta?
Kommentit (318)
Kannattaisiko Hamasin sitten luovuttaa panttivangit ja lopettaa ohjusiskut?
ykn päätös tuli..onko yllätys päänkatkojat nautti vielä jtn sympatiaa nyt on aika face facts
Äidit on kuitenkin hyvinvoivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamas voisi antautua tai palet nousta vastarintaan niitä kohtaan. Mutta kun ei niin ei.
Eivät tietenkään, koska itse ovat halunneet Hamasin valtaan ja vihaavat juutalaisia yhtä paljon kaikki. Ovat samaa sakkia - heidän yhteinen uskontonsa ei anna yhdellekään ihmiselämälle mitään arvoa.
nimenomaan kukaan ei ole"syytön" lapsista tulee samoja saastoja, vaimot suojelevat miehiään
Vierailija kirjoitti:
Ihmetelly että vain joitain tuhansia tapettu, kuinka huonoja pommeja israelilla on, kuitenki miljoonia terroristejä siellä vapaa ammunnassa.
No siinäpä se. Jos Israel haluaisi, koko Gaza katoisi parissa päivässä maailman kartalta. Koska jahtaavat ter.r.rorosteja tunneli tunnelilta ja heidän tukikohtiaan, siviiliuhreja tulee yllättävän vähän. Hamasin lukuihin ei kannata luottaa. Heidän tavoite on mustamaalata ja tuhota niin paljon juutalaisia kuin vain mahdollista ja saada kaikki näyttämään Israelin syyltä. Aika hyvin uppoaa lännessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetelly että vain joitain tuhansia tapettu, kuinka huonoja pommeja israelilla on, kuitenki miljoonia terroristejä siellä vapaa ammunnassa.
Israel voisi milloin tahansa pyyhkiä koko Gazan kaistan helvettiin, mutta ei halua sitä tehdä.
Vastapuoli on sen sijaan tehnyt kaikkensa, t uhotakseen juutalaisia niin paljon kun ovat pystyneet.
Yk:lle lupa viedä lapset turvaan. Suomikin voisi hyvin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette poista tätä ketjua niin tämä palsta tulee saamaan paskaa niskaansa ja paljon.
Ai niin kun totuutta ei saanutkaan kirjoittaa - mutta se oli ennen se.
Säännöt on muuttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Yk:lle lupa viedä lapset turvaan. Suomikin voisi hyvin ottaa.
Jos pekka olis päässy valtaan niin finnairin koneet varmasti lentäis aamusta iltaan, onneksi tuli joku roti..
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden vanhemmat oli uutiskuvissa ihan hyvinvoivan näköisiä?
Juuri niin. Itse antaisin ruuat lapselle ja kuolisin itse nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta tehty rikosilmoitus.
Asiallisesta keskustelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamas voisi antautua tai palet nousta vastarintaan niitä kohtaan. Mutta kun ei niin ei.
Eivät tietenkään, koska itse ovat halunneet Hamasin valtaan ja vihaavat juutalaisia yhtä paljon kaikki. Ovat samaa sakkia - heidän yhteinen uskontonsa ei anna yhdellekään ihmiselämälle mitään arvoa.
nimenomaan kukaan ei ole"syytön" lapsista tulee samoja saastoja, vaimot suojelevat miehiään
Lapset koulutetaan jo pikkulapsina kouluissa tapppamaan juutalaisia ja kristittyjä. Tämä on ikävä totuus.
Kuunnelkaa myös Eylon Levyä Israelista. Hän oikaisee lännen mediaa (,hamasin jutut) avustuksista.
Vierailija kirjoitti:
Gazan perustaminen oli virhe .
lähäri-itä on yksi suuri virhe.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miten Hamas voi katsoa sivusta...
-Jopa 700 kilometriä terroristien tunnelia
Roskin työskentelee geologian professorina Bar-Ilanin yliopistossa Tel Avivissa ja on yksi Gazan tunneliverkoston parhaista asiantuntijoista.On sairasta, että Hamasin edustajat ovat elossa ja turvassa syvyyksissä. He todennäköisesti syövätkin siellä melko hyvin. Maan päällä siviilit kärsivät.
Tunneleissa on kaikki välttämätön. Siellä on vessat, pesualtaat ja ilmastointi. Hamasin taistelijat ovat tottuneet olemaan siellä. Jos minä menisin tunneliin, se olisi minulle erikoinen kokemus. Heille tunneli on kuin toinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden vanhemmat oli uutiskuvissa ihan hyvinvoivan näköisiä?
Totta ja kuvat laihimmista lapsista eivät ole voineet laihtua ko ajassa niin paljon, kun vieressä oli ihan normaalin näköisiä lapsia. Miksi toisille lapsille sairaalassa on ruokaa ja toisille ei?
Hamasin Pallywood on nälkiinnyttänyt ne lapset, jotta saadaan "autenttisen" näköistä valhetta uutisiin.
Eivät he välitä kenenkään kärsimyksistä, halveksivat ja nauravat kuolemalle, koska "paratiisi" muka odottaa ainakin heitä .
Vierailija kirjoitti:
Miksette te juutalaiset usko jo juutalaiseen Kristukseen ja juutalaisiin apostoleihin? Jos te ette usko te menette kadotukseen.
Tuskin täällä on yhtäkään juutalaista, mutta mikäs vihan lahkolainen itse olet? Et ainakaan kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama persujen tai lahkolaisuskovaisten jengi, ehkä vain pari kolme tyyppiä, lähettää vertatihkuvia Israel-viestejä kaikki ketjut täyteen, joissa pyritään keskustelemaan kansainvälisen oikeuden tuomitsemasta Gazan kansamurhasta. On varmaan upeaa ja sankarillista taistella vauvapalstalla tällaisen asian puolesta. Jatkakka pojat, pääsette taivaaseen.
Joo, sinusta on varmasti perin ylevää tukea hamas-terroristeja. Tässä pieni ote toiminnasta, jota kannatat ja pyrit parhaasi mukaan edistämään:
Todistajan mukaan Hamasin terroristit raisk as ivat erästä naista vuorotellen ja leikkasivat hänen rintansa irti. Yksi hyökkääjistä ampui naista lopulta päähän samalla kun vielä raisk asi tätä.
Vierailija kirjoitti:
Miksette te juutalaiset usko jo juutalaiseen Kristukseen ja juutalaisiin apostoleihin? Jos te ette usko te menette kadotukseen.
Ei täällä ole yhtäkään juutalaista, mutta mikäs vihalahkolainen itse olet? Et ainakaan kristitty.
Jos porukat boikotoivat israelilaisia "tuotteita" pitää todella luopua modernista teknologiasta ja taantua keskiajalle. Kuten nämä isla.mistiterr.roristit haluavat.