Li Andersson jyrähti "Suomen tuonti ja vienti pysäytetään kunnes hallitus taipuu
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi jo hitaampienkin alkavan ymmärtää, että poliittiset lakot on kiellettävä.
kaikki lakot ovat poliittisia lakkoja. Älkää antako tämän orwellmaisen hämäyksen huijata teitä.
Sdp:hän tuon aloitti ja kielsi sairaanhoitajien lakot.Naisala.Nyt kun on enemmän miehiä noilla aloilla niin kyllähän ay-liikkeet pitävät lakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Lujille ottaa tämä demokratia eräille. Li itse ei menetä senttiäkään lakkojen takia, helppo on istua tuleen toisten persiillä. Hyvä puoli on, että nämä lakot tappavat ayt ja vassarit.
1980-luvulla oli huippupalkat ja täystyöllisyys.Ei se nousukausi tule työehtoja heikentämällä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi jo hitaampienkin alkavan ymmärtää, että poliittiset lakot on kiellettävä.
Luulisi jo duunareidenkin huomaavan että tämä hallitus on katastrofi ja diktaattori.
Hienoa. Jos viimein päästäisiin eroon tästä pellehallituksesta. Toivottavasti Satonen saa epäluottamuslauseen ja perässä menee koko Urpon lauma.
Jos ihan tarkkoja ollaan niin Li Andersson ei ole sanonut noin.
Mutta hyvä otsikko silti ja kiinnostaa monia.
Mitä tuo nyt muka jyrähtää?Inisee paremminkin.
Vierailija kirjoitti:
Valehtele lisää, ap.
Mene sä kumartelemaan mestarisi valokuvaa ja kiljumaan johdatusta scripta Riikalta
Hän kertoi eroavansa puolueen puheenjohtajuudesta, ei mitään muuta. Puhut paskaa minkä kerkeät, olet odiootti agitaattori.
Hallitus ei taivu, se on fakta. Duunarit sen sijaan saa äkkiä kenkää lakkoillessa.
Ei pillua kokkareille ollenkaan!
Ei pillua kokkareille ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Tästä lakosta kärsii kaikki eikä sillä ole mitään vaikutusta hallitukseen. Enää pari kuukautta niin meillä on voimassa laki siitä että poliittiset lakot saa kestää vain vuorokauden. Siihen loppuu lakkoilut. Minusta tämä lakkoilu on vain osoitus siitä että laki tarvitaan. Ammattiliitot eivät johda tätä maata vaan demokraattisesti valittu eduskunta ja hallitus.
Eivät ne lait ole estäneet lakkoilua Saksassa tai Ranskassakaan. Ei ihmisiltä voi noin vain viedä perusoikeuksia ja olettaa, että tilanteeseen tyydytään.
Vierailija kirjoitti:
Jes sontanen orpo ja purra anelevat ay-liikeen jalkojen juuressa.
Ja duunarit saavat kenkää - sitäkö punikit haluatte?
Ai se, #seuraava koko kansan presidentti#, Li?
Vierailija kirjoitti:
Hän kertoi eroavansa puolueen puheenjohtajuudesta, ei mitään muuta. Puhut paskaa minkä kerkeät, olet odiootti agitaattori.
Itse olet odiootti. 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tälläkään akalla mitään parempia ideoita miten kääntää syöksylasku nousuksi?
Itse karkaamalla EU-parlamenttiin - maanpetturi
Vierailija kirjoitti:
Valehtele lisää, ap.
Ette osaa uutisia lukea itse?
Onko tälläkään akalla mitään parempia ideoita miten kääntää syöksylasku nousuksi?