Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Olipas omituinen 12. jakso. Mirella tuntui selvästi näyttelevän ja ylireagoivan, mutta kaikki muut tuntuivat olevan aidosti hämmentyneitä tapahtuneesta ja mirellan käytöksestä. Oliko koko juttu tuotannon järjestämä, eli annettu Mirellalle salainen tehtävä järjestää "kolmiodraamaa"?
Petri vähän ärsyttää, koska:
huolitellusta ulkonäöstä lähtien kaikki TV:ssä nähty kertoo, että setäikäinen mies on jämähtänyt parikymppisen nuoren miehen tasolle. Prioriteettina pyöriminen nuorten, trimmattujen, kauniiden naisten kanssa - suomeksi sanottuna pöksyihin pääsy.. Ei osoita puheillaan tai muullakaan, että elämän arvoiksi olisi tullut vaikkapa kirjallisuus, hyväntekeväisyys, tieteelliset keskustelut, itsensä henkevöittäminen tms. Nuorelle miehelle tuollainen oleminen ja eläminen sallitaan ja kuuluu asiaan jossain määrin, mutta kehityksen pitäisi kehittyä. Sen vuoksi tulee vastenmielisyyksiä Petriä kohtaan.
Sami taas ärsyttää, koska:
on jämähtänyt monilta osin 9-vuotiaan pojan tasolle. "Kun mä en haluu! Mä en tykkää! Mä en ala! Enkä puhu!"
Vierailija kirjoitti:
Onko Salla edelleen sinkku? Tuskin on, mutta mietin vaan että oisko mahkuja.
Onko sulla riittävästi massia? Salla lämpenee vain erittäin varakkaille miehille, jotka pystyvät tarjoamaan tälle prinsessalle vaikka kuun taivaalta. Turha kuvitella että Salla jotain taksisuharia tai Lidlin myyjää huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nils raukka
No niinpä. Ensin joutuu Akun ja Pinjan luokse kolmanneksi pyöräksi ja sitten syytetään valehtelusta.
xD hyvä kokemus Nilsillä.
Oon aiemmin ajatellut, että Mirella on saanut vähän liikaakin paskaa niskaansa, mutta tuo valehtelu viimesimmässä jaksossa on kyllä niin kauheeta katsottavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mirellan poiccis ei oo kyllä minkään näköinen
Eikä Mirella. Nar.
Vierailija kirjoitti:
Sallasta en jaksa sitä jatkuvaa käsien heiluttelua joka suuntaan.
Onko sillä kärpäsiä siinä, orkesteri vai mitä se huitoo menemään? Mitään se ei osaa selittää ilman että levittelee käsiään joka halvatun suuntaan kun joku kapellimestari.
Käytä likka ohvia äläkä huio. Ärsyttävää teatteri show esiintymistä koko ajan.
Toiset on vähän elävämpiä kuin palstalla kirjoittelijat
huonoi on kaikki paitsi mikä lie tuo Aku
Salla on vielä nuori & luultavasti haluaa olla vielä vapaa. Siksi ei noistakaan miehistä löydy sopivaa (Petri haluaisi heti itselleen kotirouvan, joka pullauttaisi lapsia katraan. Ja Sami taas on liian introvertti Sallalle).
Nils on NIIN hot! Mielelläni lähtisin hänen kanssa metroajelulle 😏
Napakymppi takaisin ja Terhi sitä vetämään, johan saadaan kaikista kirjaimista totuudet selville 😄!
Mun mielestä muistuttaa Jari Isometsää, sitä entistä hiihtäjää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä muistuttaa Jari Isometsää, sitä entistä hiihtäjää.
Kuka? Terhikö?
Se Aki muistuttaa Jari Isometsää, ei Terhi 😆
Vierailija kirjoitti:
Olipas omituinen 12. jakso. Mirella tuntui selvästi näyttelevän ja ylireagoivan, mutta kaikki muut tuntuivat olevan aidosti hämmentyneitä tapahtuneesta ja mirellan käytöksestä. Oliko koko juttu tuotannon järjestämä, eli annettu Mirellalle salainen tehtävä järjestää "kolmiodraamaa"?
Mirella oli kännissä ja käyttäytyi niin kuin ihmiset joille ei alko sovi.
Älyttömän rohkeita ovat ohjelmaan osallistujat. Itse en kestäisi tuota esillä oloa, painetta ja arvostelua. Mitenkähän ohjelma vaikuttaa ihmisten töissä? Mitä jos asiakas vinoilee, että etpä sitten saanut sitä Sallaa, vaikka niin kovasti yritit? Eihän asiakkaalle voi vastata suuttumalla ja kiroilemalla, vaikka niin haluaisikin tehdä. On vain nieltävä sekin keljuilu ja nöyryytys.
Ohjelman "miesinhokit", Sami ja Petri. Lätkässä Sallaan. Näyttämisen ja näyttäytymisen halu yhdistää näitä kolmea.
Tavalliset kunnon miehet ajattelee pidemmälle, eivät heti innostu teatterinaiseen. Kun taas S & P näkee jo sielunsa silmin, miten kaikki ois kateellisia, kun kumppanina olis noin "upea daami".
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman "miesinhokit", Sami ja Petri. Lätkässä Sallaan. Näyttämisen ja näyttäytymisen halu yhdistää näitä kolmea.
Tavalliset kunnon miehet ajattelee pidemmälle, eivät heti innostu teatterinaiseen. Kun taas S & P näkee jo sielunsa silmin, miten kaikki ois kateellisia, kun kumppanina olis noin "upea daami".
On siinä tuommoistakin makuvivahdetta mukana. Katsokaa, minulla on Porsche, ja te ajatte Toyotalla!
Onko Salla edelleen sinkku? Tuskin on, mutta mietin vaan että oisko mahkuja.