Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
2081/2259 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostaja, en myy. Ainoa minua ärsyttävä asia on CataWiki. Mikä se edes on? Kymmenittäin tai sadoittain ilmoituksia peräjälkeen huonolla suomella ja epämääräisin kuvin. Onneksi sen sentään saa piiloon klikkaamalla vain yksityiset myyjät, mutta sitten siinä menee muutama muukin toimija, joilla saattaisi olla myynnissä harrastamiani asioita.

Vierailija
2082/2259 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostaja, en myy. Ainoa minua ärsyttävä asia on CataWiki. Mikä se edes on? Kymmenittäin tai sadoittain ilmoituksia peräjälkeen huonolla suomella ja epämääräisin kuvin. Onneksi sen sentään saa piiloon klikkaamalla vain yksityiset myyjät, mutta sitten siinä menee muutama muukin toimija, joilla saattaisi olla myynnissä harrastamiani asioita.

Onhan siellä useita epämääräisiä ilmoituksia huonolla suomella ja ihme juttu satoja yksityishenkilöitä jotka myy kuljetus, muuttopalveluita, vuokraa asuntoautoja, vaunuja ym.Harmaa talous jyllää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2259 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fin haku kone on edelleen aivan hanurista, ilmeisesti on jokin vähä-älyisempi tekoäly tai sitten norjalaiset ei oo älynny, että täällä puhutaan suomea. Paska lopetti autojen ja moottorikoneineiden ilmoitukset. Kitisee kaikesta mahdolliseta. Yrittää kuitenkin rahastaa diilipalvelulla joka on täysin turha. 

Vierailija
2084/2259 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjillä menee usein ihme säätämiseksi se myyminen, eivät pysty sitoutumaan sovittuun tapaamiseen.

Ensin myyjä sanoo heti alkuun "soita mulle", viesteille ei voi keskustella. Sitten kun on haku sovittu, niin myyjä soittaa "sori en millään ehdi", jne. Sitten olet jossain hevonkuusessa parkkipaikalla klo 19, ja myyjä sanoo että klo 21 kävisi..

Vierailija
2085/2259 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjillä menee usein ihme säätämiseksi se myyminen, eivät pysty sitoutumaan sovittuun tapaamiseen.

Ensin myyjä sanoo heti alkuun "soita mulle", viesteille ei voi keskustella. Sitten kun on haku sovittu, niin myyjä soittaa "sori en millään ehdi", jne. Sitten olet jossain hevonkuusessa parkkipaikalla klo 19, ja myyjä sanoo että klo 21 kävisi..

Ei ole kyllä yhtään tuollaista kokemusta, 2013 aloin käyttää toria, mutta siitä on kokemusta kun ostaja tekee oharit.

Vierailija
2086/2259 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fin haku kone on edelleen aivan hanurista, ilmeisesti on jokin vähä-älyisempi tekoäly tai sitten norjalaiset ei oo älynny, että täällä puhutaan suomea. Paska lopetti autojen ja moottorikoneineiden ilmoitukset. Kitisee kaikesta mahdolliseta. Yrittää kuitenkin rahastaa diilipalvelulla joka on täysin turha. 

Satoja autoja on koko ajan myynnissä.

Vierailija
2087/2259 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catawiki on saksalainen huutokauppa. Olen ostanut/ huutanut sieltä aikoinaan useita tuotteita. Myyjiä on ympäri Eurooppaa 

Vierailija
2088/2259 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että torissa on kymmeniä ilmoituksia missä ostetaan iPhone puhelimia, samat ilmoittajat ilmoittaa viikosta toiseen ja ilmoituksissa lukee yksityinen myyjä.Miten joku yksityinen voi ostaa kymmeniä puhelimia koko ajan, millä rahoilla, mitä yksityinen kuluttaja tekee kymmenillä puhelimilla?

Haiskahtaa rahan pesulta?

Vierailija
2089/2259 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat on välillä kalliimpia kuin kaupassa. Mm. Merkki astiat huomattavasti kalliimpia kuin marketissa. Laivalla idästä tuotuja keittiöpyyhkeitä 8 e myydään Torissa 35 e!

Vierailija
2090/2259 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnat on välillä kalliimpia kuin kaupassa. Mm. Merkki astiat huomattavasti kalliimpia kuin marketissa. Laivalla idästä tuotuja keittiöpyyhkeitä 8 e myydään Torissa 35 e!

Välillä, hinnat vaihtelee kauppojen välillä myös, kai jokainen voi itse vertailla, monella ostajalla myös täysin virheellinen käsitys hinnoista sekä tuotteiden saatavuudesta kaupoista 

Vierailija
2091/2259 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että torissa on kymmeniä ilmoituksia missä ostetaan iPhone puhelimia, samat ilmoittajat ilmoittaa viikosta toiseen ja ilmoituksissa lukee yksityinen myyjä.Miten joku yksityinen voi ostaa kymmeniä puhelimia koko ajan, millä rahoilla, mitä yksityinen kuluttaja tekee kymmenillä puhelimilla?

Ei ole saanut ostettua yhtäkään tarpeeksi alhaisella hinnalla.

Vierailija
2092/2259 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollut näitä ostajia, voisin ostaa nämä jos tuot juna asemalle, voi hemmetti, minä en ainakaan lähde kuskaamaan mitään.

Vierailija
2093/2259 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaa varastettuja puhelimia halvalla. Narkkien ei tarvitse itse tehdä myynti ilmoituksia. Noin homma toimii nopeammin

Vierailija
2094/2259 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaa varastettuja puhelimia halvalla. Narkkien ei tarvitse itse tehdä myynti ilmoituksia. Noin homma toimii nopeammin

Voi olla tämä tai sitten joku etevämpi kaveri, joka osaa tutkia, mitä kaikkea puhelimella on tehty ja josko sillä voisi päästä tekemään rikoksia. Tai tyyppi, joka osaa huoltaa puhelimia, joten ostaa niitä ja myy sitten kalliimmalla eteenpäin. Joku käytettyjen puhelinten nettikauppakin oli olemassa juuri iPhoneille.

Vierailija
2095/2259 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tämä tai sitten joku etevämpi kaveri, joka osaa tutkia, mitä kaikkea puhelimella on tehty ja josko sillä voisi päästä tekemään rikoksia. Tai tyyppi, joka osaa huoltaa puhelimia, joten ostaa niitä ja myy sitten kalliimmalla eteenpäin. Joku käytettyjen puhelinten nettikauppakin oli olemassa juuri iPhoneille.

Näitä ilmoituksia on siis kymmeniä, ostetaan uusia, kaikki mallit käy, ostetaan myös vialliset. Se mikä ihmetyttää eniten on että tori.fi pitää näitä yksityisinä ilmoittajina.Selvää bisnestä, luultavasti hämärää bisnestä.

Vierailija
2096/2259 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollut näitä ostajia, voisin ostaa nämä jos tuot juna asemalle, voi hemmetti, minä en ainakaan lähde kuskaamaan mitään.

Minulla kerran joku teinityttö yritti ostaa vanhaa iphonea. Olisi pitänyt postittaa ja hän sitten postittaa rahat minulle kirjekuoressa jos puhelin on hyvä. Kohtuuttoman pitkään jaksoin yrittää selittää hänelle, että hän tulee hakemaan tuotteen minulta tai rahat tilille/mobilepay etukäteen. Sekin osto sitten kaatui lopulta siihen, että lopulta olisi pitänyt viedä puhelin hänen siskolle juna-asemalle enkä suostunut siihenKÄÄN, koska juna-asemalla pysäköinti olisi maksanut minulle. VMP...

Vierailija
2097/2259 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on, että ostaja tinkaa TARKKAA osoitetta ennen kuin on valmis edes hakupäivää sopimaan? Miksi pelkkä kaupunginosa ei riitä hakupäivää sovittaessa?

Jotenkin näistä tulee vain tunne, että halutaan osoite jotakin hämärää asiaa varten.

Vierailija
2098/2259 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tää on, että ostaja tinkaa TARKKAA osoitetta ennen kuin on valmis edes hakupäivää sopimaan? Miksi pelkkä kaupunginosa ei riitä hakupäivää sovittaessa?

Jotenkin näistä tulee vain tunne, että halutaan osoite jotakin hämärää asiaa varten.

Minä annan kaupan osoitteen, vaihtelevasti joko K-marketin, S-marketin, Lidlin tai R-kioskin osoitteen (kaikki paikkoja, joiden pihalla voi tehdä kaupat). Jos on sama kyselijä monella toritilillä niin siinähän ihmettelee, missä asun. Tosin, olen huomannut, ettei noista heti tarkan osoitteen huutelijoista tule ikinä kauppoja.

Vierailija
2099/2259 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan kaupan osoitteen, vaihtelevasti joko K-marketin, S-marketin, Lidlin tai R-kioskin osoitteen (kaikki paikkoja, joiden pihalla voi tehdä kaupat). Jos on sama kyselijä monella toritilillä niin siinähän ihmettelee, missä asun. Tosin, olen huomannut, ettei noista heti tarkan osoitteen huutelijoista tule ikinä kauppoja.

Ehkä ei kannata tuhlata aikaa näihin.

Vierailija
2100/2259 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman surkein alusta tori.fi .Epälooginen, epäselvä, huono haku, aluevalinnat jne...käyttäkää huuto.nettiä se on ainakin aikoinaan toiminut loistavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi