Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa vaadittu jos 40v mies haluaa ydinperheen perustaakseen naisen, jolla ei vielä ole lapsia?

Vierailija
07.03.2024 |

Eronneita Tinderistä löytyy, mutta etsin hedelmällisessä iässä olevaa lapsetonta naista suhteeseen. Olen kaikin puolin asiallinen, mutta hiljaista on ollut. Ovatko kriteerit jotenkin kohtuuttomat?

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksimessuilta. Mene kysymään ja kosit heti.

Vittumaisinta on pitää löysässä hirressä valehdellen vuosia yhtä tai toistakin henkilöä vuosikausia.

Nappi otsaan.

Äksöniä.

Päätöksiä.

Vierailija
202/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun läheisin on nyrkkikyllikki.

Mihin naista tarvitset nelikymppisenä.

Adoptoi lapsi. Kaverivanhemmuuskin käy.

Vrt.  SaMarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunkurista, että täällä miehet tietävät naisten mieltymyksistä paremmin, kuin naiset itse. Me vanhemmatkin naiset olimme kerran niitä kaksikymppisiä ja tasan tarkkaan muistamme, minkäikäiset miehet meitä silloin kiinnostivat! 20-vuotiaana jo 28-vuotias mies tuntui ikälopulta. 

Vierailija
204/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten vanheneminen on hyvin yksilöllistä, nykyään varsinkin. Tunnen vetreitä yli seitsenkymppisiä, täyttä häkää työtä tekeviä ja siitä pitäviä. Vasta 80 täyttäneet ovat yleensä aina vanhuksia, osa heistäkin teräsvanhuksia. Osittain kiinni geeneistä, osittain työn kuluttavuudesta ja omista elintavoista. 60 on oikeastaan vielä keski-ikää.

No vastasyntyneen isäksi on kyllä liian vanha. On todella itsekästä alkaa "hommaamaan" lapsia vaarin ikäisenä. Kyllä lapsella pitäisi olla oikeus edes periaatteessa vanhempaan, joka on elossa vielä useamman kymmenen vuotta. 

Vierailija
205/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot ja inteovertit (ei niin aloitteelliset naiset) voi olla noilla kriteereillä 

Ei voi.

Vierailija
206/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kyllä joku lapseton 35-v nainen on helppo Tinderistä löytää.

M30

Mietitäänpä huvin vuoksi lisää todennäköisyyksiä: 

- Ap löytää Tinderistä lapsettoman 35 v. naisen, joka miellyttää. 

- Onko juuri kyseinen nainen myös kiinnostunut aloittajasta? Leikitään, että on. 

- Onko kyseinen nainen lapseton siksi, että hän on vela/hedelmätön? Leikitään, että ei. 

- Ensitreffit tapahtuvat ensi lauantaina. Siinä rauhallista ja vakavaa tutustumista ensin kuukausi. 

- Seurustelu alkaa huhtikuun puolella. Koko tämä vuoksi kuitenkin vielä katsellaan, tuleeko tästä oikeasti jotain. Ei voi rynnätä mihinkään. 

- Ensi vuonna yhteen muutto. Parisuhde on vakiintunut, mutta kuitenkin melko uusi. Ikää nyt 36 ja 41. Kello käy. 

- Lapsista aletaan puhua kahden vuoden seur

Ei tuossa kohtaa ole varaa tuollaiseen jahkailuun. Jos haluaa sen perheen perustaa, niin pitää laittaa töpinäksi. 

Minä menin mieheni kanssa 8kk seurustelun jälkeen naimisiin ja siitä vajaa 3kk eteenpäin olin jo raskaana ja pian sen jälkeen ostettiin ensimmäinen yhteinen perheasunto. Oltiin 29 ja 31 kun tavattiin, lapsi syntyi 1,5 vuotta ekojen treffien jälkeen.

Jos on sellainen elämäntilanne, että on valmis asettumaan aloilleen ja perustamaan perheen, kunhan vain oikea ihminen osuu kohdalle, niin ei siinä mitään jahkailuja tarvita. 

Vierailija
207/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari ystävää joilla on viisikymppinen mies kun itse ovat kolmekyppisiä. Ovat näiden kanssa hankkineet lapsiakin vielä. Eli periaattessa mahdollisuuksia on koska suuri osa nykymiehistä ei ole sopiva isän rooliin. Mutta tässä on yksi iso mutta: molemmat miehet oli kyllä jo ennestään isiä eli toisella kierroksella ovat.

Vierailija
208/208 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsisin kumppanuusvanhemmuutta, jos juuri lapsen haluaa. Liian monta muuttujaa, jos pitää löytää parisuhde ja molemmat ovat hedelmällisiä. Lasta pitäisi alkaa tekemään heti.