Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä raskaustestiä

Vierailija
05.03.2024 |

Ekaa kertaa elämässäni tein. Tein mielestäni kaiken oikein ohjeen mukaan enkä kastanut tikkua max viivan yli. Mutta silti vaaleanpunainen väri levisi eikä tulos näyttänyt lainkaan selkeältä, ei siis tullut viivaa/viivoja. Joudun siis tekemään uuden huomenna mutta pelottaa että sekin menee pieleen. En tajua mikä meni pieleen. Viivat on ehkä seljenneet joku 15min testin tekemisen jälkee mutta ei kai se enää ole luotettava. Olin jo roskiin heittänyt mutta kaivoin ylös kun mietitytti. Ohjeessa sanottiin kai että viimeistään 5min kuluttua pitää katsoa tulos

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut testeistä on viallisiakin, mutta yleensä tuon "leviämisen" aiheuttaa se että testi laitetaan ylösalaisin (eli se virtsaan kastettava osio ylöspäin ja se osa mistä pidetään kiinni alaspäin). Hyvä tulos tulee kun sen hetken kastamisen jälkeen asetat liuskan vessapaperille tai muulle kuivalle alustalle vaakatasoon, lukuruutu ylöspäin. Laita vaikka kännykän timer soimaan siihen lukuaikaan.

Vierailija
2/3 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut testeistä on viallisiakin, mutta yleensä tuon "leviämisen" aiheuttaa se että testi laitetaan ylösalaisin (eli se virtsaan kastettava osio ylöspäin ja se osa mistä pidetään kiinni alaspäin). Hyvä tulos tulee kun sen hetken kastamisen jälkeen asetat liuskan vessapaperille tai muulle kuivalle alustalle vaakatasoon, lukuruutu ylöspäin. Laita vaikka kännykän timer soimaan siihen lukuaikaan.

Hmmm. Näin kyllä teinkin. Ohjeessa sanottiin että kasta noin ja sen jälkeen laita vaakatasoon puhtaalle alustalle. Mutta vaaleanpunainen väri on vaan levinneenä siinä. Harmittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sen verran tuskaillut noiden epämääräisten testien kanssa, että nykyään ostan vain digitaalisia testejä, koska niissä tulos lukee selvällä suomen ja ruotsin kielellä. Niitä on myös helppo käyttää, kun on selvää mikä pää kastetaan virtsaan ja vilkkuva valo kertoo kauanko näytepäätä pidetään virtsassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi