Voiko viiskymppinen kuolla nuorena?
Tuli tälläinen ilkeä ajatus mieleen kun tällänen "minä en sairastu koskaan..." 50 v heittää ajatuksen: jos kuolen nuorena se johtuu lumenluonnista.
Työpaikallani aikoinaan kuoli jotain 45 v mies aamulla omakotitalonsa pihaan pihaa kolatessaan, sydän petti terveellä miehellä.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuolla nuorena jos on jo viisikymppiseksi elänyt.
Ysikymppisen vanhemman mielestä voi olla nuorena kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan näin lapsellisa aloituksia tekee.
Melkein tuntee jopa myötähäpeää. En nyt sentään kuitenkaan, jokaisella on oikeus nolata itsensä
Pieru-aloitukset tai seksijutut on varmaan sinua kiinnostavia?
Kyllä voi, koska eliniän odote on jossain 80-90 vuotta. Jos pidät 50-vuotiasta vanhana, sinun täytyy itse olla joku 20? Olen 40 ja todellakin loukkaannun jos joku juuri murrosiästä selvinnyt ns aikuinen nimittelee vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, koska eliniän odote on jossain 80-90 vuotta. Jos pidät 50-vuotiasta vanhana, sinun täytyy itse olla joku 20? Olen 40 ja todellakin loukkaannun jos joku juuri murrosiästä selvinnyt ns aikuinen nimittelee vanhaksi.
Nuoruus jatkuu nykyään kovin pitkälle.
Viiskymppinen on jo murroksensa elänyt eli siirtynyt vanhuuden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näin viisikymppisenäkään ajattele että varsinaisesti nuorena kuollut, koska se vaan alkaa olla monen kohtalo tällä iällä, syystä tai toisesta. Enkä itsekään ole kovin terve.
Aloittajan tarkoitusta en vieläkään ymmärrä. Lumenluontipiireistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näin viisikymppisenäkään ajattele että varsinaisesti nuorena kuollut, koska se vaan alkaa olla monen kohtalo tällä iällä, syystä tai toisesta. Enkä itsekään ole kovin terve.
Aloittajan tarkoitusta en vieläkään ymmärrä. Lumenluontipiireistä puhumattakaan.
Joo, se on semmoista haudalla tanssijoiden sisäpiirihuumoria. Et varmaan ole tutustunut näiden ajatusmaailmaan jotka kasaavat koneelleen tai vihkoihinsa v. 2021 - 2024 kuolleita, etenkin " nuorina kuolleita. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän oli sekava tuo kysymys. Ihmisiä kuolee kaikenikäisinä erilaisten sairauksien ja onnettomuuksien seurauksina.
Ei koskaan ennen vuotta 2021. Senjälkeen kaikki sairaudet ja kuolemat selitetään vain yhdellä syyllä. Noissa lumenluontipiireissä.
Älä nyt viitsi. Ihmisiä on kautta aikojen kuollut kaikenikäisinä. Herää todellisuuteen.
Voi kuolla äkillisesti sydänkohtaukseen, isäni kuoli 49v ja exäni 51v.
Viiskymppinen ei voi kuolla nuorena, se juna meni jo 20 vuotta sitten.
50 v on jo keski-ikänen.
Se jos 50 vee kuolee ja sanotaa että lähti liian nuorena niin se on vaan sanonta. Sen sanoo useasti samanikäset tai tosta vanhemmat ihmiset.
Esm 80 veelle 50 vee on nuori. 20 veelle ei todellakaan vaan vanha kalkkis.
Kaikki ajallaan sano pässi kun päätä leikattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän oli sekava tuo kysymys. Ihmisiä kuolee kaikenikäisinä erilaisten sairauksien ja onnettomuuksien seurauksina.
Ei koskaan ennen vuotta 2021. Senjälkeen kaikki sairaudet ja kuolemat selitetään vain yhdellä syyllä. Noissa lumenluontipiireissä.
Älä nyt viitsi. Ihmisiä on kautta aikojen kuollut kaikenikäisinä. Herää todellisuuteen.
Rokotteista riehuvat eivät tätä ymmärrä tai halua ymmärtää. Ihan outoa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Realiteetti on mitä on. Et kai enää 40 veenä pidä itseäsi nuorena sentään?
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Mutta viisikymppisen on paha kiolla nuorena, kun ei ole enää ihan nuori.
Mutta on kuitenkin nuori kuolemaan. Ihmiset kun elävät keskimäärin n. 80-vuotiaiksi.
Jos viisikymppinen kuolee nuorena niin hän ei ehdi viettämään edes kolmekymppisiään🤔
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi kuolla jos meni koronapiikin ottamaa.
Teistä hörhöistä olikin taas tuoretta juttua Ylellä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on tuon ikäinen kuitenkin vainajaksi nuori. Suurin osa ihmisistä kun elää 70-90-vuotiaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori, lähes teini ja hurmaava täydellisyys.
t. Sanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka pitäisit niin älä mene kenellekkään nuorelle sitä sanomaan.
Johan sulle nauraa naurismaan aidatkin.
Eikös ikä ollut vain numero, eli jos on nuori, käyttäytyy ja pukeutuu kuin nuori ja on nuori tyttöystävä ja nuorta seuraa, niin eikö silloin ole nuori?
Monelle noin 50v miehellähän on näin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ikä ollut vain numero, eli jos on nuori, käyttäytyy ja pukeutuu kuin nuori ja on nuori tyttöystävä ja nuorta seuraa, niin eikö silloin ole nuori?
Monelle noin 50v miehellähän on näin.
Siis parhaassa uudessa teini-iässä, naisista vasta hyvin harva on tätä oppinut.