Ihastunut mies riesana
Työpaikalla oleva mies tunnusti ihastuneensa minuun. Kerroin hänelle kauniisti etten tunne häntä kohtaan samoja tunteita. Tästä on kulunut jo aikaa, mutta mies ei tunnu pääsevän irti. Ihastuneen miehen rasittava käytös jatkuu yhä. Onko neuvoja miten saisin hänet ymmärtämään ilman loukkauksia, että luopuisi minun piirittämisestäni?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei taida olla se feminiinusen vastaus, mutta sano, että tapasit elämäsi miehen. Ja jos olet jo suhteessa niin hehkuta sitä miestäsi tai jos et niin kuvitteellista miestäsi kun tulee juttelemaan. Esim ihastunut sanoo näytät hyvältä, sinä vastaat kiitos Janikin tykkää tästä paidasta. Aina ja kaikkeen mitä sanoo, kukaan ei ole tuon jälkeen jäänyt stalkkaamaan.
Pelkän "ei kiinnosta" pitäisi riittää ymmärtämään että jättää naisen rauhaan, eikä niin että vasta sitten luovutetaan kun nainen "kuuluu" toiselle miehelle.
Jep ja maailman pitäisi olla reilu ja tasa-arvoinen. No ei ole. On taisteluja, jotka kannattaa käydä, minulle tämä ei olisi sellainen. Mieluummin säilytän välit ja valehtelen eli pääsen hyypiöstä eroon nätisti kuin alan vääntämään työkaverin kanssa, kun pitäis
En mä kehotakaan että alkais "vääntämään" asiasta sen työkaverin kanssa, vaan että menee sanomaan esimiehelle toisen häiritsevästä käytöksestä. Ja välit säilyy kun se häirinnyt työkaveri ymmärtää asian, pyytää anteeksi ja alkaa käyttäytyä normaalisti. Jos se työkaveri siitä suuttuu ja alkaa vihoittelemaan, niin siinä on vaan lisää syytä sanoa esimiehelle.
Lahjot sen sanomalla, että saa susta nakukuvia ja kuvia pimpistä jos jättää sut rauhaan jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoi ettet ole päässyt yli exästä.
Ei tällaisia. Innostuu vain enemmän tekemään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten riesa ilmenee?
Huomio minua enemmän kuin muita, seuraa katseellaan, tekee tikusta asiaa jotta saa puhua kanssani, kohdataan muka sattumalta.
Sori, mutta minusta kuulostaa naurettavalta. Anna ihmisen katsoa ja olla.
Voi kuulostaa, mutta kun on kokenut tuollaista niin on todella ahdistavaa. Jatkuvasti juttusille tulo, isoeleinen huutelu ja käden nosto joka välissä, olet ihana, olet upea - jankutukset ym. Jutut muutenkin mitä sattuu rehvastelua ja itsensä esiin tuomista. T. Vastaaja 5.
Normaali mies näkee kyllä, onko nainen yhtään kiinnostunut ja lopettaa ajoissa jos ei ole. Nämä miehet joita ei kiinnosta naisen mielipide tässä piirityksessä on niitä pelottavimpia. Narsistisia tai sitten reppanoita, jotka rakastuvat hallitsemattomasti jollekin, joka vaan sanoi jotain mukavaa. Molemmat on torjutuksi tulleina pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Laita sormus vasempaan ja sano että olet mennyt kihloihin.
Tuo muuten on tehokkain mahdollinen keino. Työn kautta tapaamani miehet ihastuivat minuun ja pyysivät treffeille vähän väliä. Tätä tapahtui siihen saakka, kunnes keksin sormusniksin. Sen jälkeen mua on pyydetty kahville, tms. vain muutamia kertoja:)
Kesä saapuu ja mies ottaa selvää missä asut, ellei jo tiedä. Vemputtaa kuolleet kalansilmät tuijottaen jossain puskassa kulliaan. Kun näkee ap:n vievän roskia, hän tulee paikalle ja sanoo sattumalta liikkuneensa siellä päin. Ap selviää vielä hengissä, mutta myöhemmin jossain pururadalla kohtaaminen ja torjunta, iljetyksen osoitus, johtaa raivokkaaseen seksuaaliväkivaltaan ja ap:n kuristettu ruumis löytyy alastomana koiranulkoiluttajan ansiosta parin päivän päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kiinnostunut sinusta, sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Jos nainen ei ole kiinnostunut sinusta, ei ole mitään, mitä voisit tehdä.
Näin se menee
Miehen tulee osoittaa kiinnostus ja jahdata naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee
Mulle yksi narskuklovni sanoi, että hän ei halua, että soitan hänelle kun hänellä ei ole sitten mitään tavoiteltavaa. En sitten soittanut pellelle pariin viikkoon ja soitti lopulta itse ja vikisi, että miksei musta oo kuulunu mitään. Sanoin tuon, mitä kertoi aiemmin ja kiisti sanoneensa yhtään mitään. Toinen oli, että sovittiin tapaaminen vkl x, jonka merkitsin kalenteriin saman tien. Myöhemmin väitti, ettei mitään sellaista ole sovittu ja puhun omiani. Yritti tahallaan harhaanjohtaa joka asiassa ja saada epäilemään omaa järkeä. Puhui tahallaan niin hiljaa, etten kuullut ja sitten haukkui mua huonokuuloiseksi idiootiksi, jolle saa toistaa joka asian. No tämä ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun, mutta jotenkin tämä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että ilmoitat HR:lle, jollei epätoivottu käytös lopu.
Hannu Reimarla?
Vierailija kirjoitti:
Kesä saapuu ja mies ottaa selvää missä asut, ellei jo tiedä. Vemputtaa kuolleet kalansilmät tuijottaen jossain puskassa kulliaan. Kun näkee ap:n vievän roskia, hän tulee paikalle ja sanoo sattumalta liikkuneensa siellä päin. Ap selviää vielä hengissä, mutta myöhemmin jossain pururadalla kohtaaminen ja torjunta, iljetyksen osoitus, johtaa raivokkaaseen seksuaaliväkivaltaan ja ap:n kuristettu ruumis löytyy alastomana koiranulkoiluttajan ansiosta parin päivän päästä.
Minä lopetan tuossa kalansilmäkohdassa, ja se on vielä kaikille okei. En ikinä ole järkyttänyt jotain kivaa koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee
Kuka on noin tyhmä, että jättää homman miehen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetan tuossa kalansilmäkohdassa, ja se on vielä kaikille okei. En ikinä ole järkyttänyt jotain kivaa koiraa.
Ai runkkaat jossain puskassa naista tuijottaen ja se on ihan ok susta :D
Jos piirittää, niin se on varmasti raskasta ja siitä voi sanoa. Mutta jos on vaan mukava ja ystävällinen, niin mitä pahaa siinä on?
Minuunkin on joskus ihastuttu ja olen joutunut torjumaan. Pelkäsin, että välit menisi sen jälkeen vaikeiksi, mutta eivät menneet. Pidin tätä pelkästään hyvänä asiana. Raskaampaa olisi vältellä jotain töissä.
Se mitä joku päänsä sisällä minusta ajattelee, ei kuulu minulle. Ne ovat hänen ajatuksia enkä voi niihin vaikuttaa.
Aloita miehettäminen. Jos sinulla ei ole miestä, keksi sellainen. Kun toinen tulee juttelemaan, ala puhua miten kivaa on taas lähteä viikonloppuna kahden Joren kanssa saareen.
Kerrot reippaasti, että tykkäät tytöistä ja pimpsan nuoleminen on lempiharrasteitasi. Oppiipahan!
Vierailija kirjoitti:
Kerrot reippaasti, että tykkäät tytöistä ja pimpsan nuoleminen on lempiharrasteitasi. Oppiipahan!
Tää. Tämän jälkeen se ei ajattele sua koskaan imemässä toisen naisen tissejä, sormettamassa märkää pillua, kietoutuneita vartaloita jne.
Teeskentele puhuvasi työterveyden kanssa puhelua, jossa kovaan ääneen selität Jamalilta saadun sankkerin oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita pukeutua homssuisesti ja meikit pois, mahdollisimman vaatimaton ulkomuoto. Kiinnostus laantuu pian.
Tuskin vaikutusta. Itse olen tuo vastaaja 5, jolla oli riesa. En meikkaa, tukka nutturalla ja työnantajan työvaatteet. Silti mies perässä jatkuvasti.
Nutturahan on juhlakampaus.
Vierailija kirjoitti:
Aloita miehettäminen. Jos sinulla ei ole miestä, keksi sellainen. Kun toinen tulee juttelemaan, ala puhua miten kivaa on taas lähteä viikonloppuna kahden Joren kanssa saareen.
Niin, kaksi Jorea on varmaan hauskempi kuin yksi.
Oispa mullakin tuollaiset ongelmat...ap ja naiset joita ahdistellaan ovat kauniita yleensä kauniita ahdistellaan vaikka ne ei meikkais toisin ollaan me oikeasti rumat.