Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1381/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku yllä oleva ei nyt millään tajua, että TORISSA on täysin kiellettyä julkaista puh numeroaan missään muodossa yhtään missään. Ei edes siinä torin YV toiminnossa-kautta.

Höpöhöpö.

Juurikin YV:ssä annetun numeron kautta ollaan sovittu noudot ja annettu osoite.

Ja puhelinnumero on annettava että saa postituksella ostetusta kohteesta saapumisilmoituksen viestillä.

Vierailija
1382/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo mutta eihän sun tarvitse tätä varten laittaa sitä puhelinnumeroa ilmoitukseen, vaan annat sen sitten viestissä ostajalle kun hän on ensin laittanut sinulle Torissa viestiä että olisi kiinnostunut ostamaan myynnissä olevan tavarasi. Ei ole vaikeaa."

En ymmärrä nyt tätä, miksi ei voi laittaa suoraan minulle viestiä mikäli on kiinnostunut käymään kauppaa, miksi pitää olla 3 osapuoli välissä?

Ei, ei ole vaikeaa mutta on vaan typerää että numero ei saa olla suoraan esillä.

Kaupan molempien osapuolien oikeusturvan takia, jos kaikki ei menekään kuin Strömsössä.

Jokainen voi itse päättää laittaako numeron ilmoitukseen vai ei, se on jokaisen ihan oma asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lisätä kaikkiin ilmoituksiin isoilla kirjaimilla EN KÄYTÄ MITÄÄN TORIDIILIÄ !!!

Tai sitten vähän kohteliaammin ja asiakasystävällisemmin: Valitettavasti en käytä ToriDiiliä.

Kyllä se varmaan on syytä laittaa isoilla kirjaimilla, osa ei valitettavasti joko näe mitään, ei osaa lukea tai sitten ei tajua mitä lukevat.

Vierailija
1384/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en postita mitään, jos olen satunnaisesti jotain myynyt tässä yli 40 vuoden aikana niin vain nouto&käteinen ja jos ostan jotain käyn itse noutamassa ja maksan käteisellä.Selkeä toimiva konsepti, ei ole koskaan ollut ongelmia.

Vierailija
1385/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken omaa Tori tiliäni. En löytänyt mistään tietoa että mitkä ovat Toridiilin palvelumaksut. En ole sitä käyttämässäkään, mutta eikö ihan lain mukaan ne pitäisi näkyä jossain?

Vai onko ne nykyisen torin logiikan mukaan laitettu johonkin 10 valikon taakse? Siis onko se joku kiinteä summa vai prosentti myynnistä?

Vierailija
1386/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken omaa Tori tiliäni. En löytänyt mistään tietoa että mitkä ovat Toridiilin palvelumaksut. En ole sitä käyttämässäkään, mutta eikö ihan lain mukaan ne pitäisi näkyä jossain?

Vai onko ne nykyisen torin logiikan mukaan laitettu johonkin 10 valikon taakse? Siis onko se joku kiinteä summa vai prosentti myynnistä?

Tee valitus kuluttajavirastoon.

Vierailija
1387/2259 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa saa nykyisin ehkä 1-2 kauppaa hyvällä tuurilla viikossa, ennen uudistusta keskimäärin 10 kauppaa joka viikko, siis todella aivan surkea entiseen verrattuna.Kävin kirpputorilla viime viikonloppuna, 😎 hieno keli ja 56 kauppaa, nyt taidan jatkaa kesäkuun ajan kirpputoreilla joka viikonloppu.

Vierailija
1388/2259 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Olen aina laittanut hakusanaksi kosmetiikka ja tulokset on olleet kosmetiikkaa, niin kuin kuuluukin. Mutta tänään tuloksissa on vaatteita, kenkiä, laukkuja kosmetiikan lisäksi. Mitä hittoa on tapahtunut yhdessä yössä?!

Vierailija
1389/2259 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua. Olen aina laittanut hakusanaksi kosmetiikka ja tulokset on olleet kosmetiikkaa, niin kuin kuuluukin. Mutta tänään tuloksissa on vaatteita, kenkiä, laukkuja kosmetiikan lisäksi. Mitä hittoa on tapahtunut yhdessä yössä?!

Kokeilin myös niin sä valehtelet.

Vierailija
1390/2259 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on nykyisin suomen surkein kauppapaikka.

Vierailija
1391/2259 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori juuri poisti tilini (jälleen) ilmoittamatta mitään asiasta. Nyt riitti Toreilu huijarien paratiisissa. Huuto.net toiminut vaikkakin kankea käyttää. Toria lokaamaan vaan nyt oikein olan takaa 😂

Vierailija
1392/2259 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsätgeepeetee: ..kauppapaikka määrite täyttyy kun on saanut jotain myydyksi. Torissa myynti ei onnistu, joten kauppa sanan määrite ei täyty. 😁

Vierailija
1393/2259 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin uudistus pysäytti kaupan kokonaan, aivan surkea nykyisin.

Vierailija
1394/2259 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on nykyisin suomen surkein kauppapaikka.

Sitten mulle tuli vielä kysely asiakaspalvelusta, että kuinka tyytyväinen olet tori.fi- en viitsinyt edes vastata. Ja OLIN ainakin yli 10 v tyytyväinen asiakas, mutta en ole enää:(

Vierailija
1395/2259 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole myynyt, mutta ostanut olen torista kaikenlaista jo usemman kymmenen vuoden ajan. Nyt huomasin etten ole ostanut mitään uudistuksen jälkeen. 

Mikä tarve nykyaikana on korjata jotain joka ei ole rikki. Kaikkialla kehitetään, tehostetaan niin paljon että resurssit on syöty ennen testausta ja loppuarviointia. 

Vierailija
1396/2259 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on entinen, se saatiin pilattua täysin, ei käy kauppa ollenkaan enää, käyttäjien määrä vähenee jatkuvasti.

Vierailija
1397/2259 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi on vajakkien suojatyöpaikka.

Vierailija
1398/2259 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin tarina on loppu, se on fakta, mutta nyt kun tulisi tilalle joku uusi järkevä, käyttäjää ymmärtävä alusta. Huuto.net on todella kankea esim. kuvien upload aivan sietämätöntä kuva kerralla ladata ja aina ladataan koko galleria kuva kerrallaan, ei näin. En kaipaa turhia kirjautumisia koska aina voi huijata. Postilla olisi suuri mahdollisuus olla The paketin toimittaja, mutta mun pesetot ei niitä kiinnostele. Uusi alusta tarvitaan, mutta itseä kiinnostaa vain käyttäjäkokemus ja luotettavuus (hyi Tori hyi!). Torin työntekijät ovat samalla viivalla parkkipaten kohteiden kanssa.

Vierailija
1399/2259 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti torin henkilöstö on suomen epäpätevintä.

Vierailija
1400/2259 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori eli Schibsted käyttää kyllä mielenkiintoisia evästeitä.

"Schibsted käyttää eväistetä kerätäkseen tietoja sinusta.

Esimerkkejä keräämistämme tiedoista ovat selaustoimintasi, kuten verkkosivustot, joilla vierailet sekä se, mitä sivustoilla klikkaat ja miten vierität selainikkunan näkymää. Keräämme dataa myös siitä, millä laitteilla ja missä kaupungeissa palveluitamme käytät." Lainaus heidän sivuiltaan.

Myöshän Tori saa oikeuden kaikkiin kuviin mitä heidän palveluunsa laitat,

ja myöskin he seuraavat halutessaan keskusteluita ostajien ja myyjien kanssa, keskusteluissahan käyttäjät antavat toisilleen tilitietoja, osoitteita, puhelinnumeroita ja kaikenlaista infoa, Tori on niin hämärä firma ollut aina että olen melko varma että he ovat kaapanneet keskusteluista kaikkia noita tietoja ja tallettaneet ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän