Miksi tuhlata satoja tai kymmeniä euroja ilotulitteisiin kun voi ostaa 2 euron sädetikun lapsen käteen!
https://www.prisma.fi/tuotteet/110697037/tahtisadetikku-kulta-110697037
sanot että tässä on sulle raketti, isi ostaa vähän tuota Sandelsin ilotulitetta korillisen tässä samalla....
Kommentit (11)
No itse en osta ilotulitteita, mutta mitä olen seurannut naapurustosta, niin eivät ne mitenkään lasten juttuja ole, vaan aikuisten miesten. Täällä meilläpäin miehet niitä ostaa ja laittaa pystyyn rakettishown.
Ei meillä oo lapsia joten ostetaan isoimmat paukut mitä löytyy kaupan.
Vierailija kirjoitti:
No itse en osta ilotulitteita, mutta mitä olen seurannut naapurustosta, niin eivät ne mitenkään lasten juttuja ole, vaan aikuisten miesten. Täällä meilläpäin miehet niitä ostaa ja laittaa pystyyn rakettishown.
Sama. Eikä niillä ole lapsia. Ovat 16-30-vuotiaita ne "pahimmat". En ole edes ikinä pitänyt ilotulituksia lasten juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli oikeasti hauska. Täytyy laittaa jakoon omille tutuille, joilla on pieniä lapsia.
Terveisin Tenttulan muori
Ei hauska, tuosta tulee assosiaatio että ilotulitekin vois olla lapsen kädessä, ei hyvä ollenkaan.
Ne piirtää kenellä on liitua. Köyhät voi vaikka syödä pari höyrytettyä nakkia ja mennä aikaisin nukkumaan.
Muista ainakin ne lapsen suojalasit jos kädessään polttaa sen. Sain lapsena siitä kipinän silmääni kun heiluttelin. Itkuhan siitä tuli.
Miksi ostaa ylipäätään mitään, kun naapuri kuitenkin ampuu raketteja.
Vieläkö sädetikkuja valmistetaan? Viimeksi olen nähnyt niitä 70-luvulla, kun olin 10-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostaa ylipäätään mitään, kun naapuri kuitenkin ampuu raketteja.
Miksi ostaa jouluruokia omaan pöytään kun naapuri kuitenkin syö herkkuja omassa kotonaan.
Tämä oli oikeasti hauska. Täytyy laittaa jakoon omille tutuille, joilla on pieniä lapsia.
Terveisin Tenttulan muori