Mitä syötävää voisi tehdä pandan banaani-fudgesuklaata? Ostin monta levyä enkä pidä mausta. :/
Olisiko mitään tapaa saada leivonnailla hyvää, jos pistää joukkoon? Ehdottaisitteko?
Luulin pitäväni mausta koska pidän banaanista ja suklaasta mutta ei vain ole hyvää. Äklömakeaa ja esanssi puskee liikaa läpi peittäen kaiken muun.
Kommentit (8)
Jos tarpeeksi vähän murusia pistää johonkin muffinseihin tai pikkuleipiin, niin menisikö sulla alas? Tai anna jollekin.
1
Miksi ihmeessä ostit paljon tietämättä tykkäätkö? Ostan aina uutuuksia tai mulle uusia sen yhden jottei hukkaannu enempää ellen pidä mausta.
Anna synttäri ja joululhjaksi. Rippijuhliin ja häihin.
Ostiko ap:kin hävikkikaupasta? Ne myy usein useampia nipussa, ja päiväys voi olla mennyt.
Kokeile vaikka suklaarouhekeksejä, jospa se esanssin maku laimentuisi niissä. Muistaakseni olen laittanut makusuklaata niihin joskus ja oli miedompi valmiissa tuotteessa. Voihan olla ettei toimikaan, mutta raaka-aineet ei ole kovin kalliit.
Vaikka jokin on tarjouksessa, niin se ei tarkoita, että se pitää ostaa. Jatkossa kokeilet uusia asioilla ostamalla niitä yhden kappaleen.
En tiedä saako tuota makua peitettyä oikein. Just pistelin suuhuni, itsekin ostin hävikkikaupasta. Minä tykkään kyllä.