Onko tämä mielestänne pettämistä?
Mies jäi kiinni, että on kysellyt entiseltään (säätö, mikä lie on-off, vuosia kestänyt suhde kuitenkin ennen meidän tapaamistamme) ensin kuulumisia ja sitten kertonut mm. kuinka ajattelee edelleen seksiä tämän naisen kanssa?
Olen syvästi loukkaantunut, olemme seurustelleet vähän yli vuoden ja luulin olevani miehelle ns. se oikea . Hän ei osaa sanoa syytä miksi teki näin, kuulemma vaan halusi tietää miten tuolla naisella menee.
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Oletko lievästi sanottuna sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen? Nyksällähän voi olla kymmeniä exiä. Stressaatko jokaisesta, mitä nyksäsi heidän kanssa puhuu, ja vain PUHUU?!
No niin. Asioiden vääristelijä joka ei kykene kuin pettämään tuli ketjuun horisemaan. Laita se laatikkoviinipönikkä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä välillä viestittelen exien kanssa ja kysyn mitä kuuluu enkä ole yhtään ajatellut sen olevan väärin. En tietenkään puhu mitään seksijuttuja vaan ihan vilpittömästi vaan mietin mitä heille kuuluu ilman mitään toiveita mistään sen enemmästä. Nyt tuli huono omatunto kun näin monet ajattelevat sen olevan väärin.
Sietää tullakin, jätä exät rauhaan, varsinkin jos heillä on jo uusi suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettii edelleen tuota naista ja hyvää seksiä hänen kanssaan. Ei ole pettämistä, mutta silti, en tykkäisi. Voisi olla, että suhde loppuisi, en voisi luottaa, milloin oikeasti tapahtuisi pettäminen.
Miettiminen on IHAN ERI ASIA kuin viestien lähettely tuolle exälle. Ja millaisia viestejä lähettikään, seksinkaipausviestejä.
No olisiko parempi sana kaipailee?
Minulle tuo olisi pettämistä, koska tuossa on selkeästi unohdettu kunnioitus teidän parisuhdetta ja sinua kohtaan.
Mies joka tekee tuollaista jo noin nopeasti suhteen alussa, ajattelee että se on normaalia eikä sinun tunteesi merkkaa hänelle mitään. Todennäköisesti ei pidä teidän suhdetta kovin vakavana tai sitten on vaan pettäjäluonne. Tällaisten vakuutteluja siitä että ei ollut tarkoitus loukata tai että ei tee enää tuollaista -- älä usko sanaakaan.
On pitkästynyt ja haluaa seikkailla. Ei varsinaisesti erota mutta on vaan kyllästynyt. Ihminen ei ole yksiavioinen.
Vierailija kirjoitti:
On pitkästynyt ja haluaa seikkailla. Ei varsinaisesti erota mutta on vaan kyllästynyt. Ihminen ei ole yksiavioinen.
Näyttö viimeisestä lauseestasi?
Lisää mielipiteitä?
Ois kiva kuulla, mitä ap ajattelee tästä kaikesta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ei ole tyytyväinen teidän seksielämäänne, ja haikaili jotakin kontaktia jolla täyttää kaipuuta. Tästä ei vielä käy ilmi, olisiko oikeasti ollut valmis pettämään, tai olisiko tuo nainen edes ollut kiinnostunut.
Tätä minäkin pelkään, että seksi minun kanssa ei ole tyydyttävää ilmeisesti vaan se on ollut sitä tuon toisen kanssa. En tiedä tarkalleen heidän suhteestaan, mies ei ole koskaan maininnut hänestä sanallakaan mikä sekin jo tuntuu vähintäänkin oudolta. Sen kuvan mitä sain, niin suuret tunteet olleet pelissä puolin ja toisin. En tiedä pystynkö enää olemaan miehen kanssa ajatellen että olen hänen unelmien nainen kun en sitä selkeästi ole. Ap
En ihmettele, jos et pysty etkä halua jatkaa. Tuo on niin iso epäluottamuksen ja epäarvostuksen osoitus sinua kohtaan, että huhhuh.
Itse en haluaisi enkä kyllä jatkaisi.
Minusta tuollainen käytös on loukkaavaa ja myös alentavaa. Ei sopisi minun parisuhteeseen ollenkaan. Tarvitsen turvallisen ja luotettavan kumppanin.
Ei sinun tarvitse aapee miettiä onko tuo pettämistä. Se on ihan törkeää käytöstä sinua kohtaan.
Anna mennä. Irrottaudu. Ei sinun tarvitse ruveta kasvattamaan aikuista miestä. Tuo teko tekee sinun ratkaisusi helpoksi. Ehkäpä se kumppanisi ei ole osannut muuten sanoa, että ei homma toimi.
Ja sinä myös koet niiin, että homma ei toimi.
Olet just hyvä. Teillä kahdella homma vaan ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo olisi pettämistä, koska tuossa on selkeästi unohdettu kunnioitus teidän parisuhdetta ja sinua kohtaan.
Mies joka tekee tuollaista jo noin nopeasti suhteen alussa, ajattelee että se on normaalia eikä sinun tunteesi merkkaa hänelle mitään. Todennäköisesti ei pidä teidän suhdetta kovin vakavana tai sitten on vaan pettäjäluonne. Tällaisten vakuutteluja siitä että ei ollut tarkoitus loukata tai että ei tee enää tuollaista -- älä usko sanaakaan.
Joo. Ei tarvitse vakuutella. Eiköhän tuo ihan riittänyt jo näytöksi, että ei tuo homma toimi. Eihän AP nyt tuollaisen kanssa halua olla.
tai siis minulle ei ainakaan tarvitsisi vakuutella yhtään mitään. Minusta tuo on ihan selvä peli- adios.
Ikävääähän se on kun tulee bänät, eikä ne haaveet toteudu, mutta Tuo oli niin paska juttu, että se näyttö oli ihan riittävä. Ei tarvitse selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ei ole tyytyväinen teidän seksielämäänne, ja haikaili jotakin kontaktia jolla täyttää kaipuuta. Tästä ei vielä käy ilmi, olisiko oikeasti ollut valmis pettämään, tai olisiko tuo nainen edes ollut kiinnostunut.
Tätä minäkin pelkään, että seksi minun kanssa ei ole tyydyttävää ilmeisesti vaan se on ollut sitä tuon toisen kanssa. En tiedä tarkalleen heidän suhteestaan, mies ei ole koskaan maininnut hänestä sanallakaan mikä sekin jo tuntuu vähintäänkin oudolta. Sen kuvan mitä sain, niin suuret tunteet olleet pelissä puolin ja toisin. En tiedä pystynkö enää olemaan miehen kanssa ajatellen että olen hänen unelmien nainen kun en sitä selkeästi ole. Ap
En ihmettele, jos et pysty etkä halua jatkaa. Tuo on niin iso epäluottamuksen ja epäarvostuksen osoitus sinua kohtaan, että huhhuh.&
Samoilla linjoilla. On asioita mitä ei tarvitse hyväksyä. Eikä se ettet hyväksy miehen käytöstä tee sinusta ap mitään omistushaluista, kontrolloivaa, sairaalloisen mustasukkaista tai mitä ikinä jotkut mieleltään kieroutuneet yrittävätkään sinusta sanoa. He huutavat vain omaa pienuuttaan ja valheellisuuttaan.
Ai wttä, sun ukkos on pettänyt edellisissä liitoissan myös. Ehkäpä oot ollu toinen tai kolmas nainen tietämättäsi Ap. En kattelisi.
Luottamus lähti ja parisuhde sen mukana. Minä en en luottaisi. Ilman luottamusta ei ole mitään.
"En ihmettele, jos et pysty etkä halua jatkaa. Tuo on niin iso epäluottamuksen ja epäarvostuksen osoitus sinua kohtaan, että huhhuh.
Itse en haluaisi enkä kyllä jatkaisi.
Minusta tuollainen käytös on loukkaavaa ja myös alentavaa. Ei sopisi minun parisuhteeseen ollenkaan. Tarvitsen turvallisen ja luotettavan kumppanin.
Ei sinun tarvitse aapee miettiä onko tuo pettämistä. Se on ihan törkeää käytöstä sinua kohtaan.
Anna mennä. Irrottaudu. Ei sinun tarvitse ruveta kasvattamaan aikuista miestä. Tuo teko tekee sinun ratkaisusi helpoksi. Ehkäpä se kumppanisi ei ole osannut muuten sanoa, että ei homma toimi.
Olet just hyvä. Teillä kahdella homma vaan ei toimi."
Siis ap:han luuli, että homma toimii ja että hän on miehensä unelmien nainen, ykkönen, jonka kanssa mennään naimisiin ja eletään, kunnes kuolema erottaa.
Tällaisessa luulossa ap oli, kunnes meni tutkimaan miehensä puhelinta ja löysi sieltä nuo seksinkaipausviestit miehen exälle. Exälle, jota ap ei edes tiennyt olevan olemassakaan. Exä, jonka kanssa mies seurusteli on-off vuosikausia. Siis vuosikausia, ei siis ollut mikään muutaman kuukauden tapailu jossain hamassa menneisyydessä.
Ei tuosta kyllä koskaan tule pääsemään yli, siitä tunteesta, että asuu jo miehen kanssa yhdessä ja seurustelua on kestänyt jo yli yhden vuoden ja sitten selän takana äijä on kirjoittanut kaipausviestin exälleen. Salaa. Ap ei ikinä voi olla kevyesti, luottavaisin mielin, kepeästi, katsellen miestään ihaillen ja tuntevansa olevan tärkein ja se ykkönen miehelle. Ap ei koskaan voi luottaa mieheen, että mitä mies miettii päänsä sisällä, ketä mies kaipaa, onko ap vain korvike, kun mies ei saanut sitä mitä halusi.
Ap voi elää vuosikausia tuon miehen kanssa, mutta entisen kaltaista tuosta suhteesta ei ikinä tule olemaan. Ap voi ihan miettiä, että haluaako tuollaista elämää, jossa ei ole luottamusta eikä edes rakkauden alkuhuuman ollessa päällä, ei ole niin sanotusti riittänyt miehelle.
Vierailija kirjoitti:
"En ihmettele, jos et pysty etkä halua jatkaa. Tuo on niin iso epäluottamuksen ja epäarvostuksen osoitus sinua kohtaan, että huhhuh.
Itse en haluaisi enkä kyllä jatkaisi.Minusta tuollainen käytös on loukkaavaa ja myös alentavaa. Ei sopisi minun parisuhteeseen ollenkaan. Tarvitsen turvallisen ja luotettavan kumppanin.
Olet just hyvä. Teillä kahdella homma vaan ei toimi."
Siis ap:han luuli, että homma toimii ja että hän on miehensä unelmien nainen, ykkönen, jonka kanssa mennään naimisiin ja eletään, kunnes kuolema erottaa.
Tällaisessa lu
Kenkää miehelle. Ketjuun vielä palstan parisuhdepuhelinhullu meuhkaamaan sairaalloisesta kontrolloinnista ja jostain muusta patteriin kiinni sitomisesta.
ap, tuu nyt jatkaa tarinaasi