Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän lentokoneella matkustavien mielestä paras lentoyhtiö?

Vierailija
06.03.2024 |

Kaikki vastaukset tervetulleita.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swiss, Singapore Airlines ja Emirates.

Vierailija
42/81 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän todella paljon (lue: useita kertoja kuukaudessa) ja parhaat lentoyhtiöt ovat Wizz, Ryanair, Corendon yms. halpikset. Tosiasia on se, että sillä isommalla hinnalla ei todellakaan saa sen rahan edestä palveluita ja on aivan yksi paskanhailee, millaisessa penkissä istun sen parin-kolmen tunnin lennon. Maksan lentoni siis itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair. 

Vierailija
44/81 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kone kaiken paras.

Vierailija
45/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran lensin Turkish Airlinesin kyydillä Seychellien saarille ja siitä jäi hyvä kokemukset. Istuimet oli hyviä economy-luokassakin, ruoka oli hyvää ja sitä sai lisää, kun vain pyysi. Henkilökunta kävi todella usein kysymässä matkustajilta, että onko kaikki hyvin ja haluavatko he lisää juomaa. 

Hintakin lennolle oli halvempi kuin muutamalla verrokilla, joten täältä pisteet turkkilaiselle

Vierailija
46/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansaa tulee useimmiten käytettyä Niillä on halvemmat hinnat Helsingistä maailmalle lennettäessä kuin Finnairilla. Palvelukin on parempaa.

Vierailija
47/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aeroflot!

Vierailija
48/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cathay Pacific välillä Euroopan kenttä - Hongkong. Kone on Boeing 777-300ER.

Vierailija
49/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Välillä se on finnair, jos lennän bisneksessä. Ne uudet istuimet kaukolennoilla on tosi hyvät, kun niistä ei näe ketään ja kukaan ei näe suoraan paikallesi. Air Francea ja KLM:ää käytän myös. 

Kerran olen lentänyt myös Emiratesilla, mutta silloin ei jäänyt mitään ihme elämyksiä mieleen. 

Vierailija
50/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkish Airlines on paras halvemmista vaihtoehdoista ja Emirates sitten luksusvaihtoehdoista

Vierailija
51/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emirates, Qatar, Cathay Pasific.

Vierailija
52/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair

Vierailija
53/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singapore airlines on all time suosikki. Suomesta lähteviä on Turkis airlines. Hyvin pienellä vaivalla saa tasokortin ja usein tulee uppgradeja, business TK.lla on tosi kiva.

Teen kaukolennon n kerran kk ja usein tulee samoja emoja vastaan

Vierailija
54/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aeroflot

Vierailija
55/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qatar Airways antaa mun mielestä parhaan vastineen rahalle. Itse lennän vähintään premium economy paikoilla aina, kun niitä on saatavilla. Välillä bisneksessäkin.

Qatar Airwaysin koneet on melko uusia ja niissä on aina ollut hyvä henkilökunta. Pidän siitä, kun lentoemännät käyvät esittäytymässä ja kertovat nimensä. Dohan kentältä lähtiessä lennot ei ole vielä kertaakaan olleet omalla kohdallani myöhässä lumimyräkän tai rankkasateen/rajun ukonilman vuoksi. 

Täällä jo mainittu varsin antelias pisteohjelma pitää myäs Qatarin siivillä lentävät tyytyväisinä. Myös upgrade onnistuu usein rahaakin käyttämällä halvemmin kuin monella muulla yhtiöllä. Kerran onnistuin käyttämättä avios-pisteitä nostamaan itseni bisnekseen 9h lennolle vain 180 eurolla. 

Vierailija
56/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun lentokoneella kukaan matkusta paitsi minä, joten et voi heiltä kysyä mitään.

Vierailija
57/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KLM.

Klm on perunut paritkin lennot viime aikoina tai siirtäneet aikatauluja. Yritän nykyään sitä välttää. 

Mikäpä yhtiö ei olisi näin tehnyt? Mitä suurempi operoija, niin sitä todennäköisempää nämä ovat.

Vierailija
58/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etihad

Vierailija
59/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lentänyt aasialaisilla yhtiöillä, mutta vastaan Swissair.

Vierailija
60/81 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennän todella paljon (lue: useita kertoja kuukaudessa) ja parhaat lentoyhtiöt ovat Wizz, Ryanair, Corendon yms. halpikset. Tosiasia on se, että sillä isommalla hinnalla ei todellakaan saa sen rahan edestä palveluita ja on aivan yksi paskanhailee, millaisessa penkissä istun sen parin-kolmen tunnin lennon. Maksan lentoni siis itse.

Eihän sillä parin tunnin lennolla olekaan mitään merkitystä mutta pidemmillä on. 15 tuntia on ollut pisin lentoni ja sellaista en todellakaan lennä millään huonolla yhtiöllä enkä turistiluokassa.