Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2467)

Vierailija
2441/2467 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättyisi jos loppuu kohta koko tori.fi

Vierailija
2442/2467 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pitkästä aikaa jättää ilmoituksia Tori.fi:hin, mutta sepä osoittautui lähes mahdottomaksi tehtäväksi. Mukaan tuppautui heti tekoäly, joka esti kunnon kuvan ottamisen tabletilla (ei löytynyt mahdollisuutta käyttää kuvakirjastoa vaihtoehtona). Oli todella epäselvää, hintaakaan en saanut laitettua toiseen ilmoitukseen.

Tuo oli niin sietämätöntä, että nyt loppuu koko sivuston käyttö, niin mielenkiintoista kuin se on ollutkin. Onko mahdollista toimia sivustolla ilman tekoälyä? Se laati jo myynti-ilmoituksen tekstinkin, tietenkin väärin. 
Toivottavasti osaan edes lopettaa tilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/2467 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori tuntuu suosivan näitä pimeitä yrittäjiä jotka ostaa esim.iPhone puhelimia, saavat ilmoittaa usealla ilmoituksella eri paikkakunnilla ja saavat uusia ilmoitukset vaikka 10 kertaa päivän aikana.Sama koskee kaikkia näitä jotka ostaa tavaraa jälleenmyyntiin autoja, kultaa,kelloja,  Artekin kalusteita ynnä muuta.

Vierailija
2444/2467 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ostaa täytetyn eläimen, mieluiten liikenteen uhrin. Ei kuulemma ole laillista Suomessa, siis torin mukaan. 

Vierailija
2445/2467 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin pitkästä aikaa jättää ilmoituksia Tori.fi:hin, mutta sepä osoittautui lähes mahdottomaksi tehtäväksi. Mukaan tuppautui heti tekoäly, joka esti kunnon kuvan ottamisen tabletilla (ei löytynyt mahdollisuutta käyttää kuvakirjastoa vaihtoehtona). Oli todella epäselvää, hintaakaan en saanut laitettua toiseen ilmoitukseen.

Tuo oli niin sietämätöntä, että nyt loppuu koko sivuston käyttö, niin mielenkiintoista kuin se on ollutkin. Onko mahdollista toimia sivustolla ilman tekoälyä? Se laati jo myynti-ilmoituksen tekstinkin, tietenkin väärin. 

Asiakaspalvelu kokonaan siirretty tekoälylle serveri hoitaa. Mikä voikaan mennä vikaan. Kohta se tori loppuu omaan mahdottomuuteensa. Posti yrittää pakkomyydä palveluaan.

Vierailija
2446/2467 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla toimii ihan hyvin läppärillä. Jättää vain klikkaamatta tekoälykohdan ja täyttää itse.

Vierailija
2447/2467 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla toimii ihan hyvin läppärillä. Jättää vain klikkaamatta tekoälykohdan ja täyttää itse.

Mitä se ilmoittaminen hyödyttää jos kukaan ei osta?

Vierailija
2448/2467 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn vaatteita Torissa. Käytössä diili. Nyt tullut viestiä "ei mahdu päälle". Argh! Ihan standardikokoisia ovat. Miksi ostatte liian pieniä kokoja? Ja mitä myyjänä voin tässä tilanteessa edes tehdä. 

Vierailija
2449/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn vaatteita Torissa. Käytössä diili. Nyt tullut viestiä "ei mahdu päälle". Argh! Ihan standardikokoisia ovat. Miksi ostatte liian pieniä kokoja? Ja mitä myyjänä voin tässä tilanteessa edes tehdä. 

Älä käytä mitään diiliä.

Vierailija
2450/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkanut tulee jotain notifikaatiota valkoinen pohja, suorita haasteita, siis tori.fi muuttuu entistäkin paskemmaksi, täytyy varmaan lopettaa kohta kokonaan sen käyttö.

Vierailija
2451/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lasketaan 😀siis tuolle joka kysyi otetaanko omat klikkaukset mukaan

Jep, omat klikkaukset lisäävät myös omien ilmoitusten näyttökertoja.

Mitä väliä?

Vierailija
2452/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on surkein paikka myydä mitään.

Itse saanut kaupaksi käytännössä kaiken mitä sinne ole pistänyt. Mutta kerro jos on joku parempi paikka??

Vierailija
2453/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin Toridiilin kautta tavaran. Kaikki meni hyvin siihen saakka kun lähdin viemään Postiin sitä tunnuksella varustettua pakettia. Mikään kauppa ei sitä ottanut vastaan. Eivät myöskään tienneet minne sen voi jättää. Pelkkää vittuilua joka paikassa. No sitten seuraavana päivänä kuulin, minne sen voi jättää.

Avaas nyt edes vähän mitä oikeasti tapahtui. Kuulostaa siltä että syytät toria omasta sekoilustasi.

Vierailija
2454/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tutun kuuloista.... Tuolla oli aikaisemminkin mainintaa noista pimeistä yrityksistä ja niiden suosimisesta, ja sehän on ihan totta. Torissa ei saa sääntöjen mukaan yritykset ilmaiseksi ilmoittaa. Eli jos sinulla on kaksi ilmoittajaa samalle palvelulle/tuotteelle, niin sille joka kertoo maksavansa alv. tai noudattavansa säännöksiä tulee hyvin nopeasti lähtö, vaikka tämän kilpailijan toimesta. Taitaa olla jossain polttopuun myynnissäkin aika iso hinta maksaa 1200e/vuosi siitä, että saa ilmoituksessa kertoa hoitavansa alvit. Sen sijaan kun jätät moiset muodollisuudet pois niin torissa voi huoletta ilmoitella, eivätkä ilmiannot johda mihinkään. 

Eräs porukka kauppaa siellä hevosille siirtotalleja ihan tyytyväisenä. Vuodesta toiseen sama porukka ja tietenkin ilman turhia viranomaismaksuja. Ilmeisesti se ei ole yritystoimintaa, vaikka niitä talleja tuntuu olevan aina pari takapihalla odottamassa. 

Vierailija
2455/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei taida olla sinun ongelma jos olet ilmoittanut koot kuten ne vaatteissa on?

Vierailija
2456/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt kaikki sisustustavarat ja tekstiilit. Toridiilillä yleensä parhaiten,eikä kukaan ole valittanut. Jos joku itkee,että koko oli liian pieni, niin se riski nyt vaan on tajuttava ostettaessa ja itse vaikka koittaa myydä eteenpäin. Typerää alkaa myyjälle rutisemaan.

Olen ostanutkin paljon torista lähiaikoina ja aina mennyt hyvin.

Vierailija
2457/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori on surkein paikka myydä mitään.

Itse saanut kaupaksi käytännössä kaiken mitä sinne ole pistänyt. Mutta kerro jos on joku parempi paikka??

Olen huomannut sen, että torissa ei oikeasti mene kaupaksi enää mikään. Ei edes halvalla. 

Kerjäläisiä sinne sen sijaan on ilmestynyt. Jos myyt tuotetta tyyliin 50 eur niin saa jotain sääliviestejä, joilla kerjätään sitä tuotetta mielellään ilmaisin, kun on niin rankkaa ja kissakin pitäisi vielä eläinlääkäriin. Se on iso muutos vrt. parin vuoden takaiseen. Se ei ole toki torin vika, mutta iso muutos. 
Toinen on nämä yksinäisyytensä lohtua hakevat kirjeenvaihtajat. Ei niillä ole tarkoituskaan ostaa mitään, vaan kyselevät saadakseen jonkun ihmiskontaktin. Innokkaimmat kysyy alushousuja, mutta suurin osa sentään pidättäytyy sellaisesta. Kunhan huvikseen viestittelivät jollekin ihmiselle, joka vastaa. 

Vierailija
2458/2467 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse taisikin olla siitä, että mobiililaitteita toimii huonosti. Monella on puhelin ainoa laite. Kaikilla ei ole tietokonetta tai tablettia. Taitaa suurin osa ihmisistä olla sellaisia. 

Vierailija
2459/2467 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on surkein paikka myyntiin tänä päivänä

Vierailija
2460/2467 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei taida olla sinun ongelma jos olet ilmoittanut koot kuten ne vaatteissa on?

Tästä tulee mun ongelma, kun vaate postitettu ja sen jälkeen alkaa pukkaamaan viestiä, eikä halutakkaan maksaa, koska väärä koko. Tuossa tilanteessa ostaja voi ottaa kuvat ja alkaa myydä vaatetta itse eteenpäin. En ole kauppa, jossa 14 päivän palautusoikeus. Olem itsekin tehnyt hutiostoja ja myynyt niitä sitten eteenpäin, mutta ei tulisi mieleenkään myyjälle alkaa vouhkaamaan asiasta. Jos on kahden koon välillä niin aina isompi ellei ilmoituksessa sanota, että suurta kokoa.