Oon 8kk ollut sinkkuna ja en löydä Tinderistä suhdetta
Olen ihan nätti ja saanut kehuja mutta lopulta kelpaan vaan seksiin.
47v nainen
Kommentit (60)
Miksi naisen on niin vaikeaa ymmärtää että jos on jo lähemmäs 50 vuotias niin ei sitä haluttavuutta ole enää pätkääkään jäljellä ? Kyllä siihen nyt työmies vielä tarpeensa tekee, mutta..
Tinder tasoteoria iskee jälleen. Sä valitset ulkoisten ominaisuuksien perusteella itseäsi tasokkaampia miehiä. Jotka ovat valinneet sinut seksin takia. Nää miehet valkkaa kaiken 10 tasosta 5. Panevat jokaista mut suhteen huolivat vaan tasokkaimpien yksilöiden kanssa.
Olen tinderissä. Pyydät vaan minua treffeille niin saat suhteen.
T: Sinkkumies 48.
Mä olen 44v ja olen ollut sinkku n.9kk. Olen Tinderissä ja Badoossa ja molemmat jo kerran poistanutkin, mutta latasin uudestaan. Kaksilla treffeillä olen ollut joista toiset oli kyllä vain seksiä varten. Mä olen aika huono tutustumaan ihmisiin netin kautta. En vain jotenkin osaa tuota nettitreffailumaailmaa. Voin viestitellä jos jaksan, mutta jotenkin iso kynnys lähteä tapaamaan täysin tuntematonta ihmistä johonkin.
Senkin olen huomannut, että olen nirso. Moni mies menee hylkyyn erinäisistä syistä. En siis tarkoita, että pitäisi olla joku jumalaisen komea, hyväkroppainen, korkeasti koulutettu, kovatuloinen yms. Kelpaa ihan tavallinen suomalainen duunarimies. Miehen kasvojen ja kropan pitää kuitenkin olla mua miellyttäviä. Ei haittaa jos on vähän mahaa, mutta reilusti ylipainoiset ei kelpaa. Eikä myöskään sellaiset joilla omien lasten kuvat jossakin Tinderissä näkyvissä. Ne kuvat ei sinne kuulu.
Ei mulla kyllä mikään kiire parisuhteeseen ole. Seksiä saan vakipanolta, olen saanut jo monta kuukautta.
Mikään määrä triggerisanoja ei muuta sitä faktaa, että niin miehet kuin naisetkin saa valita kenen kanssa haluaa olla. Tuo sheimaaminen on mun mielestä aika alentavaa, ja kertoo ehkä enemmän kirjoittajan omasta mielenlaadusta.
Varmaan triggeröivää, mutta sille ei voi mitään. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse menin treffeille, niin hioin ulkonäön aina niin tappiin, mihin rahkeet riitti. Pukeuduin naisellisesti ja seksikkäästi.
En koskaan suostunut tylsille kahvikuppitreffeille, vaan pari drinkkiä tai olutta jossain paremman luokan paikaikassa oli ok. Maksoin aina kaikki kuluni itse. Vähän täytyy olla myös jännä.
En suostunut treffeille, jos ei ensin puhuttu puhelimessa, ja kirjoiteltu pitkään. Ei siis soitellen sotaan. Lyhytjänteiset sählääjät karsiutuivat tässä vaiheessa.
Ikäero aina yli 10 vuotta. Miehet haluavat yleensä vähän nuoremman.
Seksiä viimeistään kolmansilla treffeillä. Hyvää ja intohimoista sellaista.
Lapsettomuus oli vaatimus, mutta muuten ei ollut niin tarkkaa. Akateemisista tai liian komeista en jaksanut kamppailla muiden naisten kanssa. En olisi heille kelvannutkaan. Naamalla, painolla tai töissä käymisellä jne. ei niin väliä.
En koskaan tavannut ketään, joka ei oli
Olet säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun itse menin treffeille, niin hioin ulkonäön aina niin tappiin, mihin rahkeet riitti. Pukeuduin naisellisesti ja seksikkäästi.
En koskaan suostunut tylsille kahvikuppitreffeille, vaan pari drinkkiä tai olutta jossain paremman luokan paikaikassa oli ok. Maksoin aina kaikki kuluni itse. Vähän täytyy olla myös jännä.
En suostunut treffeille, jos ei ensin puhuttu puhelimessa, ja kirjoiteltu pitkään. Ei siis soitellen sotaan. Lyhytjänteiset sählääjät karsiutuivat tässä vaiheessa.
Lapsettomuus oli vaatimus, mutta muuten ei ollut niin tarkkaa. Akateemisista tai liian komeista en jaksanut kamppailla muiden naisten kanssa. En olisi heille kelvannutkaan. Naamalla, painolla tai töissä käymisellä jne. ei niin väliä.
Vastaus viestiin nro 47:
Ei tuossa ole mielestäni mitään säälittävää. Noin toimii nainen joka oikeasti haluaa jotain tuloksia siitä Tinderöinnistä, eikä vaan pelleillä siellä vuosikausia ilman että mitään jää käteen. Noin toimii nainen joka oikeasti haluaa tavata sen oikean miehen, ja haluaa hänen kanssaan todellisen, aikuisten välisen romanttisen ja seksuaalisen suhteen.
Jos useampi nainen tajuaisi toimia noin parinhaussa, niin täälläkin olisi paljon vähemmän niitä "wööö en löydä miestä" u.linaketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus oli vaatimus, mutta muuten ei ollut niin tarkkaa. Akateemisista tai liian komeista en jaksanut kamppailla muiden naisten kanssa. En olisi heille kelvannutkaan. Naamalla, pain
Joo, voin myöntää etten tajua miksi minun pitäisi haluta suhteeseen vanhan, kouluttamatottoman, ruman työttömän miehen kanssa. Mieluummin olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä liki kymmenen vuotta muutamia taukoja lukuunottamatta.
En ole löytänyt suhdetta.
N32
Kymmenen vuotta tuossa roskaohjelmassa. Itse menetin järkeni jo kahden viikon kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Kymmenen vuotta tuossa roskaohjelmassa. Itse menetin järkeni jo kahden viikon kohdalla.
Mikään arvokas asia elämässä ei tule helpolla.
Jos et edes kykene käyttämään tinderiä kahta viikkoa pidempään ja sietämään parinhakuun liittyviä negatiivisia tunteita, niin miten sinä ikinä kykenisit olemaan vakavassa parisuhteessa ja kestämään siihen liittyvää kuormitusta, ristiriitoja yms. mitä vääjäämättä pitkässä suhteessa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla. Mistähän tuo voisi johtua, että miehet eivät sinusta kiinnostu?
Mulla sama ongelma kuin apllä. Miehet kyllä kiinnostuvat, mutta kaikki (miehen omasta ulkonäöstä riippumatta) haluavat vain seksiä. Todella tympeää. N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Mikään arvokas asia elämässä ei tule helpolla.
Jos et edes kykene käyttämään tinderiä kahta viikkoa pidempään ja sietämään parinhakuun liittyviä negatiivisia tunteita, niin miten sinä ikinä kykenisit olemaan vakavassa parisuhteessa ja kestämään siihen liittyvää kuormitusta, ristiriitoja yms. mitä vääjäämättä pitkässä suhteessa tulee.
Eihän tuota voi mitenkään verrata ns. normaaliin parinhakuun. Toki nykyään tinderit ym on normaalia, mutta ei sovellukseen tympääntyminen kerro parisuhdekestävyydestä tai muusta.
Itsellänikin alkoi jo kahden päivän kohdalla tökkiä tinderin selailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla. Mistähän tuo voisi johtua, että miehet eivät sinusta kiinnostu?
Mulla sama ongelma kuin apllä. Miehet kyllä kiinnostuvat, mutta kaikki (miehen omasta ulkonäöstä riippumatta) haluavat vain seksiä. Todella tympeää. N41
Erikoista. Sinulla kuitenkin on varmaan naispuolisia ystäviä, jotka ovat pitkissä suhteissa? Miksi miehet menevät näiden ystäviesi kanssa pitkiin suhteisiin, mutta eivät sinun kanssasi? Mikä sinussa on erilaista kuin ystävissäsi?
Vierailija kirjoitti:
N32
Sama. N41
Tähän on yksi helppo ja yksinkertainen syy. AP ei ole riittävän kiinnostava miesten silmissä ja samaan aikaan AP kuvittelee vastaavasti itsestään liikoja ja yrittää tapailla sellaisia miehiä mitkä on liian korkea tasoisia AP:lle. Jos näitä asioita vähän viilataan molemmista päistä niin saattaa käydä parempi flaksi? Tyypillinen ongelma noilla parisuhde valittajilla. Ja tyypillisesti vikaa on myös korvien välissä, eli luonteessa ja käytöksessä. Paras ja tehokkain karkoitin.
Näkee jo tästä keskustelusta miksi tinder ei toimi. Sinne hakeutuu sairaat/narsistiset ihmiset joille muut ihmiset ovat tarpeiden tyydytystä varten. Älykkäät ja empaattisen ihmiset eivät ajattele sillä tavalla.
Ehdin olla Tinderissä kolme päivää kun kohtasin elämäni rakkauden. En sitä nyt ihan heti silloin tiennyt mutta hyvin nopeasti aloin aavistaa.
Se on ihan tuurista kiinni. Pitää olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja sen toisen myös. Mutta jos ei ole missään milloinkaan, ei se varmaan ainakaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus oli vaatimus, mutta muuten ei ollut niin tarkkaa. Akateemisista tai liian komeista en jaksanut kamppailla muiden naisten k
Niin, että jos ei harrasta tuollaista pelleilyä kuin sä niin joutuu parisuhteeseen ruman, kouluttamattoman, työttömän, vanhan jne. miehen kanssa? Kuka sut sellaiseen pakottaisi? Ei mun ainakaan ole tuollaista tarvinnut harrastaa kuin sun enkä silti ole joutunut parisuhteeseen kenenkään kanssa joka ei mua miellyttäisi.
Tuosta sun tekstistä sai myös sellaisen kuvan, että treffailtu on ja paljon eli pesää jaettu ties kuinka monelle. Ja onko siltikään vielä löytynyt sitä jonka kanssa suhde oikeasti jatkuisin pitkään.
Et kelpaa, vaikka olet pelkkä mulkku? Outoa.