Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1361/2259 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yllä oleva ei nyt millään tajua, että TORISSA on täysin kiellettyä julkaista puh numeroaan missään muodossa yhtään missään. Ei edes siinä torin YV toiminnossa-kautta.

Alkuun Schitinstead poisti sen numeron siitä "Profiili kuvakkeesta" joka oli joka ilmon oikeassa laidassa. Tästä on jo parisen vuotta.

Tämän jälkeen YV viestien "stasi" seuranta esti-kielsi-uhkaili, jos puh  numeronsa kertoi YV inboxin kautta. Kaikki YV viestit ovat Schitinsteadin vakoilun alla, ja niiden sisältöä oikoluetaan, jos havaitaan jokin tarpeeksi paha sääntörikkomus, antaa Tori/norja/Schitinstead ikuisen Bannin sekä ip-osoitteelle, että käyttäjän nimelle/sukunimelle ja @ osoitteellekkin.

Ja kaikkea ^^ tätä "ihanuutta" Tori perustelee Tietoturvalla jne turvalla.

Mitä ihmettä? Kyllä minä vielä viimeksi Torissa myydessäni yksityisviestillä annoin numeroni Mobilepaytä varten, ja sain ostajan numeron paketin lähettämistä varten. Ei ollut mitenkään kiellettyä. Tämän vuoden puolella oli, en tiedä onko sitä uudempia outoja sääntöjä sitten tullut.

Vierailija
1362/2259 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin muutaman ilmoituksen maanantaina, on tullut jo 8 kyselyä näihin ilmoituksiin, hei onko tämä vielä myynnissä ja kun olen kirjoittanut on niin ei ole enää kuulunut mitään?Yhtään oikeaa ostajaa, kauppaa ei ole tullut, taidan lopettaa torissa ilmoittelun.

Minulle on tullut jopa niin pitkälle edenneitä viestittelyjä, että kaupoista on sovittu ja noudosta/maksusta. Mutta kun pitäisi oikeasti maksaa tai saapua paikalle, niin mitään ei enää kuulu. Tosin onhan näitä ghostauksia torissa ollut ennenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2259 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin muutaman ilmoituksen maanantaina, on tullut jo 8 kyselyä näihin ilmoituksiin, hei onko tämä vielä myynnissä ja kun olen kirjoittanut on niin ei ole enää kuulunut mitään?Yhtään oikeaa ostajaa, kauppaa ei ole tullut, taidan lopettaa torissa ilmoittelun.

Minulle on tullut jopa niin pitkälle edenneitä viestittelyjä, että kaupoista on sovittu ja noudosta/maksusta. Mutta kun pitäisi oikeasti maksaa tai saapua paikalle, niin mitään ei enää kuulu. Tosin onhan näitä ghostauksia torissa ollut ennenkin. 

Minulle ei ole aiemmin koskaan tullut näitä, pari oharin tekijää ollut mutta muuten mennyt ihan hienosti kaikki ja kauppa kävi ennen, nyt ei.

Vierailija
1364/2259 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku yllä oleva ei nyt millään tajua, että TORISSA on täysin kiellettyä julkaista puh numeroaan missään muodossa yhtään missään. Ei edes siinä torin YV toiminnossa-kautta.

Alkuun Schitinstead poisti sen numeron siitä "Profiili kuvakkeesta" joka oli joka ilmon oikeassa laidassa. Tästä on jo parisen vuotta.

Tämän jälkeen YV viestien "stasi" seuranta esti-kielsi-uhkaili, jos puh  numeronsa kertoi YV inboxin kautta. Kaikki YV viestit ovat Schitinsteadin vakoilun alla, ja niiden sisältöä oikoluetaan, jos havaitaan jokin tarpeeksi paha sääntörikkomus, antaa Tori/norja/Schitinstead ikuisen Bannin sekä ip-osoitteelle, että käyttäjän nimelle/sukunimelle ja @ osoitteellekkin.

Ja kaikkea ^^ tätä "ihanuutta" Tori perustelee Tietoturvalla jne turvalla.

Mitä ihmettä? Kyllä minä vielä viimeksi Torissa myydessäni yksityisviestillä an....

Täydennän alkuper kirjoitustani sen verran, että Sensuuri oli tarkka ainakin vuosi sitten Maaliskuussa. Sen jälkeisestä sensuurin tiukentumisesta-höllentymisestä en tiedä, koska en voi Bannien takia.

Kuulostaa siltä että koska tori on niin sekaisin, jne loogisesti pääteltynä, nyt siellä menee sensuurista läpi se mikä ei mennyt vuosi sitten...

Hyvähän se vain on jos puh numero menee **NYT** Torin YV boxissa läpi, kerta se on oleellinen tieto monesta syystä....Mutta älkää ihmetelkö, jos oikoluvussa tms varoituksissa-bannauksessa ei tunnu olevan sitten järkeä jossain kohtaa...Tori kun on sellainen yllätysten "murolaatikko", koskaan ei tiedä mitä sieltä saa Ylläpidon-bottien toimesta..

Vierailija
1365/2259 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴😴😴 ei katselukertoja, ei kauppaa.

Vierailija
1366/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä " ostajia" on alkanut olemaan, esim.L.v ei kannata turhaan vastata, sopia mitään kun ei ole oikeasti mitään kuitenkaan ostamassa 

Vierailija
1367/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tällä viikolla tein kaupat Torissa niin että annoin viestissä puhelinnumeroni ostajalle maksua varten ja ostaja taas lähetti oman puhelinnumeronsa postitusta varten. Ainut mikä on uudistuksen myötä muuttunut, on että nyt aina kun lähettää viestissä puhelinnumeron, tulee näytölle Torin automaattinen varoitusviesti huijareista tms. mikä on vähän hätkähdyttävää kun se tapahtuu ensimmäistä kertaa. Tori selvästi haluaa ohjata ihmisiä käyttämään Toridiiliä.

En hetkeäkään usko että joku saa banneja pelkästään siitä että laittaa Tori-viestissä puhelinnumeronsa Mobilepay-maksua tai postipakettia varten. Kyllä siinä on tarvinnut olla viestittelyssä jotain muuta huolta herättävää tai myytävä on ollut Torin sääntöjen vastainen, tai sitten henkilö on käyttäytynyt agressiivisesti ja asiattomasti Torin henkilökuntaa tai ostajaa kohtaan.

Vierailija
1368/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi tällä viikolla tein kaupat Torissa niin että annoin viestissä puhelinnumeroni ostajalle maksua varten ja ostaja taas lähetti oman puhelinnumeronsa postitusta varten. Ainut mikä on uudistuksen myötä muuttunut, on että nyt aina kun lähettää viestissä puhelinnumeron, tulee näytölle Torin automaattinen varoitusviesti huijareista tms. mikä on vähän hätkähdyttävää kun se tapahtuu ensimmäistä kertaa. Tori selvästi haluaa ohjata ihmisiä käyttämään Toridiiliä.

En hetkeäkään usko että joku saa banneja pelkästään siitä että laittaa Tori-viestissä puhelinnumeronsa Mobilepay-maksua tai postipakettia varten. Kyllä siinä on tarvinnut olla viestittelyssä jotain muuta huolta herättävää tai myytävä on ollut Torin sääntöjen vastainen, tai sitten henkilö on käyttäytynyt agressiivisesti ja asiattomasti Torin henkilökuntaa tai ostajaa kohtaan.

Torin toiminta on täysin mielivaltaista, ei siellä kukaan tajua asiakaspalvelusta mitään, on sääntöjä esim.tuoteväärennöksiä ei saa myydä, kuitenkin niitä hyväksytään jatkuvasti, ilma-aseet, airsoftaseet kielletty, kymmeniä koko ajan myynnissä kuitenkin, tori on aivan sieltä.

Vierailija
1369/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin kokeilla tätä uutta toria ja kaikki meni ok, kuten ennenkin. Laitoin huonekalun hinnan hyvin kohtuulliseksi ja kolme ostajaa oli kiinnostunut. Kaupat tuli ja maksu Mobilepayllä, jolloin se puhelinnumero tulee näkyville. Uskaltaisin epäillä että monilla nuo hintapyynnöt ainakin huonekalujen kohdalla ovat täysin epärealistisia...

Vierailija
1370/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on nykyisin aivan surkea kaikin puolin, ihan sama oletko myyjä vai ostaja.

Vierailija
1371/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toridiili, miksi myyjänä ottaisin jotain noin typerää käyttööni, siis aivan järjetön koko diili, myyjälle täysin hyödytön.

Vierailija
1372/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tehnyt susta ehkä ilmoituksen, jolloin viestittelujä saa torilta viestin, että henkilöstä on tehty valitus tms... 

Itse ainakin saanut niitä usein , kun olen myyjille viestejä lähettänyt ja siihen tyssää.

Vierailija
1373/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole aiemmin koskaan tullut näitä, pari oharin tekijää ollut mutta muuten mennyt ihan hienosti kaikki ja kauppa kävi ennen, nyt ei.

Mulla ihan sama! Ei ikinä ennen ole ollut näitä ääliöitä ennen kuin nyt, terkut vaan sinne Heinolaan v i t u n hupiämmälle peräkärrys kanssa ja Laajasaloon perse-Petrille! Ai että kun tuolla vois arvostella käyttäjän ilman diiliä

Molemmat olivat tulossa muuton tieltä niin varmoina ostajina hakemaan kamaa, pitkät varaukset ja vakuuttelu että kyllä tullaan. Molemmat ghostas, yhtäkkiä vaan ei enää vastailtu mitään ja tavaran vaihtoon oli tunti! Molempiin tavaroihin oli pitkä jono, josta toki päivä ennen muuttoa ei enää löytynyt ketään hakemaan niin nopeasti.

Ihan hirveitä ihmisiä pyörii nettikirpuilla nykyisin. Siksipä vietiin sorttiasemalle ihan kaikki mistä ennen ois saatu rahaa.

Vierailija
1374/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on kuitenkin nykyisin torissa ehdottomasti käyttäjien vähyys, toria käyttää koko ajan yhä harvempi, ei ole ostajia ja kun ei ole ostajia niin myyjät vähenee päivä päivältä,ei kukaan viitsi ilmoitella kun katsojat, ostajat puuttuu.

Vierailija
1375/2259 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lisätä kaikkiin ilmoituksiin isoilla kirjaimilla EN KÄYTÄ MITÄÄN TORIDIILIÄ !!!

Vierailija
1376/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lisätä kaikkiin ilmoituksiin isoilla kirjaimilla EN KÄYTÄ MITÄÄN TORIDIILIÄ !!!

Tai sitten vähän kohteliaammin ja asiakasystävällisemmin: Valitettavasti en käytä ToriDiiliä.

Vierailija
1377/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama! Ei ikinä ennen ole ollut näitä ääliö

Asun Tampereella ja sain myytyä kaiken mitä halusin ja muutto on kohta edessä. Aloitin jo myynnin huhtikuussa. Viimeisen myin viikko sitten. 

Aloitit myymisen liian myöhään.

Vierailija
1378/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on mennyt tekniset laitteet kaupaksi lähiaikoina ilman toridiilejä. Ehkä naisten suosimien osastojen uusiminen ei mennyt ihan putkeen, näin olen ymmärtänyt 🤔

Vierailija
1379/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin on mennyt tekniset laitteet kaupaksi lähiaikoina ilman toridiilejä. Ehkä naisten suosimien osastojen uusiminen ei mennyt ihan putkeen, näin olen ymmärtänyt 🤔

No lastenvaatteet ei nyt liiku mihinkään, eipä naistenvaatteetkaan. Eli ainakin naiset on kaikonneet torista. 

Vierailija
1380/2259 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo mutta eihän sun tarvitse tätä varten laittaa sitä puhelinnumeroa ilmoitukseen, vaan annat sen sitten viestissä ostajalle kun hän on ensin laittanut sinulle Torissa viestiä että olisi kiinnostunut ostamaan myynnissä olevan tavarasi. Ei ole vaikeaa."

En ymmärrä nyt tätä, miksi ei voi laittaa suoraan minulle viestiä mikäli on kiinnostunut käymään kauppaa, miksi pitää olla 3 osapuoli välissä?

Ei, ei ole vaikeaa mutta on vaan typerää että numero ei saa olla suoraan esillä.

Kaupan molempien osapuolien oikeusturvan takia, jos kaikki ei menekään kuin Strömsössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi