Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1701/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla on itserakas ja vähän liikaa luulee itsestään

Vierailija
1702/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallahan vain flirttailee ja nauttii huomiosta, hän ei ole ketään loukannut ja vaikuttaa tulevan hyvin toimeen Sanninkin kanssa. Sehän on ihan miesten omaa hölmöyttä jos menevät ihastumaan, ei Salla ketään tuosta ryhmöstä huoli, löytäneekö muualtakaan. Valtteri osasi ottaa fiksusti huomioon Sallan tyylin toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami on varmaan autisti.

Tai sitten sillä on vaan aleksitymia. 

Vierailija
1704/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä Sallasta. Oli kännis vielä aamullakin. Hän tietää olevansa kaunis ja vedättää miehiä  mutta takuulla ei välitä kummastakaan. Elehtii käsillä niin teatraalisesti.

voi apua. Mitähän Salla miettii kun täyttää 50 v, eikä kauneudesta ole jäljellä enää kuin rippeet, etsiikö edelleen komeaa prinssiään

Tunnetko myötähäpeää myös rumien naisten käytöksestä vaan koskeeko tämä vain kauniita? 

Vierailija
1705/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä koulii ja karma tekee tehtävänsä. Sitten onkin henkisen kasvun paikka.

Vierailija
1706/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on varmaan autisti.

Tai sitten sillä on vaan aleksitymia. 

*samithymia

Vierailija
1707/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä koulii ja karma tekee tehtävänsä. Sitten onkin henkisen kasvun paikka.

Ja milloin se sitten sulla on viimein edessä, tuo viimeinen osa? 

Vierailija
1708/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sanot jokaisesta kauniista naisesta. 

Vierailija
1709/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä Sallasta. Oli kännis vielä aamullakin. Hän tietää olevansa kaunis ja vedättää miehiä  mutta takuulla ei välitä kummastakaan. Elehtii käsillä niin teatraalisesti.

voi apua. Mitähän Salla miettii kun täyttää 50 v, eikä kauneudesta ole jäljellä enää kuin rippeet, etsiikö edelleen komeaa prinssiään

Miksi 50v:nä ei olisi jäljellä kuin rippeet? Kaunis 50v on edelleen kaunis, varsinkin muihin ikäisiinsä verrattuna. 

Vierailija
1710/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ei ole edes kaunis 

Vierailija
1711/4992 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla peitti kasvonsa koska ei ollut meikkiä naamassa

Vierailija
1712/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin puhuivat Koukussa kolmiodraamaan illan tapahtumista. Miettivät juuri unohtiko Mirella Akin kanssa tehty sieni ja metsä retket , kun paikalle asteli Niklas. Mihin jengi oikeasti hävisi illan aikana. Salla kenties pussaili Petriä. Valtteri on kyllä ihan paras. Se hymy kyllä valloittaa ja rentous. 

Vierailija
1713/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just yritin taas tätä katsoa, mutta ei siitä tule mitään. Muutama minuutti Samia saa mut kiemurtelemaan tuskasta ja pakkp vaihtaa kanavaa. Liian hapokasta 😫

Vierailija
1714/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla ei ole edes kaunis 

Ei ole kyllä rumakaan, kurvit kohdallaan ja naamakin nätti.

Vierailija
1715/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin kuvittelin et Sami saattais olla erilainen sit toisen naisen kanssa mutta EI.

Eli kyse ei missään kohtaan ole ollut Terhistä tässä vaikka kovin niin in yritetty vääntää asiaa.

Tämä todistaa että Sami tosiaan on auttamaton juntti.

Vierailija
1716/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin kuvittelin et Sami saattais olla erilainen sit toisen naisen kanssa mutta EI.

Eli kyse ei missään kohtaan ole ollut Terhistä tässä vaikka kovin niin in yritetty vääntää asiaa.

Luulen, ettei ollut vaan tarpeeksi kaunis toinenkaan nainen, joten siksi käyttäytyy tuollai. Jos olisi riittävän kiinnostava, niin voisi olla toisenlainen.

Minun mielestä tää toinen on kaunis, ei se siitä jää vajaaksi. Ainakaan Sami ei saisi tuosta kauniinpaa, ei millään

Vierailija
1717/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami haluaa: tutustua ensin henkisellä tasolla.

Niin miten kun ei hitto sanaakaan saa suustaan?

Ymmärtäähän hän että siihen vaadittaisiin sitä keskustelua?

Vierailija
1718/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ettei ollut vaan tarpeeksi kaunis toinenkaan nainen, joten siksi käyttäytyy tuollai. Jos olisi riittävän kiinnostava, niin voisi olla toisenlainen.

Ei sillä ole mitään merkitystä mikä Miss Suomi se nainen on, kun riittää, että se sanoo jotain tai kysyy jotain mistä Sami ei tykkää, niin sillä menee heti kuppi nurin ja alkaa mökötys, mykkäkoulu, kännykän tuijotus ja makkariin lukittautuminen. Samilla on erittäin ikävä ja vaikea luonne, eikä se kestä pienintäkään epämukavuutta itselleen, eikä siltä saa vaatia mitään. Aivan

Miksi hän on tässä ohjelmassa?

Nolaamassa itsensä.

Vierailija
1719/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole mitään merkitystä mikä Miss Suomi se nainen on, kun riittää, että se sanoo jotain tai kysyy jotain mistä Sami ei tykkää, niin sillä menee heti kuppi nurin ja alkaa mökötys, mykkäkoulu, kännykän tuijotus ja makkariin lukittautuminen. Samilla on erittäin ikävä ja vaikea luonne, eikä se kestä pienintäkään epämukavuutta

"vähän absurdi kysymys" 

Vierailija
1720/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä tää toinen on kaunis, ei se siitä jää vajaaksi. Ainakaan Sami ei saisi tuosta kauniinpaa, ei millään

No ei ehkä saisi kauniimpaa, mutta omasta mielestään joo. Toinen kaunis? ei todella............

Taitaa siis sunkin kauneusihanne olla vähän vinksahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän