Lenkkeilijät jotka juoksevat valtatien viertä jalkakäytävällä?
Ja hengittävät ilmansaasteita runsaasti. Oletko huomannut tätä? Miksi juokset saasteisen tien viertä tai kuljetat koiraa / lasta /mummua siinä meluavan tien vieressä, ellei ole lyhyt matka. Ihmiset eivät haista ilmansaasteita? Anteeksi nyt tämä, siihen vain kiinnittää huomion. Astmaatikolle ei tulisi kuuloonkaan. Toisaalta ehkä ei ole muita reittejä ehkä saatavilla.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
No kun olen menossa sinne viheralueelle viidensadan metrin päähän ja valtatien laitaa kulkee se reitti sinme. Oliko muuta kysyttävää?
Kiitos. Onko muilla joku muu perustelu tähän. :)
Tähän aikaan vuodesta se valtatien laidan jalkakäytävä on täysin sula, metsäpolku jäinen ja koppurainen. On kiva päästä lumisen talven jälkeen viilettämään vihdoin paljaalla asfaltilla. Ja ei, nastakengillä koppurapolulla fiilis ei ole sama.
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan vuodesta se valtatien laidan jalkakäytävä on täysin sula, metsäpolku jäinen ja koppurainen. On kiva päästä lumisen talven jälkeen viilettämään vihdoin paljaalla asfaltilla. Ja ei, nastakengillä koppurapolulla fiilis ei ole sama.
Hmm. Tuo on muuten totta! Entä jos ei ole jäätä tai lunta, ja joku juoksee tien viertä, paljon autoja.
Tuon takia mun kaveri siirtyi lenkkeilemään junaradan viereen. Siinä on kuulemma lenkkipolku, eikä autoja näy.
No kun olen menossa sinne viheralueelle viidensadan metrin päähän ja valtatien laitaa kulkee se reitti sinme. Oliko muuta kysyttävää?