Gazan lapset tapetaan nälkään
YK varoittaa vakavasta nälänhädästä Gazassa lapsia kuolee jo aliravitsemukseen ja nestehukkaan
Gazalaisissa sairaaloissa yritetään pelastaa aliravittuja, mutta useita lapsia on kuollut.
Miten maailma voi katsoa sivusta?
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tuo kaheli joka aina spämmii näihin ketjuihin juutalaisvihaansa? Aito kristitty ei toimi noin
Nimenomaan. Joku pakkomielteinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden vanhemmat oli uutiskuvissa ihan hyvinvoivan näköisiä?
Tätä olin juuri tulossa kysymään, kun näin äsken, kuinka sairaalassa lastensa kanssa olevat äidit olivat tosi hyvinvoivia ja terveen näköisiä. Mitä ihmettä?
Samoin äijät juoksentelivat reippaina ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikin nälänhädästä kärsiväksi kuvattu poika oli cp-vammainen jolla muita sairauksia ruuan kanssa.
Sama poika Ylen videolla tänään.
Totta, vanhemmat hyvinvoivia. Al Jazeeran videolla hyvin ylipainoinen mies jakoi ruokaa.
Mulle on ihan se ja sama mitä ne siellä meuhkaavat. Hulluja koko sakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikin nälänhädästä kärsiväksi kuvattu poika oli cp-vammainen jolla muita sairauksia ruuan kanssa.
Totta, vanhemmat hyvinvoivia. Al Jazeeran videolla hyvin ylipainoinen mies jakoi ruokaa.
Haluatko kuolla sika? Minä mielelläni satutan sinua pilkkaaja. Vaimosi on Minun tästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hananya Naftalin YouTube videolla tämä paljastuu.
Loistava kirjoitus:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/teemu-keskisarja-palestiinalais…
Vierailija kirjoitti:
Loistava kirjoitus:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/teemu-keskisarja-palestiinalais…
Todella hyvä kirjoitus ja täyttä asiaa. Harvoin näitä saa lukea meillä mediasta. Jos joku nostaa tilannetta esille monesta näkövinkkelistä ja hiemankaan ymmärtää juutalaisia, saa aika kovan pa....kamyrskyn päälleen. Kuten Jarkko Tontti eräässä podcastissa kun kertoi faktoja maasta nimeltä Israel(missä asui jonkin aikaa koska vaimo siellä yliopistossa töissä) ja hänet kyllä suorastaan vaiennettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat edelleenkin Lähi-idän lihavin kansa.
Juutalaiset pitäneet aina heistä hyvää huolta, tällä laiskalla palekansalla ei ole ikinä ollut mistään puutetta, eikä ole tarvinnut edes töitä tehdä avata vaan suu, niin juutalaiset ovat sinne ruokaa työntäneet. Tuoneet rekoilla kaikkea, mitä ovat halunneet.
Siitä hyvästä nämä "palet" ovat pommittaneet Israelia kymmeniä vuosia, joka kyllä ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olin juuri tulossa kysymään, kun näin äsken, kuinka sairaalassa lastensa kanssa olevat äidit olivat tosi hyvinvoivia ja terveen näköisiä. Mitä ihmettä?
Samoin äijät juoksentelivat reippaina ulkona.
Pallywood mokasi. Vahingossa kuvanneet "väärää porukkaa", kun piti itkijänaisia, rääkyjämiehiä raunioiden keskellä kuvata.
Hamas voisi antautua tai palet nousta vastarintaan niitä kohtaan. Mutta kun ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
YK voisi tutkia tuon huolestumisen sijaan, miksi näiden lasten vanhemmat näyttävät syöneiltä ja hyvinvoivilta ja lapset keskitysleirin ihmisiltä tuolla sairaalassa. Pistää silmään, onko siellä YK:ssa tyhmiä ihmisiä töissä. Menee Hamasin valehtelut läpi että tuosta vain. Hamas ilmeisesti itse haluaa tappaa omia kansalaisiaan.
Juuri näin. Hamas vie kaikki avustukset, maksavat varmaan vanhemmille jotain, etteivät anna lapsilleen mitään, että näyttää kuvissa pahalta.
Hamas omistaa kaikki uutiskanavat Gasassa. Syöttävät ulkomaailmaan mitä haluavat ja tyhmät ihmiset uskoo.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
En enää osta mitään israelilaista. Ei Jaffoja ei mitään. Boikottiin Israel ja kaikki sen tuotteet iäksi.
Käytät kokoajan israelilaisia laitteita, tietotekniikkaa ja vaikka mitä.
Et pysty edes elämään ilman israelilaisia keksintöjä, niitä on niin lukemattomasti, joten boikotti on aivan mahdotonta.
Jaffoja kasvattelee jotkut paleperheet, ne tekee töitä Israelille.
Tämä ketju kiinnostaa minua paljon, koska kaikki vastaavat yleensä poistetaan nykyään. Minä haluan tietää kuka Mode tätä ketjua suojelee.
Hänelle tiedoksi. Minä olen Ritari Ruosteinen. Ja Minä tottelen ainoastaan Jumalaa.
Tästä voi tulla hauska leikki. Hieman shakkia. Ja pelikenttä on maailma ;)
Suurin osa arabimaista tuuttaa hamaspropagandaa, niin myös aljazeera. Arabeilla on rahaa. Iran rahoittaa hamasia. Ja hamas varastaa kansalta. Ei oikein näy järkevämpää ratkaisua tilanteessa kuin pala palalta etsiä nämä rikolliset ja tuhota niiden solut. Ikävää että palestiinalaisia niin paljon ja uhreja tulee väkisinkin. Ylisukupolven kaikki pakolais-statuksella mikä outoa ja ainutlaatuista maailmassa. Mutta tämä on asetelma millä saatu rahavirrat kaikkialta juuri tähän maailmankolkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hamas voisi antautua tai palet nousta vastarintaan niitä kohtaan. Mutta kun ei niin ei.
Eivät tietenkään, koska itse ovat halunneet Hamasin valtaan ja vihaavat juutalaisia yhtä paljon kaikki. Ovat samaa sakkia - heidän yhteinen uskontonsa ei anna yhdellekään ihmiselämälle mitään arvoa.
Jos ette poista tätä ketjua niin tämä palsta tulee saamaan paskaa niskaansa ja paljon.
Ihmetelly että vain joitain tuhansia tapettu, kuinka huonoja pommeja israelilla on, kuitenki miljoonia terroristejä siellä vapaa ammunnassa.
Kyllähän Israelissa musluja kohdeltii toisen luokan kansalaisina vuosikymmeniä. Eivät aikoinaan saaneet syödä samassa pöydässäkään juutalaisten kanssa vaikka työskentelivät samassa paikassa. Tuo tilanne on jatkunut niin pitkään ja siihen olisi tarvittu presidentti Martti Ahtisaarta neuvottelemaan jo vuosikymmeniä sitten. Netanjahua ovat arvostelleet myös juutalaiset.