Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa vaadittu jos 40v mies haluaa ydinperheen perustaakseen naisen, jolla ei vielä ole lapsia?

Vierailija
07.03.2024 |

Eronneita Tinderistä löytyy, mutta etsin hedelmällisessä iässä olevaa lapsetonta naista suhteeseen. Olen kaikin puolin asiallinen, mutta hiljaista on ollut. Ovatko kriteerit jotenkin kohtuuttomat?

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen ettei alle 35v naiset kattele 40v miestä ja jos tuohon ikään päässyt lisääntymättä, ei ole suunnitelmissakaan lisääntyä. Mustapekka jäi sulla käteen.

Riippuu varmaan ihmisestä. En ole itse 40 v, mutta kolmekymppinen kuitenkin, ja esimerkiksi Tinderissä 90% sadoista matcheistani on naisia ikähaarukassa 18-25 v. Edellinen tyttöystäväkin oli reilusti yli 10 vuotta itseäni nuorempi. Mutta ehkä olen jonkinlainen poikkeus (vaikken oikeasti usko). Moni nainen tykkää vaan vanhemmista miehistä. 

Ei edelleenkään moni. Vain jotkut. Mulla lopahti kiinnostus 18-vuotiaana välittömästi, kun selvisi, että tyyppi, jonka kanssa oin treffeillä oli jo 29-vuotias "pappa".Treffit loppuivat siihen.

Okei, kiitos subjektiivisesta anekdootista. Tämä oli relevanttia miten? Koko maailmankaikkeus siivilöityy sinun kokemustesi kautta? Joka tapauksessa, vaikka esimerkiksi kolmekymppisistä kiinnostuneita 18-vuotiaita olisi vain 20% tuosta ryhmästä, jo Suomessa on kymmeniä tuhansia tuon ikäisiä naisia, joten siinähän riittää. Ei kaikkia tarvitse miellyttää, kunhan tarpeeksi monia, joista valita. :)

Vierailija
182/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaana yhden lapsen äitinä sanoisin, että 40-vuotias kokematon ikisinkkumies ei kelpaisi minulle edes toiselle kierrokselle. Minulla on kahdeksan vuotta nuorempi mies, ja näin on oikein hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan, mutta älä sitten valehtele ikääsi, kun menet treffeille. Itselleni sattui parikymppisenä, että kahvilaan tulikin mies, joka oli selvästi nelikymppinen tai jopa yli. En ensin tajunnut, että se voisi olla edes sama tyyppi kuin jonka kanssa olin jutellut, kun oli niin vanha ja muutenkin erityylinen kuin itse olen. En keksinyt muuta kuin sanoa, että pitää mennä.

Vierailija
184/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen ettei alle 35v naiset kattele 40v miestä ja jos tuohon ikään päässyt lisääntymättä, ei ole suunnitelmissakaan lisääntyä. Mustapekka jäi sulla käteen.

Riippuu varmaan ihmisestä. En ole itse 40 v, mutta kolmekymppinen kuitenkin, ja esimerkiksi Tinderissä 90% sadoista matcheistani on naisia ikähaarukassa 18-25 v. Edellinen tyttöystäväkin oli reilusti yli 10 vuotta itseäni nuorempi. Mutta ehkä olen jonkinlainen poikkeus (vaikken oikeasti usko). Moni nainen tykkää vaan vanhemmista miehistä. 

Ei edelleenkään moni. Vain jotkut. Mulla lopahti kiinnostus 18-vuotiaana välittömästi, kun selvisi, että tyyppi, jonka kanssa oin treffeillä oli jo 29-vuotias "pappa".Treffit loppuivat siihen.

Okei, kiitos subjektiivisesta

Kiitos sinulle tuosta väitteestäsi, että moni nainen tykkää vanhemmista miehistä. EI TYKKÄÄ. Jos ne tykkää sinusta, niin good for you, mutta älä uskottele muille ikämiehille, että heidän olisi yhtä helppoa saada itseään huomattavasti nuorempaa seuraa.

Minä olen nainen, ja olen ollut nuori nainen. Tunsin ja tunnen edelleen monia nuoria naisia. Ja hyvin harva näistä naisista on tai on ollut suhteessa itseään reilusti vanhemman miehen kanssa. vain yksi tulee mieleen, mutta hänellä olikin "serious daddy issues". Ehti kellistämään noin 150 miestä, ennekuin sitten meni naimisiin ja tekaisi pari lasta eräälle papparaiselle.

Vierailija
185/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että on "kaikin puolin asiallinen" tavis. Vanhempi mies, jolla on rahaa ja auktoriteettia, houkuttaa tiettyä naistyyppiä,

Joku Niinistö-Haukio-tyyppinen suhde on harvinainen. Haukio on ikäistään vanhemman oloinen vaikka sievä onkin. Näillä kahdella on selvästi jotain yhteistä. Mitä vanhemmalla miehellä ja nuorella naisella harvoin on.

Mutta jatka toki etsimistä ap. Älä kuitenkaan säntää tekemään lasta ihan heti jos löydät jonkun. Jos joku parikymppinen kelpuuttaa sinut, hänellä on todennäköisesti jotain ongelmia. 

Vierailija
186/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Okei, kiitos subjektiivisesta anekdootista. Tämä oli relevanttia miten? Koko maailmankaikkeus siivilöityy sinun kokemustesi kautta? Joka tapauksessa, vaikka esimerkiksi kolmekymppisistä kiinnostuneita 18-vuotiaita olisi vain 20% tuosta ryhmästä, jo Suomessa on kymmeniä tuhansia tuon ikäisiä naisia, joten siinähän riittää. Ei kaikkia tarvitse miellyttää, kunhan tarpeeksi monia, joista valita. :)"

Niistä samoista 18-vuotiaista naisista on kiinnostunut ainakin 80 % kolmekymppisistä miehistä. Miehiä on siis kymmenkertainen määrä naisiin verrattuna, joten miten ajattelit erottua joukosta?

Vierailija
187/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelin hiljattain erään 45v miehen kanssa, joka kaipasi vielä lapsia ja hätäiseen tahtiin. Hänellä oli kuitenkin taustallaan tuoreehko ero ja entiset teinit. En lähtenyt tähän tilanteeseen mukaan, vaikka olen 40-vuotias lapseton sinkkunainen, vieläkin itse lapsia toivova. Jäi tuntu, että miehellä on kiire aloittaa uusi elämä alusta, vaikka siellä oli jo olemassa lapset iässä, jossa isä olisi tärkeä, vaikkei ehkä päälle päin siltä näyttäisikään.

Mutta hänen kokemuksensa perusteella voin kertoa, että Tinderistä on nelikymppisen miehen turha etsiä lapsiperheen toivossa. Itse tutustuin muuta kautta.

Aika iso riski olisi ollut siihenkin että et olisi tullut raskaaksi ja mies olisi siirtynyt seuraavaan. Sun iässä raskauden mahdollisuus on 6 %. 

Vierailija
188/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ja inteovertit (ei niin aloitteelliset naiset) voi olla noilla kriteereillä 

Vierailija
189/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta suuntaan tai toiseen on vielä tavallinen ikäero aikuisilla. 

Vierailija
190/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä sinä sitä ajattelit vaatia? Ei oikein ketään voi pakottaa sinulle naiseksi.

Vierailija
191/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lapsia haluavista naisista on tuossa ikäluokassa jo niitä hankkinut, ja harvempi nainen haluaa merkittävästi itseään vanhempaa miestä (ja nekään jotka haluavat eivät ota ketä tahansa vanhempaa miestä). Realiteetit on nämä. Toki sinulla on oikeus toivoa mitä haluat ja oikeus myös jäädä yksin jos kriteerejä täyttävää kumppania löydy. Samat oikeudet kuin meillä kaikilla.

Vierailija
192/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvännäköinen, todella varakas, on oma asunto, hieno auto, olet hyvässä asemassa työelämässä? Jos vastaat kaikkiin kyllä niin kyllä on mahdollisuuksia, muussa tapauksessa senkun jatkat unelmointia ja sellaiseksi se jää.

Vierailija
193/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä alkaa nelikymppisenä pukata lapsia jonkun toisen sosiaalisesti, terveydellisesti tai ulkonäöllisesti vajavaisen kanssa. Kaikki hyvät naiset ja miehet on hankkineet lapset jo tuohon ikään mennessä.

Vierailija
194/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä avaajalla voi olla mahdollisuuksia, sillä ystävättäreni sai esikoisensa 47-vuotiaana.

Vierailija
195/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ei helevata, joka 40+ muumio etsii jotain yksisarvista. Jessus mikä pelle.

Vierailija
196/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, kiitos subjektiivisesta anekdootista. Tämä oli relevanttia miten? Koko maailmankaikkeus siivilöityy sinun kokemustesi kautta? Joka tapauksessa, vaikka esimerkiksi kolmekymppisistä kiinnostuneita 18-vuotiaita olisi vain 20% tuosta ryhmästä, jo Suomessa on kymmeniä tuhansia tuon ikäisiä naisia, joten siinähän riittää. Ei kaikkia tarvitse miellyttää, kunhan tarpeeksi monia, joista valita. :)

Okei, kiitos uskomattoman typerästä kommentista vatipäinen taukki. Ihanko oikeasti sinä kuvittelet, että 18-vuotiaista 20 % olisi kiinnostunut jostain kolmekymppisistä papoista varsinkaan suhdemielessä? Newsflash sinulle, tuo luku ei ole edes 5% vaan paljon paljon sen alle. 

Kiinnostus toki nousee, jos on miljoonaomaisuus tai kuuluisa. Tuskin huutelee tällä palstalla jos näin on.

Vierailija
197/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mahdollisuus. Itse olin 25 v, kun tapasin 40 v miehen. Nyt olemme olleet yhdessä jo 45 vuotta ja hyvin menee edelleen. Lapsia on neljä ja lapsenlapsia viisi. Koskaan ei tiedä missä se elämän rakkaus tulee vastaan.

Vierailija
198/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, että on "kaikin puolin asiallinen" tavis. Vanhempi mies, jolla on rahaa ja auktoriteettia, houkuttaa tiettyä naistyyppiä,

Joku Niinistö-Haukio-tyyppinen suhde on harvinainen. Haukio on ikäistään vanhemman oloinen vaikka sievä onkin. Näillä kahdella on selvästi jotain yhteistä. Mitä vanhemmalla miehellä ja nuorella naisella harvoin on.

Mutta jatka toki etsimistä ap. Älä kuitenkaan säntää tekemään lasta ihan heti jos löydät jonkun. Jos joku parikymppinen kelpuuttaa sinut, hänellä on todennäköisesti jotain ongelmia. 

Jos niiinnistl olis ollu joku tavisduunari tai lähes eläkeläinen, ei kukaan, ei siis kukaan!   haukinaisen ikäinen olis edes katsonut ukkoon. Pierassut ja nauranut.

Mut taas toisaalta: ei tuo hauki mikään feminiininen, normaali nainen sexual olekaan.

Halusi isän, turvaa, rahaa?

Niiden diili on outo eivätkä kerro.

Melkein kuin isä ja tytär. Tai ovatkin sukulaisia?

Vierailija
199/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla ihan noin paljon. Mutta jos kerran joka tapauksessa helposti löytyy 10 vuotta vanhempia miehiä etsiviä naisia, niin mikäs ongelma tässä sitten on? Miksi kaikki nuorempaa etsivät miehet valittavat vain palstoilla, miten eivät halua samanikäistä naista - eikö olisi sitten järkevää vaan mennä treffeille ja aloittaa suhde sen nuoremman naisen kanssa? Valitsee vaan lukuisista halukkaista mieleisensa.

Vierailija
200/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelin hiljattain erään 45v miehen kanssa, joka kaipasi vielä lapsia ja hätäiseen tahtiin. Hänellä oli kuitenkin taustallaan tuoreehko ero ja entiset teinit. En lähtenyt tähän tilanteeseen mukaan, vaikka olen 40-vuotias lapseton sinkkunainen, vieläkin itse lapsia toivova. Jäi tuntu, että miehellä on kiire aloittaa uusi elämä alusta, vaikka siellä oli jo olemassa lapset iässä, jossa isä olisi tärkeä, vaikkei ehkä päälle päin siltä näyttäisikään.

Mutta hänen kokemuksensa perusteella voin kertoa, että Tinderistä on nelikymppisen miehen turha etsiä lapsiperheen toivossa. Itse tutustuin muuta kautta.

Aika iso riski olisi ollut siihenkin että et olisi tullut raskaaksi ja mies olisi siirtynyt seuraavaan. Sun iässä raskauden mahdollisuus on 6 %. 

Per kierto.