Oon 8kk ollut sinkkuna ja en löydä Tinderistä suhdetta
Olen ihan nätti ja saanut kehuja mutta lopulta kelpaan vaan seksiin.
47v nainen
Kommentit (60)
Haista v i t t u idiootti tinderluuseriluuska pelle... päivän tinderpaska lanka osa XVI... iso HUOH.
Tinderissä? No eikös se ole juuri sellainen panokanava? Ei ehkä kannata lähteä ihan hirveen suurin odotuksin sinne. Toki saattaa löytyä. Saattaa olla että ei.
Hae jostakin ihmisten paikasta niitä ihmisiä. Livenä.
En mä tiedä, mutta kuulostaa ihan surkuhupaisalta, että joku oikeasti tosissaan itkee sitä, että Tinderissä ei ole kuin pano kavereita, tai ketään. Tinderissä? Sehän on pelkkiä mielikuvien luomista.
Oikeesti. Aikuinen ihminen rutisee jonku Tinderin perään. Mene nyt ihan oikeasti ihmisten ilmoille.
Sä Kelpaat vaan seksiin, koska sä itse ajattelet niin. Se käyttäydyt nyt sillä lailla, kuin sä ajattelet.
Muuta joko käyttäytymistäsi tai ajatteluasi, niin sitten sinä muutut ja sitten sinä Kelpaat muuhun ja seksiin. Ja löydät sellaisen kumppanin jota voi halata. Kuulostaa siltä, että uhriudut ja uhrauduttava. Hanki oma tahto.
Vai voiko olla niin, että et kelpuuta itse?
Tinder on kierrätystä. Sehän idea onkin.
Ei jumiteta yhden kanssa.
Olet REIKÄ.
Mitä sä luulit.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse menin treffeille, niin hioin ulkonäön aina niin tappiin, mihin rahkeet riitti. Pukeuduin naisellisesti ja seksikkäästi.
En koskaan suostunut tylsille kahvikuppitreffeille, vaan pari drinkkiä tai olutta jossain paremman luokan paikaikassa oli ok. Maksoin aina kaikki kuluni itse. Vähän täytyy olla myös jännä.
En suostunut treffeille, jos ei ensin puhuttu puhelimessa, ja kirjoiteltu pitkään. Ei siis soitellen sotaan. Lyhytjänteiset sählääjät karsiutuivat tässä vaiheessa.
Ikäero aina yli 10 vuotta. Miehet haluavat yleensä vähän nuoremman.
Seksiä viimeistään kolmansilla treffeillä. Hyvää ja intohimoista sellaista.
Lapsettomuus oli vaatimus, mutta muuten ei ollut niin tarkkaa. Akateemisista tai liian komeista en jaksanut kamppailla muiden naisten kanssa. En olisi heille kelvannutkaan. Naamalla, painolla tai töissä käymisellä jne. ei niin väliä.
En koskaan tavannut ketään, joka ei oli
Kuinka epätoivoinen joku voi olla? Jos et sytytä omana itsenäsi sitä kipinää ei ole koskaan ollutkaan eikä kanskaan tule.
Olet 47v., ja tällä hetkellä siinä kuuluisassa "Yksi hyvä riittää" -jonossa. Sinulle on uskoteltu, että kun vaan menet Tinderiin, niin siellä on runsaasti vientiä. Niin tavallaan onkin, mutta se on vain seksin takia.
Jos näkisit tämän kuvion miehen perspektiivistä, niin siellä on pilvin pimein näitä keski-ikäisiä suominaisia odottamassa, että josko se Herra Oikea vielä sattuisi kohdalle. Ja joka ikinen heistä haluaisi olla rakastettu ja hyvässä ihmissuhteessa.
Ikävä kyllä, ne miehet keitä te naiset valitsette, eivät ole niitä miehiä kenet pystytte pitämään. Se oikea rima on huomattavasti alempana kuin mitä haluatte myöntää itsellenne.
Miehet taas tietävät, että suhteisiin ei enää tarvitse suostua. Tai että naisen voi dumpata kahden kuukauden tapailun jälkeen, jos vaan parempi sattuu tulemaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun itse menin treffeille, niin hioin ulkonäön aina niin tappiin, mihin rahkeet riitti. Pukeuduin naisellisesti ja seksikkäästi.
En koskaan suostunut tylsille kahvikuppitreffeille, vaan pari drinkkiä tai olutta jossain paremman luokan paikaikassa oli ok. Maksoin aina kaikki kuluni itse. Vähän täytyy olla myös jännä.
En suostunut treffeille, jos ei ensin puhuttu puhelimessa, ja kirjoiteltu pitkään. Ei siis soitellen sotaan. Lyhytjänteiset sählääjät karsiutuivat tässä vaiheessa.
Ikäero aina yli 10 vuotta. Miehet haluavat yleensä vähän nuoremman.
Seksiä viimeistään kolmansilla treffeillä. Hyvää ja intohimoista sellaista.
Lapsettomuus oli vaatimus, mutta muuten ei ollut niin tarkkaa. Akateemisista tai liian komeista en jaksanut kamppailla muiden naisten kanssa. En olisi heille kelvannutkaan. Naamalla, painolla tai töissä käymisellä jne. ei niin väliä.
En koskaan tavannut ketään, joka ei oli
Näin miehenä täytyy onnitella. Olit oikeasti järkevä, ja optimoit saantimahdollisuutesi tehokkaasti oman tilanteesi mukaan. Naiset tulevat vihaamaan sinua tästä hyvästä. Tulet saamaan Pick Me -girl syytöksiä tai muuta ikävää. Mutta tiedä, että näin miehen näkökulmasta, tosi moni nainen mokailee pahasti, kuvittelee liikoja itsestään, eikä panosta. Ne on niitä jotka tulee sit palstalle ruikuttamaan, ettei ketään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä liki kymmenen vuotta muutamia taukoja lukuunottamatta.
En ole löytänyt suhdetta.
N32
Oletpa epätoivoinen lunttu 💋
Miehenä minulle on syntynyt käsitys, että juuri ne tinderissä kelpaamattomat ovat käytännössä parempaa vaimomatskua jos arvostaa enemmän vähemmän "ajettuja" yksilöitä. Tärkeintä tietysti on, ettei ole yyhhoon reppana, niistä ei kunnollista saa ja ovat loppujen lopuksi pelkkä taakka painolasteineen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kohta vuoden yksin elänyt n.50v nainen. Olen töissä tapahtuma alalla ja ravintoloissa, eli luulisi ainakin, että ympäristöstä ei jäisi kiinni, että näen toisia sinkkuja. Mutta niin tässä nyt vaan ollaan oltu ilman minkäänlaista kontaktia vuosikaudet. Ainoat lähestymiyrityksiä tekevät ovat 2 kymppisiä junnuja (?) ja eläkeikäisiä yleensä alkoholisoituneita vanhoja miehiä, jotka yrittää kaikkia. Ei kauhean valoisalta näytä.
Me miehet ollaan hiukan arkoja (varsinkin jos on ollut rankkoja parisuhdejuttuja lähimenneisyydessä). On epävarmuutta. Jos taas menee mönkään. Käyn lähikuppilassa ehkä kerran kuussa ja siellä on aina joku tai joitain joiden kanssa ollaan juteltu aiemminkin. Pihalla näkee naapureita ja heidän kanssaan jutellaan, meidän taloyhtiössä suurin osa yksinäisiä naisia. Käyn tapahtumissa ja liikun kyllä paljon, sekä autolla että ilman. Ehkä joskus joku uskaltaa tehdä sen ensimmäisen siirron.
Vierailija kirjoitti: Tasan ei käy onnen lahjat :( Monelle miehelle tilanne on juuri päinvastoin, kelvataan kaikkeen muuhun paitsi seksiin. Toki suhteen alussa sitä voi jonkin verran olla, mutta se innostus loppuu pian. Koska parisuhde on sen verran helppo saada, mutta innostunut seksielämä ei, on miehenä järkevää heti alussa kiinnittää huomioita siihen miten se fyysinen yhteys pelaa.
Mä en kelpaa edes seksiin.
M26
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen kaikki mieheni löytänyt baarista ja vaikka junamatkalta.
N42
Näin myös, baarista ovat löytyneet. Ei tinderistä tai muusta löydy mitään vakavaa ja on erittäin vaikeaa.
Kaikki perustuu pinnallisuuteen nykymaailmassa. Sokerisiin deitteihin ja halpaan helppoon lihaan. Mitä silloin voi edes odottaa löytävänsä tindereistä ja muista vastaavista lihatiskisovelluksista mitään syvällisempää. Pääsääntöisesti naiset etsivät maksajaa ravintola illallisilleen, isää lapsilleen tai puutteensa poistajaa. Miksi siis kuvitella miesten olevan niin yksinkertaisia, etteivät ymmärtäisi mikä on pelin henki? Jos ja kun naiset ovat tehneet itsestään reiän niin lopputulema on juurikin tämä. Pano reikä tai rahareikä. Näistä miehen on sitten valintansa tehtävä. Naiset ovat tappaneet niin romantiikan kuin herrasmiehetkin.
Peiliin katsomisen paikka naisilla. Sen voi suorittaa siinä samalla kun peittelee peilin edessä alati syveneviä ryppyjään.
En edes etsi suhdetta sieltä. Panen vain naisia, mieluiten teinejä.
-kolmekymppinen mies
Vierailija kirjoitti:
Miehenä minulle on syntynyt käsitys, että juuri ne tinderissä kelpaamattomat ovat käytännössä parempaa vaimomatskua jos arvostaa enemmän vähemmän "ajettuja" yksilöitä. Tärkeintä tietysti on, ettei ole yyhhoon reppana, niistä ei kunnollista saa ja ovat loppujen lopuksi pelkkä taakka painolasteineen.
Yh on kyllä se epätoivoisen miehen viimeinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En edes etsi suhdetta sieltä. Panen vain naisia, mieluiten teinejä.
-kolmekymppinen mies
Itse todennut 20-25 ikäiset parhaimmiksi. 30 ikävuoden jälkeen suomalaiset naiset rupsahtavat jo aika pahasti.
M41
Itse olen 46-vuotias, ja otan sieltä 30-35v. ikäluokasta. Ja mielellään sivuutan suominaiset asenneongelmineen. Sen sijaan panostan slaavilaisiin, esim. Ukrainalaisiin kaunottariin.
On muuten konservatiiviset arvot, tiukka kroppa, ja osaavat olla naisia.
Nimim. ei-kiitos-sotanorsuja-enää
Jatkan vielä kun joku kuitenkin kysyy kohta, että mitenkä olen ollut ilman minkäänlaista kontaktia vuosikaudet, jos olen ollut vasta n.vuoden sinkku. Eli ex miehen kanssa loppui kaikki läheisyys jo n.5v sitten. Hän koki halaamisenkin painostuksena seksiin, joten emme edes halanneet. Mies ei siis halunnut vähäisintäkään hellyyttä.