Ymmärrättekö, että näiden lakkojen aiheuttamat menetykset firmoille ovat pois veroista ja teidän omista sote-palveluistanne?
Miten on, vähennetäänkö mummonne vaipoista vaihtokertoja vai kasvatetaanko lastenne päiväkodin ryhmäkokoja?
Kommentit (169)
Juuri näin! Ja voi olla myös tulevaisuudessa, jos ulkomaalaisomistuksessa oleva firma katsoo että täällä on epävakaata pitää bisnestä näiden lakkojen takia. Eli ei investoida tai lopetetaan jo olemassa oleva yritystoiminta.
Mikään ei estä ottamasta mummoa kotiin tai hoitamasta kakaraa itse.
Näistä tullaan joka tapauksessa leikkaamaan kaikki löysä pois. Kuten kaikista sotepalveluista.
Ap. Olethan esittänyt kysymyksesi myös EK:lle ja hallitukselle, jotka toimintatavoillaan suorastaan kerjäävät noita lakkoja?
Suomalaiset yritysjohtajat pitäisi ajaa Suomesta ulos ja ottaa ruotsalaiset tilalle. Saataisiin taas kasvua aikaan hyvässä yhteishengessä duunareiden kanssa.
Ei haittaa pätkääkään! Saa olla pois ihan rauhassa. Tuen lakkoilua täysillä! Minun puolestani voidaan mennä yleislakkoon vaikka moneksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa pätkääkään! Saa olla pois ihan rauhassa. Tuen lakkoilua täysillä! Minun puolestani voidaan mennä yleislakkoon vaikka moneksi kuukaudeksi.
Oletko itse miljardööri, että voit kustantaa olemisesi ja palvelusi ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Ja voi olla myös tulevaisuudessa, jos ulkomaalaisomistuksessa oleva firma katsoo että täällä on epävakaata pitää bisnestä näiden lakkojen takia. Eli ei investoida tai lopetetaan jo olemassa oleva yritystoiminta.
Eli vaihdetaan hallitus vähän enemmän duunarinkin mielipidettä kuuntelevaan, niin sijoittajatkin jälleen kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi miljardööri, tai edes miljonääri olla, pystyäkseen kustantamaan ne?
Vaikea ymmärtää tuollaista. Mitä jos selittäisit tarkemmin?
Mitä se auttaa vaikka ymmärretäänkin?
Ihan vastuutonta lakkoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaihdetaan hallitus vähän enemmän duunarinkin mielipidettä kuuntelevaan, niin sijoittajatkin jälleen kiinnostuu.
Ei kukaan investoi maahan, jossa tehdään vallankumouksia laillista hallitusta vastaan. Sellaisesta maasta vedetään kaikki entisetkin sijoitukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi miljardööri, tai edes miljonääri olla, pystyäkseen kustantamaan ne?
Vaikea ymmärtää tuollaista. Mitä jos selittäisit tarkemmin?
Palkkaahan et tule saamaan, kun todennäköisesti sinut palkannut firma joutuu taloudellisista syistä sinut irtisanomaan. Julkiset palvelut taas joudutaan leikkaamaan, koska ei ole verovaroja, joista ne maksetaan.
Sotehan lopettelee jo nyt ns. palveluitaan joten siinä ei ole mitään mitä jäisi puuttumaan.
Niin ja kaikkien naisvaltaisten alojen kaikista tulevista palkankorotuksista, jos ei nyt lyödä Orpolle ja Purralle kampoihin. Sieltähän se riidanhaastaminen ja saksilla kansan pilkkaminen on lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä ottamasta mummoa kotiin tai hoitamasta kakaraa itse.
Selvä. Lopetan työt ja jään kotiin kun kerran mikään ei estä. Varmaan se Orpon 100000 uutta työpaikkaakin tarkoittaa lastaan tai vanhuksiaan jatkossa kotiin hoitamaan jääneitä, koska ne lasketaan Orpon matematiikalla työpaikaksi. Hurraa. Lisää hyviä ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa vaikka ymmärretäänkin?
Ihan vastuutonta lakkoilua.
Hyi hyi ja soo soo soo.
Historian surkein hallitus se vastuuton on.
Vierailija kirjoitti:
Alotus voi olla ehkä RUS
Ei vaan selkeästi persukokkaretrolli.
Saattaa myös tulla yllätyksenä, että se oma työnantaja menee konkurssiin lakon takia tai joutuu karsimaan työvoimakustannuksia myöhemmin (lue: irtisanoo työntekijöitä).
Ei ne ymmärrä, turha yrittää.