Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Jos heräisit aamulla NAISENA kuinka viettäisit päivän?

Vierailija
06.03.2024 |

?

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin ilmastosta ja itkeä tuhertaisin.

Vierailija
22/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin persutrollina tyytyväinen, että lopultakin saan olla NAISENA ihan oikeasti, eikä aina vaan leikisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yksikään mies halua synnyttää tuon päivän aikana? Siis ensin 12 tuntia supistuksia ja päivä päättyisi siihen, kun lapsi tulee ulos.

Joo. Sopii, mutta ehkei sitten, jos on vaan yks päivä kyseessä. Tosin sen jälkeen voisi niinkuin siirtyä next levelille, kuten ns. synnyttäneet vs. ei synnyttäneet naiset.

Vierailija
24/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tuntea naisen orgasmin,eli pillua räpläisin puolipäivää,sitten jotain lesbohommaa kokeilisin,miehille en pimsaa antaisi.

Ei minulla ainakaan mene siihen puolta päivää. Joskus ihan minuutti kun se tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
25/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jollekin onnekkaalle miehelle seksiä jollaista on aina halunnut muttei koskaan naiselta saanut. Saisi vetää ykköseen, kakkoseen, tissein väliin...

Vierailija
26/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin vihdoin seksiä

T: incel persu

Vierailija
27/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin jollekin randomille komealle miehelle suu- ja anaaliseksiä.

Jännä. Että heti vaan haluaisit jotakuta randomia miellyttää, itse et saisi siitä mitään.

Miten niin en saisi? Saisinhan minä munaa suuhun ja sitten mies saisi pyllyä. Se kiihottaa.

Vierailija
28/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tuntea naisen orgasmin,eli pillua räpläisin puolipäivää,sitten jotain lesbohommaa kokeilisin,miehille en pimsaa antaisi.

Estrogeenilääkitys kehiin ja testosteroniblokkerit päälle. Orgasmi muuttuu samanlaiseksi kuin naisella takuulla muutamassa kuukaudessa. Itseltäni meni noin kuukausi.

Vierailija
29/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan stressaisin siitä että haiseeko pillussa Abban tomaattisillit ja millon tulee puolukat. Ja sit olis jotain ylitunteellisuuskohtauksia.

Vierailija
30/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilluani kaivaisin

Taas oikein Mies isolla M:llä pääsi pätemään ja häpäisemään oman sukupuolensa. Älkää yhtään ihmetelkö miksi naiset suhtautuu palstan miehiin negatiivisesti.

Vierailija
31/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan menis pillua hieroessa, rintoja puristellessa ja suuria kulleja katsellen. ;)

Mikä sinua nyt estää ihailemasta jättimäisiä siittimiä? Ole ihan vaan reilusti oma homo itsesi.

Vierailija
32/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettisin 5-10 miehen porukan ja sanoisin että käyttäkää minun kaikkia reikiäni, kunnes jokaisessa on paljon spermaa.

Vierailija
33/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni räpläisin koska pitäähän se saada tietoon miltä naisen orgasmi tuntuu 829

Vierailija
34/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilluani kaivaisin

Taas oikein Mies isolla M:llä pääsi pätemään ja häpäisemään oman sukupuolensa. Älkää yhtään ihmetelkö miksi naiset suhtautuu palstan miehiin negatiivisesti.

Häpäise persees.

Vierailija
35/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, ap, heräisit aamulla viisaana ja järkevänä, miten viettäisit päivän?

Vierailija
36/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se varmaan menis pillua hieroessa, rintoja puristellessa ja suuria kulleja katsellen. ;)

Mikä sinua nyt estää ihailemasta jättimäisiä siittimiä? Ole ihan vaan reilusti oma homo itsesi.

Ei minua mikään estäkään. Senpä takia tekisin juuri samaa. Helpompi miehelle antaa pillua kuin aina rassata persettä ja liukasteita. Olisi ihanaa olla nainen, jolla on oikea pillu.

Vierailija
37/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen sanoo että miehillä on helpompaa. Olisin itse kyllä mieluummin nainen. Yhdet menkat kyllä kestää.

Vierailija
38/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin että joko olen tullut hulluksi, tai jotain järkyttävää on tapahtunut todellisuudelle. En ehkä ihan heti rupeisi räpläämään omia haaroja. 

Vierailija
39/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin, että mikä siinä taskupysäköinnissä on niin vaikeaa. 

Vierailija
40/149 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on vaan ajatusleikki,entäs naiset jos tilanne olisi toisinpäin,aamulla olisit mies??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi