Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein kesämökki 2024 Official

Vierailija
06.03.2024 |

Tänään se taas alkaa, itse katsoin ekan jakson jo katsomosta. Nyt on todella hienoja huviloita merenrannalla! 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli ankea avausjakso. Katsoin yöllä, kun en saanut unta. Isoikkunaisia, hiljattain rakennettuja, mustia, persoonattomia. Loikin jakson loppuun ja totesin, että saattaa jäädä koko ohjelmasarja ihan kokonaan tästä eteenpäin katsomatta. Sumari ihastelee ja ällistelee samalla tavalla,  kuin ennenkin.  Jo pelkästään se on sietämätöntä kuunnella ja katsella. 

Vierailija
2/3 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ollut jo official-ketju? En kirjoita tähän enää toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ekassa jaksossa kaikki samanlaisia, niin sisältä kuin ulkoa.  

Hienoja kait, mutta itse en pidä tästä tyylistä yhtään.  Harmaata, mustaa, lasia ja vaaleata puuta.  Hirveän hienoa siis joo.  Varmaan ihanaa kutsua vieraita, kun kaikki ihastelee, miten hienoa kaikki, viimeisen päälle.

Toivottavasti tulee niitä kodikkaita, nätin värisiä ja ei missään kalsealla kalliolla sijaitsevia.  Niissä mun silmä lepää.  Isot terassirakennelmat ja portaat on ikäviä.  Ulkona oleminen yhtä kapuamista.  Mieluummin tasaista maata ja ruohikkoa, jolle saa jalkakin astua.  Se olisi minun mieleinen mökki, mutta itse asiassa asun jo sellaisessa, joten mihin sitä mökkiä enää tarvitsisi.

Niistä näteistä kesämökeistä saa kuitenkin aina vinkkejä omaan sisustukseen ihan tähän omaan kotiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan