Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Jos ei ole käsikirjoitettua, niin ihmetyttää Nilsin kiire viestitellä Samille (vai koko jätkäköörille, siis myös Akille ja Joonatanille) melkein-yhteisestä yöstään Mirellan kanssa.
Jaksossa, jossa Sami kertoo Terhille ja Christinalle tästä "huhusta", Sami kertoo kameralle, että huhun lähde on Nils itse, joka laittoi viestiä. :0
Samista ollaan kirjoitettu paljon negatiivisia kommentteja, olen samaa mieltä mutta, hän on ilmiselvästi introvertti, ei mikään laumaeläin joka tekee niin kuin muut sanelevat (siinä suhteessa pidän sitä hyvänä ominaisuutena)
itsekin introverttinä iinhoan kovasti kaikkea riitaa ja draamaa, väistyn välittömästi ja niin teki Samikin. Selkärankaa hänellä on siinäkin mielessä kun halusi Petrin kans selvittää asiat. Sopu saatiin ja kun uudet bileet tuli, Vaikka Sami kuinka ihastuinkin Sallaan, lähti pois välttääkseen uuden draaman, näin toimii introvertti.
Olen itsekin introvertti ja toimin juuri noin ja. Olen nainen Samia 20 vuotta vanhempi
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole käsikirjoitettua, niin ihmetyttää Nilsin kiire viestitellä Samille (vai koko jätkäköörille, siis myös Akille ja Joonatanille) melkein-yhteisestä yöstään Mirellan kanssa.
Jaksossa, jossa Sami kertoo Terhille ja Christinalle tästä "huhusta", Sami kertoo kameralle, että huhun lähde on Nils itse, joka laittoi viestiä. :0
Mistäs tiedät ettei Nilsiltä ole kysytty ensin asiasta? Ei vaikuta sellaiselta joka kerskuisi asialla oma-aloitteisesti. Sami ei ole mikään luotettavin lähde, Christinakin täräytti suoraan kuinka kaksinaamaisesti Sami käyttäytyy ja ei todellakaan myönnä mitään mikä asettaisi hänet itsensä huonoon valoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaukset ohi. Miltäköhän noista toista tuntuu miten ovat hölmöilleet tai sanoneet ja käyttäytyneet ? Aika huonon kuvan antoivat itsestään.
Ihan tavallisen oloisia ihmisiä kaikkia, omituinen näkemys sulla. Kyllä tämän palstan kirjoittelijat antavat paljon huonomman kuvan itsestään kommentteineen.
hrermot pallaa ku kettee ei teppee spytlerii tai kjyysipei
uuu ooo veee teppee yl viis settee vuoes
Vierailija kirjoitti:
Mirella. Pidin alkuun Mirellaa fiksuna ja älykkäänä naisena.
Ihmettelin, miten on eksynyt tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Ja nyt ei tarvitse ihmetellä enää yhtään... pahin koko porukasta.
En näe mitään vikaa "tällaiseen ohjelmaan" hakeutumisessa, taustalla voi monella olla ihan vain utelias ja kokeileva elämänasenne. Ainahan suomirealityssa on osallistujia laidasta laitaan, osasta tulee sellaisia "voisi olla kaverini" -viboja ja osasta taas ei parhaalla tahdollakaan. Ihmisiä hekin kaikki ovat eivätkä mitään erillistä lajiaan jota tulisi halveksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä suoraselkäisimmin ja fiksuimmin ovat käyttäytyneet Sanni ja Nils. Voivat näyttäytyä missä vain ja reaktiot ovat takuulla positiiviset, et hei, tuolla on toi kiva osallistuja siitä mikä se nyt oli se typerä parinetsintäshow.
Jos joku seuraa omasta mielestään typerää ohjelmaa niin se kertoo paljon hänestä itsestään.
Itse olet tässä ketjussa lukemassa ja kirjoittamassa ko ohjelmasta🤣
Toki olen, koska tykkään tästä ohjelmasta! Hyvää ja viihdyttävää suomihömppää pitkästä aikaa. Kiva, että on toinenkin kausi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaukset ohi. Miltäköhän noista toista tuntuu miten ovat hölmöilleet tai sanoneet ja käyttäytyneet ? Aika huonon kuvan antoivat itsestään.
Osa antoi, osa ei. Monissa näkyi kerroksellisuutta, hyvää, neutraalia ja huonoa, kuten ihmisissä aina. Kukaan ihminen ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Samista ollaan kirjoitettu paljon negatiivisia kommentteja, olen samaa mieltä mutta, hän on ilmiselvästi introvertti, ei mikään laumaeläin joka tekee niin kuin muut sanelevat (siinä suhteessa pidän sitä hyvänä ominaisuutena)
itsekin introverttinä iinhoan kovasti kaikkea riitaa ja draamaa, väistyn välittömästi ja niin teki Samikin. Selkärankaa hänellä on siinäkin mielessä kun halusi Petrin kans selvittää asiat. Sopu saatiin ja kun uudet bileet tuli, Vaikka Sami kuinka ihastuinkin Sallaan, lähti pois välttääkseen uuden draaman, näin toimii introvertti.
Olen itsekin introvertti ja toimin juuri noin ja. Olen nainen Samia 20 vuotta vanhempi
Mulla sama. En ikinä lähtisi kilpailemaan kenestäkään lähes tuntemattomasta. Ajattelisin tuossa tilanteessa, et okei, minäpä poistun tästä takavasemmalle. Olisin kiinnostukseni kertonut ja se toinen tietää sen. Tuntisin itseni täysin typeräksi yrittäessäni kilpailla toisen huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät ettei Nilsiltä ole kysytty ensin asiasta? Ei vaikuta sellaiselta joka kerskuisi asialla oma-aloitteisesti. Sami ei ole mikään luotettavin lähde, Christinakin täräytti suoraan kuinka kaksinaamaisesti Sami käyttäytyy ja ei todellakaan myönnä mitään mikä asettaisi hänet itsensä huonoon valoon.
Arvelinkin yllä, että on käsikirjoitettua. Minustakaan Nils ei vaikuta kerskailijalta, ja todella lapsellista olisi laittaa yöllä viesti Samille, että melkein pääsi bylsimään, sillä näin jaksossa sanottiin. Sami kertoi Terhille ja Christiinalle aamulla heti herättyään edellisyön tapahtumista ja kameralle kertoi, että oli saanut Nilsiltä viestin ja siksi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirella. Pidin alkuun Mirellaa fiksuna ja älykkäänä naisena.
Ihmettelin, miten on eksynyt tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Ja nyt ei tarvitse ihmetellä enää yhtään... pahin koko porukasta.En näe mitään vikaa "tällaiseen ohjelmaan" hakeutumisessa, taustalla voi monella olla ihan vain utelias ja kokeileva elämänasenne. Ainahan suomirealityssa on osallistujia laidasta laitaan, osasta tulee sellaisia "voisi olla kaverini" -viboja ja osasta taas ei parhaalla tahdollakaan. Ihmisiä hekin kaikki ovat eivätkä mitään erillistä lajiaan jota tulisi halveksua.
Ei nyt sentään ihan laidasta laitaan. Kyllä oikeasti fiksut, sivistyneet huutavat poissaolollaan realitystä kuin realitystä. Nämä osallistujat ovat keskiluokkaa ja sen alle. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että on sit hakeutunut juurikin asiakaspalveluammattiin. Ai niin mut työt missä introvertit voivat työskennellä yksin vaativat koulutusta, yleensä hyvää sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Sitten Akun jalat on kuin kanankoivet. Todella jännät
Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen oloisia ihmisiä kaikkia, omituinen näkemys sulla. Kyllä tämän palstan kirjoittelijat antavat paljon huonomman kuvan itsestään kommentteineen.
Lukuunottamatta tietenkin sinua, sinä olet pyhimys ja parempi kuin kaikki muut kirjoittajat täällä. Hyvä sinä
Joonatan kertoi että Mirella on dominoiva ja uskon sen. näyttää kaapin paikan, johtava, päällepäsmäri, itsetietoinen, päättävä, pomottava, määräävä osapuoli.
Katsoin vasta peli-iltajakson. Ällöttävästi Mirella kyhnäsi Akin kyljessä. Ja tosiaan hänelle kyllä valkeni että hänen tekemisiä tullaan ruotimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käsikirjoitettu, katso video 10:08.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmiodraama-sarjan-sami-ja-petri-i…
No en kyllä itsekään ole uskonut, että olisi käsikirjoitettu, mutta nuo Sami ja Terhi ovat kyllä suorastaan uskomattomia hahmoja, että heistä ihan ymmärrettävästi voisi kuvitella, että oikeasti ovat jotain näytttelijöitä tuossa... Mielestäni etenkin Terhi oli ensin todella ärsyttävä siinä Samin jahtaamisessa ja loputtomassa jankkaamisessa, mutta nyt tykkään hänestä ja hänhän on oikea väripilkku tuolla hämmentämässä ja sekoittelemassa ja huolehtimassa muidenkin suhteista.
Olisipa herra S:ällä ollut sitä selkärankaa sanoa suoraan ettei kiinnosta. Niin ei olisi Terhi roikkunut ihmeissään turhaan löyhässä hirrestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käsikirjoitettu, katso video 10:08.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmiodraama-sarjan-sami-ja-petri-i…
No en kyllä itsekään ole uskonut, että olisi käsikirjoitettu, mutta nuo Sami ja Terhi ovat kyllä suorastaan uskomattomia hahmoja, että heistä ihan ymmärrettävästi voisi kuvitella, että oikeasti ovat jotain näytttelijöitä tuossa... Mielestäni etenkin Terhi oli ensin todella ärsyttävä siinä Samin jahtaamisessa ja loputtomassa jankkaamisessa, mutta nyt tykkään hänestä ja hänhän on oikea väripilkku tuolla hämmentämässä ja sekoittelemassa ja huolehtimassa muidenkin suhteista.
Olisipa herra S:ällä ollut sitä selkärankaa sanoa suoraan ettei kiinnosta. Niin ei olisi Terhi r
Tuntuu että S pikemminkin luulee että hänellä on vielä mahdollisuus ja siksi pitää ovea raollaan, koska itse on itse hitaammin lämpenevä tjsp. Mutta hän ei osaa tulkita tilannetta täysin kattavasti, koska on jo satuttanut toisia ja sulkenut ovia naisten puolella näistä eri kemioista johtuen. Mutta ei hän myöskään ole hyvä sanomaan asioita suoraan sen lisäksi, ainakaan tässä ympäristössä.
Samihan on just sellanen tyypillinen suomalainen mies, älkää sitä morkatko.
Olisikohan niin että siksi Mirella sai itkupotkuraivarin kun oli niin kovassa puutteessa ja ajatteli saada Nilssiltä seksi mutta kun ei onnistunut, koputti Akin ovelle, seksiä sai ja nyt elää nii in rakkauskuplassa🤡