Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuhlata satoja tai kymmeniä euroja ilotulitteisiin kun voi ostaa 2 euron sädetikun lapsen käteen!

Vierailija
31.12.2024 |

https://www.prisma.fi/tuotteet/110697037/tahtisadetikku-kulta-110697037

sanot että tässä on sulle raketti, isi ostaa vähän tuota Sandelsin ilotulitetta korillisen tässä samalla....

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli oikeasti hauska. Täytyy laittaa jakoon omille tutuille, joilla on pieniä lapsia. 

Terveisin Tenttulan muori

Vierailija
2/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en osta ilotulitteita, mutta mitä olen seurannut naapurustosta, niin eivät ne mitenkään lasten juttuja ole, vaan aikuisten miesten. Täällä meilläpäin miehet niitä ostaa ja laittaa pystyyn rakettishown. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä oo lapsia joten ostetaan isoimmat paukut mitä löytyy kaupan. 

Vierailija
4/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en osta ilotulitteita, mutta mitä olen seurannut naapurustosta, niin eivät ne mitenkään lasten juttuja ole, vaan aikuisten miesten. Täällä meilläpäin miehet niitä ostaa ja laittaa pystyyn rakettishown. 

Sama. Eikä niillä ole lapsia. Ovat 16-30-vuotiaita ne "pahimmat". En ole edes ikinä pitänyt ilotulituksia lasten juttuna. 

Vierailija
5/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli oikeasti hauska. Täytyy laittaa jakoon omille tutuille, joilla on pieniä lapsia. 

Terveisin Tenttulan muori

Ei hauska, tuosta tulee assosiaatio että ilotulitekin vois olla lapsen kädessä, ei hyvä ollenkaan.

6/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädetikut on k-18 🤭

Vierailija
7/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne piirtää kenellä on liitua. Köyhät voi vaikka syödä pari höyrytettyä nakkia ja mennä aikaisin nukkumaan.

Vierailija
8/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ainakin ne lapsen suojalasit jos kädessään polttaa sen.  Sain lapsena siitä kipinän silmääni kun heiluttelin.  Itkuhan siitä tuli.

Vierailija
9/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa ylipäätään mitään, kun naapuri kuitenkin ampuu raketteja.

Vierailija
10/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sädetikkuja valmistetaan? Viimeksi olen nähnyt niitä 70-luvulla, kun olin 10-vuotias.

Vierailija
11/11 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaa ylipäätään mitään, kun naapuri kuitenkin ampuu raketteja.

Miksi ostaa jouluruokia omaan pöytään kun naapuri kuitenkin syö herkkuja omassa kotonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan