Onko tämä mielestänne pettämistä?
Mies jäi kiinni, että on kysellyt entiseltään (säätö, mikä lie on-off, vuosia kestänyt suhde kuitenkin ennen meidän tapaamistamme) ensin kuulumisia ja sitten kertonut mm. kuinka ajattelee edelleen seksiä tämän naisen kanssa?
Olen syvästi loukkaantunut, olemme seurustelleet vähän yli vuoden ja luulin olevani miehelle ns. se oikea . Hän ei osaa sanoa syytä miksi teki näin, kuulemma vaan halusi tietää miten tuolla naisella menee.
Kommentit (221)
Jos oikeasti haluaa vain tietää toisen kuulumiset, niin ei silloin seksistä aleta höpisemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluaa vain tietää toisen kuulumiset, niin ei silloin seksistä aleta höpisemään.
Ajattelen että miksi edes kysyä mitään kuulumisia jos on jo onnellisesti liitossa toisen kanssa. Ap
Ja kertoo tämän kaiken sinulle? Kipeehän tuo mies on.
Ei ole pettämistä, mutta niin älykääpiö-pöljää-ala-arvoista-mautonta-ameeba-aivotoimintaa ns. mieheltä, että lähtisin menemään. Mies jääköön haaveilemaan eksästään.
Henkistä pettämistä ehkä, mutta tärkeämpää kuin pettikö on, että haluatko miehen, joka selvästi haikailee jonkun muun perään? Se sinun pitää päättää itse.
Ei. Mutta jos alat tuosta vainota, niin todennäköisesti tulee pettämään.
Mitä ikinä tuo on viesti on minusta se, että haluaisi olla jonkun toisen kanssa. Haluaisinko olla ihmisen kanssa, joka haluaisi olla jonkun muun kanssa? Itse en, muista en tiedä.
Miten jäi kiinni?
Oletko varma, että kyseli vain tuon yhden kerran? Näitkö siis jonkin whatsapp ketjun?
Veikkaan, että yhteyttä on salaa pidetty selkäsi takana ehkäpä koko tämän yhden vuoden ajan, kun olette olleet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kertoo tämän kaiken sinulle? Kipeehän tuo mies on.
Veikkaan, että ei oma-aloitteisesti kertonut tätä ap:lle, sillä ap kirjoitti miehen jääneen kiinni yhteydenpidosta exäänsä.
Noh, ei ole normaalia suhteessa kirjoitella muille että ajattelee seksiä niiden kanssa. Kokeili kepillä jäätä irtoisiko vielä muualta. Ei ole täysillä mukana teidän "suhteessa". Tulee kyllä pettämään tilaisuuden tullen.
Teillä tuntuu kommunikaatio toimivan erittäin hyvin, kun keskustelette jopa muiden kanssa käydyt keskustelut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että miksi edes kysyä mitään kuulumisia jos on jo onnellisesti liitossa toisen kanssa. Ap
Olette siis olleet yli vuoden yhdessä ja asutte tällä hetkellä yhdessä?
Mun mielestä suurin ongelma tuossa on se, että mies on salaa kysynyt kuulumisia ja sitten vielä viestittely on lipsahtanut väärille raiteille.
Se, että mies on tehnyt ton salaa sun selän takana kertoo jo kaiken oleellisen eli hän haluaa exäänsä jollain tavalla yhä, otti salaa yhteyttä.
Veikkaan, ettei ollut eka kerta tämän teidän yhdessäolonne aikana, kun on ottanu tuohon exäänsä yhteyttä. Nyt mies vasta jäi siitä kiinni.
Kysele siltä exältä suoraan, että kuinka paljon ovat pitäneet yhteyttä tämän vuoden aikana. Älä kerro miehelle mitään, että alat selvittelemään, mitä mies puuhannu selkäsi takana koko tämän ajan.
Lisäksi stalkkaa kaikki mahdollinen minkä voit. Some, sähköpostit, läppäri ja kännykkä.
Vierailija kirjoitti:
Henkistä pettämistä ehkä, mutta tärkeämpää kuin pettikö on, että haluatko miehen, joka selvästi haikailee jonkun muun perään? Se sinun pitää päättää itse.
Nimenomaan tämä.
Pystytkö ja haluatko olla miehen kanssa, joka haikailee exänsä perään ollessaan sinun kanssasi? Pystytkö ikinä tuntemaan olevasi the one, tärkein ja halutuin, rakastetuin? Vai kaihertaisiko aina mielessäsi se fakta, että mies otti salaa yhteyttä exäänsä, vaikka oli ollut kanssasi jo yli vuoden?
Vierailija kirjoitti:
On pettämistä.
On henkistä pettämistä eikä taatusti ollut eka yhteydenotto tuohon exään teidän yhdessäolonne aikana. Ja suunnitteli jo selkeästi myös fyysistä pettämistä.
Vanha suola vielä janottaa.