Onko tämä mielestänne pettämistä?
Mies jäi kiinni, että on kysellyt entiseltään (säätö, mikä lie on-off, vuosia kestänyt suhde kuitenkin ennen meidän tapaamistamme) ensin kuulumisia ja sitten kertonut mm. kuinka ajattelee edelleen seksiä tämän naisen kanssa?
Olen syvästi loukkaantunut, olemme seurustelleet vähän yli vuoden ja luulin olevani miehelle ns. se oikea . Hän ei osaa sanoa syytä miksi teki näin, kuulemma vaan halusi tietää miten tuolla naisella menee.
Kommentit (221)
Kuinka usein ap itse miettii seksiä jonkun eksänsä kanssa?
Jos olet ihan umpirakastunut, niin et silloin mieti muita etkä haikaile kenenkään perään.
Tällainen ensihuumavaihe kestää noin 3 vuotta ainakin.
Eli kun tuo mies on viestitellyt tuollaisia seksikaipausviestejä exälleen, niin ei ainakaan ole missään suuressa rakkauden kuplassa ap:n kanssa.
Ap voi sitten ihan itse miettiä, että riittääkö hänelle kumppaniksi mies, joka haikailee exänsä perään.
Miehille vaan rakastaminen ja seksi voi olla kaksi eri asiaa. Voi aidosti rakastaa nykyistä tyttöystävää/vaimoa ja silti ajatella seksimielessä vaikka keitä entisiä panoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehille vaan rakastaminen ja seksi voi olla kaksi eri asiaa. Voi aidosti rakastaa nykyistä tyttöystävää/vaimoa ja silti ajatella seksimielessä vaikka keitä entisiä panoja.
Mitenhän aidosti? En usko että tässä sukupuolet kovinkaan paljon eroavat toisistaan. Rakastuneena ei himoitse muita, eikä etenkään lähde toteuttamaan fantasioitaan ottamalla yhteyttä exiin, oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikinä tuo on viesti on minusta se, että haluaisi olla jonkun toisen kanssa. Haluaisinko olla ihmisen kanssa, joka haluaisi olla jonkun muun kanssa? Itse en, muista en tiedä.
miehet haluavat olla muiden naisten kanssa.
Eli pitääkö vain hyväksyä se fakta, että miehet haluavat muita naisia, jopa rakastumisen ensihuumassa?
Ap. Oletko lievästi sanottuna sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen? Nyksällähän voi olla kymmeniä exiä. Stressaatko jokaisesta, mitä nyksäsi heidän kanssa puhuu, ja vain PUHUU?!
"Olen syvästi loukkaantunut, olemme seurustelleet vähän yli vuoden ja luulin olevani miehelle ns. se oikea . Hän ei osaa sanoa syytä miksi teki näin, kuulemma vaan halusi tietää miten tuolla naisella menee."
Jos miehes halusi vain tietää, miten hänen exällään menee, niin hän ei todellakaan olisi kirjoittanut kaipaavansa seksiä hänen kanssaan. Toisekseen, hän olisi kertonut sulle jo ajat sitten hänen olemassaolostaan. Sähän et edes tiennyt, että on ikinä ollut tuon naisen kanssa. Sille on syynsä, että on hänet piilottanut sulta. Syynsä, että kirjoitteli hänelle salaa.
Se, että hän meni kirjoittamaan exälleen sun selän takana, että kaipaa seksiä tuon exänsä kanssa, on täydellinen luottamuksen pettäminen. Ja eihän se nyt kivaa ole olla miehen kanssa, joka jo yhden yhteisen vuoden jälkeen kirjoittelee exälleen tuollaisia.
Itse asiassa, en usko, että tämä oli eka yhteydenotto. Uskon, että hän on pelannut tätä peliään jo pitkään selkäsi takana.
Jotain mätäähän teidän suhteessanne on, tai siis miehen sitoutumisessa suhun, kun aloit epäilemään ja vaistosi varoitti ja sen takia menit tutkimaan miehen viestit ja tadaa, heti jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein ap itse miettii seksiä jonkun eksänsä kanssa?
Miettiminen on aivan eri asia kuin konkreettinen viestien lähettäminen exälle!!!! Ja tuskinpa ap on miettinyt mitään seksiä exiensä kanssa.
Mies selkeästi on lämmitellyt tätä exäänsä ap:n selän takana, koska on jo viestejä lähetellyt.
Jos exä on myöntyväinen, kohta nuo panevat ap:n selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oletko lievästi sanottuna sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen? Nyksällähän voi olla kymmeniä exiä. Stressaatko jokaisesta, mitä nyksäsi heidän kanssa puhuu, ja vain PUHUU?!
Haloo sulle vaan.
Mies kaipaa seksiä exänsä kanssa ja kirjoitti exälleen tuollaisen viestin. Kyllä mäkin kuule tuollaisesta stressaisin.
Itse asiassa, en enää pystyisi seksiin miehen kanssa, josta satavarmalla tietäisin, että on ihan kirjoittanut exälleen, kuinka haluaa naida tätä.
Kyllä se olisi kuolinisku rakkauden tunteille ja koko parisuhteelle.
Ap tuu kertomaan, miten tilanteenne etenee.
Ootko saanu lisää kaivettua tietoja?
En tiedä onko pettämistä, mutta noloa, vastenmielistä ja epäkunnioittavaa. En haluaisi seurustella tuollaisen ihmisen kanssa, rakasti minua tai ei. Yök.
Pahinta tässä on se, että vonkaa jotain exää. Siis exää!!!!
Jonka on tuntenut useamman vuoden ajalta ja on jo pannut tuota naista satoja ja satoja kertoja.
Ja häntä vonkaa, vaikka on ollut sun kanssa yli vuoden ja asutte jo yhdessä.
On pettämistä. Tietoisesti selän takana toimimista ja kumppaninsa loukkaamista. Ei välitä kumppanistaan tarpeeksi kun toimii noin. Reilu vuoden suhde on tuore ja tuolloin alun pitäisi olla huumavaa ja ihanaa yhdessä oloa jossa keskitytään omaan kumppaniin. Jos jo noin suhteen alkuvaiheessa tekstaillaan exille, on tuollainen käytös halveksittavan ala- arvoista ja pidön tuollaisia luusereina, enkä todellakaan jatkaisi suhdetta. Mies kehtaa vielä suuttua. Ap: lla on täysi oikeus tuntea epävarmuutta ja ap: ta auttaa eteenpäin se että saa avoiemsti ukkonsa kanssa käsitellä asiaa ja kysyä ukoltaan niin paljon ja niin kauan kuin kokee tarpeelliseksi , ja jos ukko haluaa ap:n luottamuksen takaisin, hänen on keskusteltava ja vastattava kysymyksiin ja vakuutettava ap siitä, että katuu tekoaan ja myöntää ett teki idioottimaisen virheen joka ei toistu. Ukon tulisi tehdä töitä sen eteen jotta luottamus palautuisi, eikä lakaista asiaa maton alle saatika suuttua kun ap ottaa asian puheeksi
ap:n kertomuksen perusteella, kuinka äijä käyttöytyy, tähön ei voi luottaa ja äijä ei ole tosissaan ap: n kanssa ja takuulla pettää jos siihen tulisi mahdollisuus. Ap: na lähtisin kävelemään ja jättäisin tuollaisen luuseri pikku poikasen yksin haikailemaan exien perään ja etsisin itselleni kunnon miehen.
On pettämistä! Pettäminen ei ole mikään tietty teko, vaan luottamuksen pettäminen ja selkeästi luottamus on hyvin raskaasti petetty.
No todellakin on. Mies nyt selittelee mustaa valkoiseksi. Antaisin lähtöpassit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaa vain tietää toisen kuulumiset, niin ei silloin seksistä aleta höpisemään.
Ajattelen että miksi edes kysyä mitään kuulumisia jos on jo onnellisesti liitossa toisen kanssa. Ap
Jep. Ukko testaili pääsiskö pukille. Ei ole luottamista tuohon mieheen tulevaisuudessakaan.
Niin? Aloituksessa ei vielä maininnut, että asuvat yhdessä. Liitto tarkoittaa tässä mitä ilmeisimmin siis vain sitä, että asuvat yhdessä. Ei sitä, että ovat naimisissa.