Kysy mitä vaan mies 46v ex seksiaddikti vastaa.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut uskonnollisen herätyksen?
En.
Haluaisitko saada?
Sotilasarvosi ja kertauspäivien lkm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut uskonnollisen herätyksen?
En.
Haluaisitko saada?
En.
Vierailija kirjoitti:
Korppi ja puhdas 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korppi ja puhdas 0
Uskon tuon.
P-testeistä kun ei ole rukkipisteitä missään tapauksessa sinulle napsunut.
Onko nykyisellä puolisollasi innie?
Vierailija kirjoitti:
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kiitos vastauksesta. Hybridi vai mennäänkö outien puolelle?
Oletko joutunut koskaan keskeyttäämään yhdyntää naisen aloitteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Selkeä outie.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joutunut koskaan keskeyttäämään yhdyntää naisen aloitteesta?
Olen. Pahan olon takia. Ja kyl tuossa määrässä on ollut kaikenlaista mt potilasta mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Selkeä outie.
On kyllä kiva.
Sellaisen omistalle mielellään toivottaa Hyvää Naistenpäivää.
Kerro terveisiä että palstalla tykättiin! 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SAIKO kukaan sinua kiinni rysänpäältä? ---->?
Sai useamman kerran.
-Mitkä olivat ne reaktiot hoidoillasi. Yms Jouduitko itse vaaraan miehen tultua paikanpäälle. Miten naiset selittivät näissä tilanteissa itseänsä "kuiville". Kerro tarkemmin . .
Kerro jokin niistä mainitsemistasi juonenkäänteistä mitä kirjaasi tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SAIKO kukaan sinua kiinni rysänpäältä? ---->?
Sai useamman kerran.
-Mitkä olivat ne reaktiot hoidoillasi. Yms Jouduitko itse vaaraan miehen tultua paikanpäälle. Miten naiset selittivät näissä tilanteissa itseänsä "kuiville". Kerro tarkemmin . .
Jäin omalle puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jokin niistä mainitsemistasi juonenkäänteistä mitä kirjaasi tulisi?
No tää on kevyt mut ei kukaan mut tunteva ihminen olisi uskonut että voin olla tälläinen kuin nyt olen. Tunteista puhuva nössö
Onko sinulla vinkkejä naiselle, joka on vähän vastaavan miehen kanssa vakiintuneessa parisuhteessa. Ei ole ihan noin kovissa luvuissa, mutta menneisyydessä on ollut naisia hirveä määrä ja seksiaddiktion merkit aivan selvät. Tiedän ettei mies halua minulle pahaa ja haluaia mielummin minut kuin liudan naisia. Minäkin haluaisin olla hänen kanssaan, enkä ole mustasukkainen menneisyydelle. Pystynkö jotenkin tukemaan miestä ja meidän suhdettamme, vai onko tämä vain addiktin yksinäinen taistelu?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla vinkkejä naiselle, joka on vähän vastaavan miehen kanssa vakiintuneessa parisuhteessa. Ei ole ihan noin kovissa luvuissa, mutta menneisyydessä on ollut naisia hirveä määrä ja seksiaddiktion merkit aivan selvät. Tiedän ettei mies halua minulle pahaa ja haluaia mielummin minut kuin liudan naisia. Minäkin haluaisin olla hänen kanssaan, enkä ole mustasukkainen menneisyydelle. Pystynkö jotenkin tukemaan miestä ja meidän suhdettamme, vai onko tämä vain addiktin yksinäinen taistelu?
Rehellisesti sanottuna suosittelen terapiaa. Tolle häiriö käyttäytymiselle on aina syy ja se pitää ymmärtää voidakseen parantua..
Tietääkö miehesi oman syynsä?
Oireileeko toi addiktio vielä jotenkin? Esim niin että harrastatte älyttömästi seksiä.
Mä pelkäisin addiktin kanssa jos hän on luonnottoman aktiivinen edelleen sitä ettei asioita ole käsitelty ja seksi on se millä hän yrittää hoitaa itseään. Tosta tulee sulle todella raskasta ja pettämisen riskit on merkittävät.
Vasta kun itsekkin tajus mistä ne omat jutut johtuu, seksi muutti muotoaan sitä ei tarvitsekaan joka päivä. Siitä tuli samalla nautinnollisempaa ja intiimimpää.
En.