Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
1721/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin kuvittelin et Sami saattais olla erilainen sit toisen naisen kanssa mutta EI.

Eli kyse ei missään kohtaan ole ollut Terhistä tässä vaikka kovin niin in yritetty vääntää asiaa.

Tämä todistaa että Sami tosiaan on auttamaton juntti.

Luulen, ettei ollut vaan tarpeeksi kaunis toinenkaan nainen, joten siksi käyttäytyy tuollai. Jos olisi riittävän kiinnostava, niin voisi olla toisenlainen.

Ei todellakaan kaunis, hirveän näköinen!

Susta Terhi on kauniinpi?

Ihan samaa tasoa ovat, en tiedä jotenkin Terhissä on jotain mielenkiintoisempaa. T. eri

Vierailija
1722/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi vaikuttaa lämpimältä ja välittävältä ihmiseltä ja joku saa siitä vielä itselleen erinomaisen vaimon ja äidin lapsilleen. Toivon vilpittömästi, että Terhi löytää itselleen jonkun yhtä mukavan ja leppoisan miehen, kuin mitä itse on 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha taas täällä tämä yksi mt-potilas laittaa viestejä peräjälkeen  Samista jankuttaa ja haukkuu, törkeää käytöstä. Hupinsa kullakin mutta kyllä ihminen on sairas kun tuolla tavalla haukkuu tuntematonta ihmistä, tai sitten on Samin exä tai jompikumpi hylätyistä.

Vierailija
1724/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Terhi on manipuloinut sen toisena tulleen kuumottamaan Samia samalla tavalla kuin itse tekee? 

Vierailija
1725/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha taas täällä tämä yksi mt-potilas laittaa viestejä peräjälkeen  Samista jankuttaa ja haukkuu, törkeää käytöstä. Hupinsa kullakin mutta kyllä ihminen on sairas kun tuolla tavalla haukkuu tuntematonta ihmistä, tai sitten on Samin exä tai jompikumpi hylätyistä.

Näin on, tuolle kirjoittajalle pitää panna esto palstalle sen verran asiatonta kirjoittelua. IP-osoitteen saa selville

Vierailija
1726/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhi vaikuttaa lämpimältä ja välittävältä ihmiseltä ja joku saa siitä vielä itselleen erinomaisen vaimon ja äidin lapsilleen. Toivon vilpittömästi, että Terhi löytää itselleen jonkun yhtä mukavan ja leppoisan miehen, kuin mitä itse on 🤗

Ja yhtä kovan puhumaan 😀

Vierailija
1727/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi on rasittava. Vaatii kumppaniltaan miten pitää olla, tehdä ja sanoa siten kuin hän haluaa. Sitten kun todellisuus onkin toista, alkaa tivata että miks et tätä ja miks oot tommonen, sun pitäs olla sitä ja tätä. Hyvin lyhyt suhde tolla tyylillä, jos suhde alkuunkaan. Toiselle pitää antaa tila eikä heti tunkea suuhun tai tiiviiseen katsekontaktiin. Jotenkin tukehduttava tyyppi.

Vierailija
1728/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin kuvittelin et Sami saattais olla erilainen sit toisen naisen kanssa mutta EI.

Eli kyse ei missään kohtaan ole ollut Terhistä tässä vaikka kovin niin in yritetty vääntää asiaa.

Luulen, ettei ollut vaan tarpeeksi kaunis toinenkaan nainen, joten siksi käyttäytyy tuollai. Jos olisi riittävän kiinnostava, niin voisi olla toisenlainen.

Naiset vaatii Samilta liikaa siihen nähden, mitä ja miten hän pystyy antamaan. Sami vaikuttaa olevan syvällinen tyyppi joka ei paljoa puhu ja tykkää olla myös hiljaa itsekseen aika paljon. Naiset on aika hyökkääviä, nalkkuttamiseen taipuvaisia. Itsellinen ja varma nainen, joka osaa tarvittaessa kaivaa Samin sanoittamaan tunteitaan mutta ei tivaamalla, pakottamalla vaan hitaasti ajan kanssa ja yhdessä tehden, eikä niinkään paljoa puhuen.

Vierailija
1729/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kaunis, hirveän näköinen!

Susta Terhi on kauniinpi?

Ihan samaa tasoa ovat, en tiedä jotenkin Terhissä on jotain mielenkiintoisempaa. T. eri

Terhi on liian päällekäyvä. Tuo eukko kun saa viinaa niin siinä ei sitten muut pääsekään enää ääneen, papattaa jatkuvasti ja väsyttää sillä muut. Meikäläinen ei tuon seurassa kauaa kukkuisi, ei tuollaista ämmää jaksaisi.

Vierailija
1730/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhiltä ei tahdo saada suunvuoroa selvinkään päin 😂

Vierailija
1731/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kyllä mikään puolustus. Sivistynyt ihminen osaa käyttäytyä vaikka vastapuoli ei ulkoisesti miellytäkkään. Samilla ei tunnu olevan kovin hyvät ihmissuhdetaidot. Toki Terhi oli todella hyökkäävä ensitreffeillä. Kukaan sivistynyt ihminen ei käy tivaamaan ihmiseltä jonka tapaa ensimmäisen kerran silmiin katsomista. Loppupäätelmä on, että näihin ohjelmiin lähtevät mukaan keskitasoa alhaisemman sivistyksen omaavat ihmiset. Just saying! Vähän niin kuin sirkushuveja kansalle eiku

Vierailija
1732/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami haluaa: tutustua ensin henkisellä tasolla.

Niin miten kun ei hitto sanaakaan saa suustaan?

Ymmärtäähän hän että siihen vaadittaisiin sitä keskustelua?

Ehkä hän aikoo tutustua telepaattisesti. Siis jos ei migreeni iske.

Vierailija
1733/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että niin Salla kuin Samikin näyttelevät heille kirjoitetut roolit. Muutenkin tylsä, hidas ja huonosti toteutettu, ei ihmisistä saa mitään irti. Ei jatkoon!

Vierailija
1734/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaatii Samilta liikaa siihen nähden, mitä ja miten hän pystyy antamaan. Sami vaikuttaa olevan syvällinen tyyppi joka ei paljoa puhu ja tykkää olla myös hiljaa itsekseen aika paljon. Naiset on aika hyökkääviä, nalkkuttamiseen taipuvaisia. Itsellinen ja varma nainen, joka osaa tarvittaessa kaivaa Samin sanoittamaan tunteitaan mutta ei tivaamalla, pakottamalla vaan hitaasti ajan kanssa ja y

Miksi aikuinen nainen jaksaisi alkaa kaivamaan hänestä mitään esiin saati opettamaan hänelle tunneasioita tai kommunikaatiota? Aikamoisena yksisarvisena täytyy ukon näyttäytyä. Mitä tarjottavaa Samilla olisi suhteeseen? Onko rikas vai saako häneltä erityisen hyvää seksiä tms? 

Vierailija
1735/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kommentointi on karannut käsistä, mutta ei se sitä tosiasiaa poista, että ei Sami edustavaa kuvaa itsestään anna... Tietämättä, mikä hän todellisuudessa on miehiään.

Vierailija
1736/4992 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä tää toinen on kaunis, ei se siitä jää vajaaksi. Ainakaan Sami ei saisi tuosta kauniinpaa, ei millään

Varmasti saa, ainakin aiemmin saanut. Ohjelman perusteella en kyllä tiedä miten😂 Mutta ehkä siinä on syynsä että suhteet on kaatunu

Vierailija
1737/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallaa ei meinannut tunnistaa ilman meikkiä 😂😂😂

Vierailija
1738/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallaa ei meinannut tunnistaa ilman meikkiä 😂😂😂

Kannattaa hankkia silmälasit siinä tapauksessa 😂😂

Vierailija
1739/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtteri ja Joonas kiinnostuivat tytöistä joilta ei saanut vastakaikua. Valtteri oli että ok tunnetta ei synny jatketaan kaveripohjalla kun taas Joonas jäi mustasukkaisena haikailemaan perään ja ihmettelemään miksi kipinää ei ole ja tilanne jatkuu molemminpuolisena veetuiluna. Joonas ei noin.

Vierailija
1740/4992 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kommentointi on karannut käsistä, mutta ei se sitä tosiasiaa poista, että ei Sami edustavaa kuvaa itsestään anna... Tietämättä, mikä hän todellisuudessa on miehiään.

Ei poista niin, mutta kommentoinnissa näkee että sama henkilö postaa viestin toisensä jälkeen ja mahdollisimnan ilkeästi. Voi kun keskustelu pysyisi asiallisena eikä osallistujat vuoronperään olisi jonkun silmätikkuina. Samin osalta sääli että meni valinnat noin pieleen, hän vaikutti eka jaksoissa mukavalta ja innostuneelta ensimmäisiin treffeihin saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän