Arvatkaa ärsyttääkö, kun voin ensi kesänä tehdä ainoastaan nelipäiväistä viikkoa himmeitä hommia, kun pitää yhtenä päivänä viikossa käydä suorittamassa kuntouttavaa työtoimintaa
Se on satasen miinus per viikko. Oli kuitenkin pakko tarttua tuohon, sillä muuten olisin joutunut lähtemään filmaamaan TAAS masennusta kallonkutistajille ja ei vaan tällä kertaa jaksanut sitä rumbaa.
Kommentit (10)
Hyppää pois työttömyystoimista. Elätät itsesi ihan hyvin himmeillä hommilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää pois työttömyystoimista. Elätät itsesi ihan hyvin himmeillä hommilla.
Ei minun himmeä kausi kestä kuin nelisen kuukautta. On se loppuvuosikin jotenkin pärjättävä.
ap
Olen varmaan vielä turhan uninen, kun en ymmärtänyt mitä tässä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vielä turhan uninen, kun en ymmärtänyt mitä tässä sanotaan.
Millä kielellä ymmärtäisit paremmin?
ap
Varmasti ärsyttää. Mä en tee töistä lainkaan kesäkuukausina, talvet on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ärsyttää. Mä en tee töistä lainkaan kesäkuukausina, talvet on sitä varten.
Minä taas olen jo vuosikymmenen ajan ollut kesätyöntekijä. Nautin aurinkoisessa säässä tehdyistä leppoisista hommista. Ennen tein talvellakin hommia ja jotenkin v*tutti jo se kylmällä ilmalla työmaalle liikkuminen. Kesähommat ei tuo samanlaisia tuntemuksia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen jo vuosikymmenen ajan ollut kesätyöntekijä. Nautin aurinkoisessa säässä tehdyistä leppoisista hommista. Ennen tein talvellakin hommia ja jotenkin v*tutti jo se kylmällä ilmalla työmaalle liikkuminen. Kesähommat ei tuo samanlaisia tuntemuksia.
ap
Joo, se on kukin tavallaan. Mulla on siisti sisätyö, sitä viitsii tehdä talvisin kun ei muutakaan voi. Kesät asutaan siellä missä on nyt 2 m lunta ja kaamos, ei voi kuin odottaa = joutaa töihin.
mitä ihmeestä edit sen 4 päivää eiks nyt sulle jää 6 päivää viikossa hommiin jos yksi menee turhuuteen. maalari tekee illoin pitkää päivää kun on keliä
Vierailija kirjoitti:
mitä ihmeestä edit sen 4 päivää eiks nyt sulle jää 6 päivää viikossa hommiin jos yksi menee turhuuteen. maalari tekee illoin pitkää päivää kun on keliä
En minä niin paljon työntekoa rakasta, että uhraisin viikonloppuja sen vuoksi. Työnantaja on erittäin reilu ja epäahne ja kun muutenkin on päivät olleet noin lyhyitä, niin hänen kanssaan saa tämän asian sovittua helposti. Itseäni vain ärsyttää, kun tulot putoavat.
ap
Ja nyt yksi satasen 5-6 tuntinen päivä muuttuu neljätuntiseksi, josta saan vain reilut 12 euroa lisätuloa. Ärsyttää todella paljon. Ap