Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaiset huomio!!

Vierailija
16.01.2007 |

Olenko ainoa?? Häpeän rintojani niin paljon että oloni on todella kiusaantunut, kun mieheni koskettaa niitä. Samoin suihkussa/saunassa en pidä että minua katsellaan. Kaiken lisäksi mieheni on vielä ns. " tissimies" ;) , eli tykkäisi kosketella jne, mutta minulle tästä on tullut nyt joku hiivatin kynnyskysymys.. Onko mulla kohtalotovereita??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin epänaisellinen ja ruma. Olen rinnoistani herkkä, mutta ajatuskin siitä että vähänkin vieraampi mies rintoihini koskisi, on kamala!

Oman ukon kanssa asia oli ok, mutta nyt erottuamme rintakysymys nousi taas painajaiseksi... entä jos uusi ukko ei koskaan opikaan tykkäämään pienistä tisseistani kuten exä?

Lisäksi vaatteet näyttävät rumille, kun tissien kohdalle jää ilmaa. Lantioni on leveä ja hartiat kuin ladon ovi, joten kokonaisuus on vähintääkin epätasapainoinen.

Silikoneja en silti aio ottaa, sen on varmaa. Ja HUOM!!! Mistään D-kupeista en edes haaveile, kun vaan saisi jostakin edes pienen B:n....

Vierailija
2/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienirintainen.

Ikinä omien poikaystävien tai nyt miehen kanssa asia ei ole ollut kiusallinen, vaikka kerran jopa yksi silloinen poikaystäni kysyi, että " miksi pidät liian rintaliivejä" , kun en ollut meinannut tarpeeksi pieniä löytää siihen hätään. Phih.

Toisaalta täällä oli kerran joku kopioitu teksti jossa mies sanoi, että on usein hämmästynyt kun nainen on riisunut rintaliivit ja rintoihin jäljelle ei olekaan jäänyt mitään, kun kaikki toppaukset olikin rintsikoissa :D Minä olen varmaan sellainen.

Myöskin ihan hyvällä itsetunnolla voin pukeutua vaatteisiin kuin vaatteisiin (push-up) jne, mutta joskus jossain yleisissä tilanteissa esim pukuhuoneissa tms olen ehkä hieman vaivaantunut joskus, sillä rintavarustukseni oikeasti muistuttaa varhaisteinejä, vaikka olen saanut lapsenkin ja imettänytkin jonkun aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" miksi pidät liian ISOJA rintaliivejä"

Vierailija
4/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät juurikaan kasvaneet imetysten yhteydessä mutta hyvin asiansa hoitivat.

Vierailija
5/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina huomauttaa kun ovat niin pienet, ja mäkin sen takia joudun kärsimään niistä. imetyskään ei mulla onnistunut joten taidan olla huono äiti ja nainen.

Vierailija
6/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies aina huomauttaa kun ovat niin pienet, ja mäkin sen takia joudun kärsimään niistä. imetyskään ei mulla onnistunut joten taidan olla huono äiti ja nainen.

Vierailija
7/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin taitaa olla niitä asioita, että muut vähättelevät eikä edes tule ajatelleeksi, mutta kun omalle kohdalle kyseinen " riesa" osuu, niin silloin ymmärtää miltä se tuntuu. Hassua vaan että aikuisen, kolmen lapsen äidin ajatuksissa pyörii joka päivä tälläinen ns. " teinien murhe" . No, ehkä pitäisi taas kerran yrittää ajatella, että voisi olla paljon suurempiakin murheita ja huolia.

Kiitos kaikille vastanneille!

ap

Vierailija
8/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakeskustelussa vaan tuppaa " normaaleilta" naisilta unohtumaan että joillakin ihan oikeasti on tuskin AA:n täytteeksi rintakudosta. Sen vuoksi minulle b-kuppikin on jo iso! Oma aa on tosiaan sitä luokkaa, että rinnasta saa juuri ja juuri kiinni - kun asento on sopiva!

Joskus itsekin mietin että onko tämä jotakin naurettavaa turhamaisuutta, onhan elämässä tärkeämpääkin. Vaan veikkaan että esimerkiksi todella pienikikkelisillä miehillä on aivan samankaltaisia ajatuksia - eikä kikkeli kuitenkaan näy samalla tavalla vaatteiden alta kuin rinnat.

Omatkin rinnat tuottivat ihan kivasti maitoa lapselle jopa 6 kk - lopetus tapahtui enemmän olosuhteiden pakosta. Tissien koosta se maidontuotto ei ole kiinni.

Vierailija
9/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just aa-kuppi, enkä mä ole tätä sitten teini-iän kokenut ongelmaksi. Olen ihan oikeasti erittäin tyytyväinen omiin rintoihini. Onneksi on osunut mies, joka ei pidä isoista.

Vierailija
10/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just ja just b ja olen tyytyväinen ettei ole isommat. Synnytyksen jälkeen kun oli maitoa hirveästi, näytin mielestäni kauhealta kun oli TOSI isot rinnat. Jotenkin ahistikin se koko, ei mahtunut vaatteisiin ym. Lisäksi pienirintaiset säästymme hartiakivuilta, helpompaa urheilla, kun ei tarvitse niin hyvin tukevia liivejä. Selkä suoraan ja pää pystyyn pienirintaiset!!

Vierailija
11/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on just just a, sillain että ne mahtuvat just omaan käteen sopivasti.

Ainiin, Eräs " toinen mies" , just totesi sängyssä, että rintani ovat aivan upeta, ja sanoin vaan, että on vai, että olen niillä kyllä vuoden imettänyt, hän vain totesi, että ei kyllä huomaisi, kun ne ovat niin pienet;)

Vierailija
12/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siro ja pieni, joten isot ois hassun näköiset tässä vartalossa. Kaksi lasta olen imettänyt ja rinnat on kuitenkin suht kiinteet, mistä mä olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
13/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 14

Vierailija
14/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä b:t ei ole mitenkään pienet, vaan pienehköä KESKIKOKOA. Eiköhän yleisin koko ole yhä ainakin normaalipainoisilla se b-c, joten ei kai b ole mikään erityisen pieni.

t. 12, se tyytyväinen aa

Vierailija
15/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löysin oikean miehen, minusta kuoriutui oikea seksipeto enkä aristele rintoja enää ollenkaan. Ja kyllä niiden räppäämisellä mies saa aikaan aivan MAAAAHTAVAN tunteen :)

Eli vika on miehessä ja/tai korvien välissä. Korjaa tilanne ja nauti!

Vierailija
16/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ressukka tajunnut, että mieheni pitää pienirintaisita naisista. Omat B-kuppinikin ovat jo lähes ylämittaiset.

Vierailija
17/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat (a-kuppi). Ja kiroukseksi vielä lisänä iso kroppa (en siis ole lihava, mutta olen raskasrakenteinen). Jospa olisinkin pieni JA pienirintainen. Mutta olen kyllä ihan epäsopuisa pakkaus tällaisena.

Minua hävettää jokusen aina esim. uimahalleissa. Enkä voisi kuvitellakaan, että voisin enää seurustella kenenkään kanssa (olen naimisissa). Minusta ei ole mukavaa, kun mieheni koskettelee rintojani.

MUTTA imetykseen rintani sopivat oikein hyvin, maitoa riitti ihan mahdottomasti ja siitä olen todella onnellinen.

MUTTA kyllä minä toivon, että olisi isommat rinnat. Yksi exä haukkui minua päivittäin, koska olen niin lauta.

Vierailija
18/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on A, juuri ja juuri, mutta tuota ylimääräistä nahkaa ois kyllä B-C-kupeille. Ja viimeisimmän imetyksen lopettamisesta on jo kohta kaksi vuotta aikaa, joten ei nämä tän enempää kyllä palaudu. Jumppa ei ole vaikuttanut eikä lihotus, koska rasvat kertyy mulla vain tuonne takapuoleen. Näitä pieniä ja kurttuisia mummotissejä en kehtaa näyttää muille kuin miehelleni, esim. uimahalliin mua ei saa. Ja on todella vaikeaa, melkeinpä mahdotonta löytää istuvia liivejä, kun rinnat on niin pienet mutta roikkuvat.

Vierailija
19/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten oli vielä f-kupit. Rintojen pienennysleikkaus tehty, enkä tasan antaisi näitä ihania pieniä rintoja enää pois

Vierailija
20/23 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat teille pienirintaiset, olen aina kadehtinut teitä, mutta ei se varmaan aina kivaa ole olla pienirintainenkaan. Itelläni on E-kupit, ja haittaa on siitäkin. En voi juosta ilman teippauksia ja kireitä toppeja, en voi olla ilman rintaliivejä missään. Lapsia ei mulla vielä ole ja pelottaa jo valmiiksi, mikä on kuppikoko sitten, H? Nytkin jo rinnat roikkuu, niin mites sitten lasten jälkeen.

Ymmärrän kyllä, että harmittaa, mutta ajatelkaa positiivisesti: jos isommat rinnat haluaa, niin aina voi käyttää push uppeja. Näitä isoja kun ei saa piiloon juuri millään.

Ja varmasti on paljon miehiä, jotka tykkää niin paljon enemmän pienistä kuin isoista tisseistä.

Jos uimahalliin meno hävettää, niin lohduttaudu sillä, että niin hävettää meitä isotissisiäkin, ja varmaan muutenkin kaikkia: harva kun on loppujen lopuksi kovin tyytyväinen kroppaansa.

Tsemppiä kaikille, niin iso- kuin pienirintaisille. Ei niitä tissejä yleensä edes muut näe, kuin meidän miehet, että silläkin voi lohduttautua:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi