Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa vaadittu jos 40v mies haluaa ydinperheen perustaakseen naisen, jolla ei vielä ole lapsia?

Vierailija
07.03.2024 |

Eronneita Tinderistä löytyy, mutta etsin hedelmällisessä iässä olevaa lapsetonta naista suhteeseen. Olen kaikin puolin asiallinen, mutta hiljaista on ollut. Ovatko kriteerit jotenkin kohtuuttomat?

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nuori nainen haluaa saman ikäisen pojan mutta on varmaan niitäkin jotka haluaa miehen rinnalleen.

Vierailija
22/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ongelma on siinä jos nainen haluaa lapsia niitä tod. näk. on jo noin vanhana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, kyllä joku lapseton 35-v nainen on helppo Tinderistä löytää.

M30

35v on jo liian vanha sukuelimissä munasoluista on kuollut jo yli 90%.

Vierailija
24/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat perustaa naisen ja sitä varten haluat ydinperheen?

Vierailija
25/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itsekään en kelpuuta käytettyä naista.

Eipä suakaan ole kelpuuttaneet ne käytetyt, käyttämättömistä nyt puhumattakaan.

Tunteisiin?

Ei mennyt. Minä sentään olen näin "käytettynä naisena" kelvannut vaimoksi uskomattoman upealla miehelle, yhdessä on oltu pitkään. Siellä on vissiin ollut vähän hiljaisempaa?

Vierailija
26/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin toivoa, mutta vaatiminen ehkä on jo liikaa ja realiteetitkin kannattaa muistaa. 

Vierailija
27/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdotonta.

Kovin myöhässä olet kuitenkin asian suhteen.

35-40-vuotiaat fertiili-ikäiset taitavat olla naimisissa rakkaine miehineen ja lapsineen.

Poikkeuksia, jopa joku kaltaisesi, varmasti kyllä löytyy.

Jos toivot, että teillä on yhteistä keskusteltavaa ja yleistietoa, kannattaa ikäero olla suunnilleen tuo - / +   viisi vuotta. 

Lisääntymistoive huomioiden kiire saattaa tulla.

Tai sitten ei:

Itse sain ainoan lapsen 41-vuotiaana ja sain ihanan, ihanan, ihanan aviomiehen ja avioliiton sitä ennen.

Vauva lähti alkuun annettuamme luvan ja tärppäsi heti 😚😉🤗🤭.

Toivon kaikkea hyvää sinulle. Rakkaus tulla tupsahtaa, kun vähiten odotat tai paikassa arvaamattomassa.

Vierailija
28/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysymystä pyörittelee varmasti jossain nainen: olisiko mahdollista löytää aviomies, saada ydinperhe, yhteinen lapsi.

On se mahdollista.

Vierailija
29/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itsekään en kelpuuta käytettyä naista.

Ja minä en kelpuuttanut käytettyä miestä. En halunnut mitään valmispakettia.

Vierailija
30/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän tuossa jo täytyy olla enemmän kuin kaikin puolin asiallinen.

Pitää olla valmis antamaan sille perheelle paljon aikaansa ja vaivaansa. 

Vierailija
31/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa vaadittu

T: Vela ja singeli 28v

Vierailija
32/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä haluta saa. Todellisuus kuitenkin tiedetään. Suosittelen, että katsot naisia, joilla biologinen kello tikittää ja ovat yli kolmekymppisiä, kenties 34-40 -vuotiaita. Heidän kohdallaan todennäköisesti löytyy menekkiä.

Vierailija
33/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroista.

Vierailija
34/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 33-vuotias ja lapseton, ja 40 ei ole mielestäni liian iso ikäero. Mutta jos ei tähän ikään mennessä ole saanut lapsia niin siihen on yleensä joku syy, minun kohdalla mielenterveysongelmat, autismi, ja menneisyys väkivallan uhrina... Eli realistisesti tuskin kukaan vastuullinen ihminen haluaa minun kanssa lapsia.

Vierailija
35/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni ole

Vierailija
36/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelusi on erikoinen. Eihän kenenään kumppanitoive tietenkään ole kohtuuton, sillä jokainen saa toivoa ja etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Mutta ei ole mitään toivetakuuta, eikä maailmalla ja todellisuudella ole mitään velvollisuutta järjestää kaikille juuri heidän haluamaansa ihmistä. Maailmassa kyllä on paljon lapsettomia, lapsia haluavia naisia, että sikäli toiveesi on "realistinen". Käytäntö sitten näyttää, kohtaatko sellaisen lapsettoman naisen, jonka kanssa kiinnostukset osuvat yksiin. Eli vaikka Tinderissä olisi nyt sinun mielestäsi kiinnostava lapseton nainen, jonka haluaisit, et voi muuta kuin swaipata oikealle ja toivoa, että tulee match. Ei ole mitään tahoa, joka voisi vaikuttaa asiaan.

Vierailija
37/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nainen perustetaan? Ja miksi sen perustamiseen tarvitaan ydinperhe? Nyt vähän tarkennusta kiitos.

Vierailija
38/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 39-vuotias lapseton nainen, joka on pakastanut munasoluja ja haluaisin miehen ja lapsen, mutta ap vaikuttaa niin epämiellyttävältä asenteensa kanssa, ettei kelpaisi edes minulle.

Vierailija
39/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sattuisin olemaan 35-vuotias nainen, niin lapseton 4-kymppinen mies olisi jonkin tason red flag. Sillä jotain vikaa on miehessä, joka ei ole tuohon ikään mennessä saanut perhettä aikaiseksi. On joko elänyt siihen asti minun makuuni turhan rattoisaa elämää. Tai on mielenterveysongelmainen, jota kaikki naiset ovat karttaneet. Tai sitten on jokin hyväksyttävämpi selitys tilanteelle. Mutta varovainen olisin.

Vierailija
40/208 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ydinperhe-hullu taas linjoilla..