Vanhan huawei älykellon rekisteröinti uudelleen on hemmetin vaikeeta!!!!!!
joudut laittamaan joka ikisen tiedon ja ladata vaikeasti jostain mutkan takaa vanhan appin ja sittne kysytään vi tun naaprun kissan perseen nimeäkin , uhelinnumero ei riitä, salasana on, vanha, milloin otit käyttöön laitteen syntymäaika, missä käytit viimeksi
ihan täyttä paskaa tämä
ostan uuden älykellon en jaksa tätä paskaa mennä läpi enää!
paska vehje en osta huawei paskaa enää
Kommentit (17)
Yritin tehdä uuteen puhelimeen sen Healthin. En saanut millään onnistumaan. Kello ei ihan antiikkia kun 3v vanha.
ostan uuden älykellon en jaksa tätä mennä läpi enää!
eikö laitteiden valmistajat tajua että EI YHDEN KELLON SAAMISEEN TOIMIVAKSI RANTEESEEN tarvita sataa eri salasanaa ja kaikkia henkilötietoja! hyvänen aika.
paska vehje en osta huawei paskaa enää
Mulla sama, ja myös sitä Huawei health sovellusta oli hiton vaikea löytää Google playsta. Latasin ensin jonkun huijaussovelluksen vahingossa.
laita usein käytrttyjen laitteiden sarjaumerot, laita usein käytetyt laittteet,,,,,ei ole mitään sellaisia...tiedot puutteellisia et voi päivittää kelloa käyttöön
"Naapurin kissan perseen nimi..." 🤣
laita sarjanumero siitä laitteesta millä aiemmin kirjauduit sisään! mitä helvettiä!
eI ole mitään sarjanumeroa, koska en ole tällä puhelimella kirjautunut sisään!
LISÄÄ "kirjoita näppäimistöön *#06# niin saat sarjanumeron joita tulee ainakin 5 kappaletta ja 20 numeroa pitkiä....ei toimi näilläkään
V ITUN HUAWEI PASKA, minä heitän kellon roskiin ja ostan jonkun muun. syökää paskaa!
4. tulee suttuinen kuva, napsauta vielä kuvia aikajärjestyksessä jos näet kuvat ruudulla......ei oo totta
nyt sain v itunhomokellon synkronoitumaan kun vaihdoin uuden sähköpostin ja salasanan kaikkien NOIDEN em- toimenpiteiden lisäksi! hemmetti kun nykyään ei voi edes kelloa käyttää ja laittaa oikeaan AIKAAN ilman kaikkia turvallisuuskysymyksiä!
Sarjanumero?? Eihän se alunperinkään tarvinnut mitään sarjanumeroa muistaakseni. Salasanaan tyssää mulla uusinta yritys
Mitä te niillä älykelloilla teette, luulis tulevan vaan paha mieli kun kello on selvästi älykkäämpi kuin kantajansa. Mulla on 20 vuotta vanha Citizen, ja siitä näkee ajan eli täyttää kellon tarkoituksen.
homo-huawei runggarit on japsilassa keksineet että SALASANASSA pitää olla erikoismerkki ja siksi normi salasanani olli unohtunut
onneksi sain tehtyä uuden mutta siihen tarvittiin
1. syntymäaika
2 kellon käyttöön otto aika
3 vanha salasana jos muistat
3.1. aiemmin käytettyjen laitteiden nimet!
4. ( naapurin kissan perseen nimi) eli käytännössä koodilla '#06# saat oman puhelimen sarjanumeron esille, joita tulee 5 kappaletta ja on 20 numeroisia lukuja ja mikään ei kelvannut
5. toinen e.maili koska edellinen oli jo rekisteröity ja salasana unohtunut
6. puhelinnumero ja salanumeron vahvistus
7. kuvallisen arvoituksen ratkaisu eli laittaa palikat oikeaan järjestykseen puhelimessa
8. huawei health -appin latauksen monimutkaisesti, koska appia ei ole enää google-playssa, vaan
joudut googlella etsimän oikean linkin sen jälkeen kun olet ladannut mainoksilla ladatun väärän version aluksi
näillä kaikilla saat huawei paskan toimimaan, en suosittele edes homolle.
tää on kiinalaisten salajuonia, kerätään kaikki tiedot ihmisistä kuten tik tokissakin #Huawei Technologies Co., Ltd. on kiinalainen televiestintälaitteiden valmistajayritys ja maailman suurin verkkolaitevalmistaja.
tik tokissakin kysytään jo että "lisäätkö puhelinnumeron?"
PEDON AIKAA tämä on jo!
Mulla ihan sama juttu. Ja asennus jää kiinni siitä etten tiedä vastauksia riittävän moneen kysymykseen. Tuota naapurin kissan perseen nimeä pitää vielä kokeilla ennen kuin menee paska vaihtoon. Kiinasta ei saa mitään hyvää.
Opettele elämään elämääsi niin, ettei hyvinvointisi riipu minkään yksittäisen firman ekosysteemistä. Koska jos se riippuu, olet sen firman orja.
laita kellon sarjanumero.....ei oo totta mitä paskaa