Bensan raivohamstraaminen alkanut!
Huoltoasemayrittäjät kertovat, että polttoainetta kuluu nyt valtavia määriä. Tuskin riittää koko lakon ajaksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7a3296f2-9625-4b22-b8f6-77ceec209aa5
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sähköä tulee töpselistä niin ei tarvitse moisesta stressata.
Patteri-Kosla se vasta nolo kulkine on.
Kateellinen räksyttää. Mene vain jonottelemaan bensaa. Minulla onkin jo akku täynnä seuraavia ajoja varten eikä tartte erikseen käydä missään tankkailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen räksyttää. Mene vain jonottelemaan bensaa. Minulla onkin jo akku täynnä seuraavia ajoja varten eikä tartte erikseen käydä missään tankkailemassa.
Mullapa on bussikortti. Se se vasta fiksu hankinta on.
Joudun käymään töissä tänä aikana ja lisäksi pitäisi ajaa pitkä matka toisen vanhempani hautajaisiin. Kiva jos joku itsekäs on hamstrannut siinä vaiheessa polttoaineet loppuun, kumpaakin meno on itselleni täysin pakollinen.
Bensa saattaa kahden viikon lakon aikana ehkä loppua joiltain asemilta. Ei siis kaikilta, eikä varmasti ekan viikon aikana.
Dieseliä tankattu 260l + 25l kanisteri. Jatketaan sitten polttoöljyllä jos dieseliä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Joudun käymään töissä tänä aikana ja lisäksi pitäisi ajaa pitkä matka toisen vanhempani hautajaisiin. Kiva jos joku itsekäs on hamstrannut siinä vaiheessa polttoaineet loppuun, kumpaakin meno on itselleni täysin pakollinen.
Ei hautajaisiin meno ole pakollinen. Ellei kyseessä ole omat hautajaiset. Ihan yhtä "pakollisia" on monen muunkin menot, et ole mikään erityistapaus.
Mulla auton tankkiin menee 80 litraa bensaa ja kävin sen täyttämässä. Tankillista ei vissiin lasketa hamstraamiseksi? Varoiksi otin kuitenkin mönkijää varten pari 20 litran jerrykannua täyteen. Kotona vasta muistin, että minullahan olikin autotallissa jo kaksi täyttä jerrykannua valmiina jotka olin varannut kahteen kesäautooni jotka otan viimeistään vappuna ajoon. Mutta en mitään hamstraamista suosittele kenellekään. Se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on bussikortti. Se se vasta fiksu hankinta on.
Introverttinä en voi käyttää busseja tai muitakaan julkisia välineitä joten kävin tankkaamassa auton ja samalla täytin yhden 200 litran tynnyrin täyteen. En laske sitä hamstraamiseksi, vaan varautumiseksi.
Loppuiko se vessapaperi silloin koronan aikana?
Iltapäivälehdet pitäisi laittaa vastuuseen siitä, että saavat aikaan näitä hysterioita, jotka johtavat bensan/vessapaperin/makaronipussien/you name it hamstraukseen, jota ei tapahtuisi ilman näitä kirjotteluja.