Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 8kk ollut sinkkuna ja en löydä Tinderistä suhdetta

Vierailija
06.03.2024 |

Olen ihan nätti ja saanut kehuja mutta lopulta kelpaan vaan seksiin.

47v nainen

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Mistähän tuo voisi johtua, että miehet eivät sinusta kiinnostu?

2/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin Tinderissä kaksi vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Mutta ainakin olen saanut tapailla tasokkaita miehiä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kk on lyhyt aika.

Vierailija
4/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kelpaa vaan seksiin, on miehet liian kovatasoisia sulle.

Vierailija
5/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla. Mistähän tuo voisi johtua, että miehet eivät sinusta kiinnostu?

Olen varmaan liian arka ja hiljainen, muitakin syitä varmasti on. 

Ap

Vierailija
6/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat :( Monelle miehelle tilanne on juuri päinvastoin, kelvataan kaikkeen muuhun paitsi seksiin. Toki suhteen alussa sitä voi jonkin verran olla, mutta se innostus loppuu pian.

Koska parisuhde on sen verran helppo saada, mutta innostunut seksielämä ei, on miehenä järkevää heti alussa kiinnittää huomioita siihen miten se fyysinen yhteys pelaa.

Vierailija
7/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä kumma, kehotan vakavasti miettimään onko Tinder passiivisten ja sisällä viihtyvien, melko lyhytjännitteisten seksin vonkaajien kohtauspaikka myös sinun ikäryhmässäsi. Itse kun en ensisijaisesti hae, enkä tuon ikäisenäkään ensisijaisesti hakenut, seksiseuraa, vaikka sekin on agendalla toki, karsi ja karsii se aika paljon pois noiden nettipalstojen tarjonnasta. Haen näet naista hieman keskimääräistä toiminnallisempaan meininkiiin. Sanotaanko ulko-/sisähommien suhde on pareto tai ainakin lähellä sitä. Lisäksi vaadin jonkinlaista, ainakin halua kehittää fyysistä toimintakykyä useammalla osa-alueella, sen henkisen kehityshalun ja -kyvyn ohella. Pitäisi pystyä tarpomaan maastossa, fillaroimaan, kalastamaan, tekemään polttopuita ym. Oletan että Tinder olisi väärä paikka, itse löydin naisseuraa alunperin keskeltä suota. Oli "Nissan-vanhapiika" eksynyt ämpäreineen pyttyineen puolukka-apajalleni ja asiathan alkoivat riidellä että korpi raikui. Vielä kolmannetkin treffit päättyivät titaanien taistoon. Olimme parisen vuotta tiivimmin yhdessä. M-56

Vierailija
8/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No mä olin Tinderissä kaksi vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Mutta ainakin olen saanut tapailla tasokkaita miehiä. =)

Miten arvioisit itsesi ja tasosi jos tuo tasoteoria hömppä on totta?

Ap

Vierailija
9/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä liki kymmenen vuotta muutamia taukoja lukuunottamatta. 

En ole löytänyt suhdetta. 

N32

Vierailija
10/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viimeksi tussua 1944,eikä yhtään itketä.

Vierailija
11/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kelpaa vaan seksiin, on miehet liian kovatasoisia sulle.

Öööh, pitäisikö sen seksin olla sitten kovatasoisempaa?

12/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ap

Tarkoitatko miten sijoittaisin tasoni asteikolla 1-10? Sanoisin 7-8 ja deittailemani miehet, joista minä olen ollut kiinnostunut ensitreffien jälkeen, ovat olleet 9-10.

13/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä liki kymmenen vuotta muutamia taukoja lukuunottamatta. 

En ole löytänyt suhdetta. 

N32

Kuinka paljon kävit treffeillä?

14/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
15/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen kaikki mieheni löytänyt baarista ja vaikka junamatkalta. 

N42

Vierailija
16/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ap

Tarkoitatko miten sijoittaisin tasoni asteikolla 1-10? Sanoisin 7-8 ja deittailemani miehet, joista minä olen ollut kiinnostunut ensitreffien jälkeen, ovat olleet 9-10.

Mä en osaa edes itseäni arvioida saati sitten miehiä. En mä ainakaan 9-10 tasoisia ole deittaillut. Ihan duunareita olleet, ei korkeakoulutettuja. Mutta ehkä mun pitää tyytyä niihen 5-6 tasoisiin. Minkälaisia ne sitten on? Mutta oon kuullut tuota nätti sanaa, mistä sen varmana tietää? Kaverikin sanoi että miesten pitäisi olla kiitollisia että pääsee kanssani treffeille. 

Ap

Vierailija
17/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tasan ei käy onnen lahjat :( Monelle miehelle tilanne on juuri päinvastoin, kelvataan kaikkeen muuhun paitsi seksiin. Toki suhteen alussa sitä voi jonkin verran olla, mutta se innostus loppuu pian. Koska parisuhde on sen verran helppo saada, mutta innostunut seksielämä ei, on miehenä järkevää heti alussa kiinnittää huomioita siihen miten se fyysinen yhteys pelaa.

Ahaa, eli pillúeikää on miehelle se onni ja autuus... . Kuule, silloin miesten ei kannata suunnata Tinderiin, vaan Huippukiva.comiin- pillúreikä ontaattu

Vierailija
18/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ap

Et ole nainen, vaan palstan vakitasojankkaajaúlitrolli, jonka lempiaihe on Tinder ja tasot , ja naisetarvioivat tasonsaliianylös ja tavismieeisaatasoistansaseuraasuomessatinderissävaikkaaadiadsasaamissunoversuminsasoisianaisiaja8töeuroopassa.

Vierailija
19/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse menin treffeille, niin hioin ulkonäön aina niin tappiin, mihin rahkeet riitti. Pukeuduin naisellisesti ja seksikkäästi.

En koskaan suostunut tylsille kahvikuppitreffeille, vaan pari drinkkiä tai olutta jossain paremman luokan paikaikassa oli ok. Maksoin aina kaikki kuluni itse. Vähän täytyy olla myös jännä.

En suostunut treffeille, jos ei ensin puhuttu puhelimessa, ja kirjoiteltu pitkään. Ei siis soitellen sotaan. Lyhytjänteiset sählääjät karsiutuivat tässä vaiheessa.

Ikäero aina yli 10 vuotta. Miehet haluavat yleensä vähän nuoremman.

Seksiä viimeistään kolmansilla treffeillä. Hyvää ja intohimoista sellaista.

Lapsettomuus oli vaatimus, mutta muuten ei ollut niin tarkkaa. Akateemisista tai liian komeista en jaksanut kamppailla muiden naisten kanssa. En olisi heille kelvannutkaan. Naamalla, painolla tai töissä käymisellä jne. ei niin väliä.

En koskaan tavannut ketään, joka ei olisi halunnut jatkaa ensimmäisten treffien jälkeen.

Vierailija
20/60 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohta vuoden yksin elänyt n.50v nainen. Olen töissä tapahtuma alalla ja ravintoloissa, eli luulisi ainakin, että ympäristöstä ei jäisi kiinni, että näen toisia sinkkuja. Mutta niin tässä nyt vaan ollaan oltu ilman minkäänlaista kontaktia vuosikaudet. Ainoat lähestymiyrityksiä tekevät ovat 2 kymppisiä junnuja (?)  ja eläkeikäisiä yleensä alkoholisoituneita vanhoja miehiä, jotka yrittää kaikkia. Ei kauhean valoisalta näytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä