Mies! Jos heräisit aamulla NAISENA kuinka viettäisit päivän?
Kommentit (149)
Varmaan olisin persutrollina tyytyväinen, että lopultakin saan olla NAISENA ihan oikeasti, eikä aina vaan leikisti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksikään mies halua synnyttää tuon päivän aikana? Siis ensin 12 tuntia supistuksia ja päivä päättyisi siihen, kun lapsi tulee ulos.
Joo. Sopii, mutta ehkei sitten, jos on vaan yks päivä kyseessä. Tosin sen jälkeen voisi niinkuin siirtyä next levelille, kuten ns. synnyttäneet vs. ei synnyttäneet naiset.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea naisen orgasmin,eli pillua räpläisin puolipäivää,sitten jotain lesbohommaa kokeilisin,miehille en pimsaa antaisi.
Ei minulla ainakaan mene siihen puolta päivää. Joskus ihan minuutti kun se tuntuu niin hyvältä.
Antaisin jollekin onnekkaalle miehelle seksiä jollaista on aina halunnut muttei koskaan naiselta saanut. Saisi vetää ykköseen, kakkoseen, tissein väliin...
Saisin vihdoin seksiä
T: incel persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin jollekin randomille komealle miehelle suu- ja anaaliseksiä.
Jännä. Että heti vaan haluaisit jotakuta randomia miellyttää, itse et saisi siitä mitään.
Miten niin en saisi? Saisinhan minä munaa suuhun ja sitten mies saisi pyllyä. Se kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea naisen orgasmin,eli pillua räpläisin puolipäivää,sitten jotain lesbohommaa kokeilisin,miehille en pimsaa antaisi.
Estrogeenilääkitys kehiin ja testosteroniblokkerit päälle. Orgasmi muuttuu samanlaiseksi kuin naisella takuulla muutamassa kuukaudessa. Itseltäni meni noin kuukausi.
Varmaan stressaisin siitä että haiseeko pillussa Abban tomaattisillit ja millon tulee puolukat. Ja sit olis jotain ylitunteellisuuskohtauksia.
Vierailija kirjoitti:
Pilluani kaivaisin
Taas oikein Mies isolla M:llä pääsi pätemään ja häpäisemään oman sukupuolensa. Älkää yhtään ihmetelkö miksi naiset suhtautuu palstan miehiin negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan menis pillua hieroessa, rintoja puristellessa ja suuria kulleja katsellen. ;)
Mikä sinua nyt estää ihailemasta jättimäisiä siittimiä? Ole ihan vaan reilusti oma homo itsesi.
Ettisin 5-10 miehen porukan ja sanoisin että käyttäkää minun kaikkia reikiäni, kunnes jokaisessa on paljon spermaa.
Itseäni räpläisin koska pitäähän se saada tietoon miltä naisen orgasmi tuntuu 829
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilluani kaivaisin
Taas oikein Mies isolla M:llä pääsi pätemään ja häpäisemään oman sukupuolensa. Älkää yhtään ihmetelkö miksi naiset suhtautuu palstan miehiin negatiivisesti.
Häpäise persees.
Jos, ap, heräisit aamulla viisaana ja järkevänä, miten viettäisit päivän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan menis pillua hieroessa, rintoja puristellessa ja suuria kulleja katsellen. ;)
Mikä sinua nyt estää ihailemasta jättimäisiä siittimiä? Ole ihan vaan reilusti oma homo itsesi.
Ei minua mikään estäkään. Senpä takia tekisin juuri samaa. Helpompi miehelle antaa pillua kuin aina rassata persettä ja liukasteita. Olisi ihanaa olla nainen, jolla on oikea pillu.
Moni nainen sanoo että miehillä on helpompaa. Olisin itse kyllä mieluummin nainen. Yhdet menkat kyllä kestää.
Epäilisin että joko olen tullut hulluksi, tai jotain järkyttävää on tapahtunut todellisuudelle. En ehkä ihan heti rupeisi räpläämään omia haaroja.
Kokeilisin, että mikä siinä taskupysäköinnissä on niin vaikeaa.
No tämähän on vaan ajatusleikki,entäs naiset jos tilanne olisi toisinpäin,aamulla olisit mies??
Ahdistuisin ilmastosta ja itkeä tuhertaisin.