Kysy mitä vaan mies 46v ex seksiaddikti vastaa.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli sinulle kiihottavin asia jos pelkästään seksiä ajatellaan?
Hallinta se et sai tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhde addiktiin pidetään yllä niin ettei addiktoinut mies kyllästy ja jätä roikkumaan?
Parhaat vinkit jakoon kiitos!
..ilmeisesti addiktin homma käy työstä: miten saa hänen ajan ja kaistan? Ei kai kukaan oikeasti jaksa kirjoittaa monelle mimmille pitkään samaan aikaan? Vai pidetäänkö ne vain huvikseen lämpimänä, ilman aikomustakaan tavata?
Ei mitenkään. Ei addikti jää roikkumaan jos addiktio koskee sitä kuin montaa pääset painamaan.
Jaksaa ja siihen tottuu.
Tossa viestittelyssä on ehkä tärkeintä et pysyt vaan mielessä. Tosi usein se oli sellaista kevyttä mitä kuuluu settiä mikä konkretisoitui aktiin kun likka otti pienet kännit. Sit tuli niitä viestejä et tuu käymään tai baarissa suora ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jebandeeros!
Kuinka korona-aikana pystyit työllistymään ravintola-alan ammattilaisena?
En pystynytkään. ( löytyy tietoa tästä ketjusta).
Ja kuinka tämä vaikutti pillun saantiisi?
Itse kirjoittaisin kirjan 2000 naisen panokokemuksistani. Ja sokerina pohjalla, pihvinä - kasvutarinan eheytymisestä!
Ap:n elämään sisältyy vääjäämättä niin valtava määrä tarinoita joita ei ole voinut jäädä syntymättä koska kuitenkin kyse on aina vuorovaikutustilanteista joissa baarihenkilö on luonnostaan harjaantunut.
Älä menetä miljooniasi :)
Kiihottiko sinua enemmän kokenut vai kokematon nainen seksissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jebandeeros!
Siinä vaiheessa se ei ollut enää elämäni ykkös asia.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottiko sinua enemmän kokenut vai kokematon nainen seksissä?
Kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoittaisin kirjan 2000 naisen panokokemuksistani. Ja sokerina pohjalla, pihvinä - kasvutarinan eheytymisestä!
Ap:n elämään sisältyy vääjäämättä niin valtava määrä tarinoita joita ei ole voinut jäädä syntymättä koska kuitenkin kyse on aina vuorovaikutustilanteista joissa baarihenkilö on luonnostaan harjaantunut.
Kyllä olen miettinyt kirjan kirjoittamista. Mutta tämä täytyisi julkaista kun olen kuollut. En todellakaan ole ylpeä elämästäni. Vaikka hauskaa ja uskomattomia juonenkäänteitä siinä on riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jebandeeros!
Onko terapeuttisi ohjeistanut sinua avautumaan tästä aiheesta?
Keiltä olet pyytänyt anteeksi käytöstäsi?
Keiden kuuluisi mielestäsi vielä saada anteeksipyyntö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jebandeeros!
Onko terapeuttisi ohjeistanut sinua avautumaan tästä aiheesta?
Keiltä olet pyytänyt anteeksi käytöstäsi?Keiden kuuluisi mielestäsi vielä saada anteeksipyyntö?
En ole pyytänyt keneltäkään anteeksi. Olen kyllä selittänyt mistä asiat on johtuneet yhdeltä exältä.
Olet hyväksikäyttänyt kahta tuhatta naista addiktiosi vuoksi mutta omaatuntoa ei kolkuta eikä nähtävästi ole prosessissakaan.
Oot kyllä erikoisukko, vantaalaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen miettinyt kirjan kirjoittamista. Mutta tämä täytyisi julkaista kun olen kuollut. En todellakaan ole ylpeä elämästäni. Vaikka hauskaa ja uskomattomia juonenkäänteitä siinä on riittänyt.
Btw: Kun viittaat teokseen sanalla tämä, viittaat johonkin konkreettiseen; jo olemassa olevaan asiaan.
Oikeakielisesti tulisi viitata siihen.
Voit myös käyttää julkaisun yhteydessä termiä postuumisti.
Vierailija kirjoitti:
Olet hyväksikäyttänyt kahta tuhatta naista addiktiosi vuoksi mutta omaatuntoa ei kolkuta eikä nähtävästi ole prosessissakaan.
Oot kyllä erikoisukko, vantaalaiseksikin.
En koe hyväksikäyttäneeni ketään. Jokainen on ihan vapaaehtoisesti antanut. Enkä ole juurikaan lupaillut turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä erikoisukko, vantaalaiseksikin.En koe hyväksikäyttäneeni ketään. Jokainen on ihan vapaaehtoisesti antanut. Enkä ole juurikaan lupaillut turhia.
Eihän sinulla ole siinä tapauksessa mitään syytä käydä terapiassa tai muuttaa elämäntapaasi.
Sen kun nautit hedonistina elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot kyllä erikoisukko, vantaalaiseksikin.En koe hyväksikäyttäneeni ketään. Jokainen on ihan vapaaehtoisesti antanut. Enkä ole juurikaan lupaillut turhia.
Eihän sinulla ole siinä tapauksessa mitään syytä käydä terapiassa tai muuttaa elämäntapaasi.
Sen kun nautit hedonistina elämästäsi.
Tähänkin löytyy selitys tässä ketjussa. En enää nauttinut juurikaan tuosta. Kyseessä oli enemmänkin paha tapa joka esti minua saamasta mitä halusin. Eli tasapainoista onnellista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun nautit hedonistina elämästäsi.Tähänkin löytyy selitys tässä ketjussa. En enää nauttinut juurikaan tuosta. Kyseessä oli enemmänkin paha tapa joka esti minua saamasta mitä halusin. Eli tasapainoista onnellista parisuhdetta.
Mistä olet saanut päähäsi että parisuhde on tavoiteltava asia eikö esimerkiksi avoin suhde joka ei siis olisi ristiriidassa toimintaasi kohtaan.
Oletko saanut uskonnollisen herätyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun nautit hedonistina elämästäsi.Tähänkin löytyy selitys tässä ketjussa. En enää nauttinut juurikaan tuosta. Kyseessä oli enemmänkin paha tapa joka esti minua saamasta mitä halusin. Eli tasapainoista onnellista parisuhdetta.
Mistä olet saanut päähäs
Olen ollut parisuhteissa onnellisimmillani.
Addiktio on pilannut aiemmat ja nyt viimein onnellisessa parisuhteessa..
En usko vapaisiin suhteisiin.