Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
3161/4992 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella. Pidin alkuun Mirellaa fiksuna ja älykkäänä naisena.

Ihmettelin, miten on eksynyt tällaiseen ohjelmaan mukaan.

Ja nyt ei tarvitse ihmetellä enää yhtään... pahin koko porukasta.

En näe mitään vikaa "tällaiseen ohjelmaan" hakeutumisessa, taustalla voi monella olla ihan vain utelias ja kokeileva elämänasenne. Ainahan suomirealityssa on osallistujia laidasta laitaan, osasta tulee sellaisia "voisi olla kaverini" -viboja ja osasta taas ei parhaalla tahdollakaan. Ihmisiä hekin kaikki ovat eivätkä mitään erillistä lajiaan jota tulisi halveksua.

Kyllä minun mielestäni kiusaajia, manipuloijia ja selkeästi toisille pahaa tahtovia ihmisiä saa vähän halveksua. 

Vierailija
3162/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on just semmonen kuka hakee puolisoa lähinnä ulkonäön perusteella. Jos tuo Terhi olisi ollut joku nätti blondi/brunette ja ois silti ollu luonteeltansa samanlainen nii oisko Samia haitannu? 

No ei nyt sattunut se maailman 0,0000001 prosenttia maailman kansalaisista, joille puolison ulkonäkö on merkityksetön, tähän ohjelmaan. 

Eikä Terhillä nyt ole vain ulkonäkö vaan ihan kaikki. 

Kommenttisi perusteella Sami ja Terhi eivät olisi samaa tasoa? Mun silmään ne olisivat ulkoisesti samaa "tasoa", mutta ilmeisesti moni pitää Samia komeampana mukaan lukien Sami itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käsikirjoitettu, katso video 10:08.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmiodraama-sarjan-sami-ja-petri-i…

No en kyllä itsekään ole uskonut, että olisi käsikirjoitettu, mutta nuo Sami ja Terhi ovat kyllä suorastaan uskomattomia hahmoja, että heistä ihan ymmärrettävästi voisi kuvitella, että oikeasti ovat jotain näytttelijöitä tuossa... Mielestäni etenkin Terhi oli ensin todella ärsyttävä siinä Samin jahtaamisessa ja loputtomassa jankkaamisessa, mutta nyt tykkään hänestä ja hänhän on oikea väripilkku tuolla hämmentämässä ja sekoittelemassa ja huolehtimassa muidenkin suhteista.

Aloin vasta katsoo ohjelmaa ja luen kommentteja samalla. Ihmettelin tätä Terhin lyttäämistä, kun itse tykästyin häneen heti. Ihan mahtava persoona. Sami taas minun silmiini tosi ärsyttävä ja itsensä liian vakavasti ottava. Joku aiemmin mainitsi hänen tapansa värisyttää ripsiään, kun puhuu. Se antaa just sen tunteen, et on vähän liikuttunut jopa itsestään. Mutta ovat kyllä täydellisen huono pari toisilleen!

Tosianakin on varmasti myös leikattu ohjelma sillai, et nää jutut korostuu. 

Vierailija
3164/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, kuka on se, joka Sannalle sanoi, että Mirella on peluri? Joku , joka tuntee Mirellan hyvin..tässäpä arvoitus..

Voisiko olla Joonatan, vaikka Mirellaa puolustikin..pikku hiprakassa ja tunnekuohuissa on voinut mennä avautumaan Sannalle..ehkä jälkikäteen kadutti..

Veikkaan kans Joonatania. Voihan Joonatan esittää siinä kalasataman sohvalla, kameran edessä, puolustavansa Mirellaa ja odottaa että kun totuus tulee ilmi, Mirellalla ei ole muita miehiä enää jäljellä kuin Joonatan?

Vierailija
3165/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käsikirjoitettu, katso video 10:08.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmiodraama-sarjan-sami-ja-petri-i…

No en kyllä itsekään ole uskonut, että olisi käsikirjoitettu, mutta nuo Sami ja Terhi ovat kyllä suorastaan uskomattomia hahmoja, että heistä ihan ymmärrettävästi voisi kuvitella, että oikeasti ovat jotain näytttelijöitä tuossa... Mielestäni etenkin Terhi oli ensin todella ärsyttävä siinä Samin jahtaamisessa ja loputtomassa jankkaamisessa, mutta nyt tykkään hänestä ja hänhän on oikea väripilkku tuolla hämmentämässä ja sekoittelemassa ja huolehtimassa muidenkin suhteista.

Olisipa herra S:ällä ollut sitä selkärankaa sanoa suoraan ettei kiinnosta. Niin ei olisi Terhi r

Ensimmäisessä yhteistapaamisessa Terhi kyl hienosti kuvaili heidän olemistaan sillä kissa ja koira -vertauksella. 

Tavallaan ymmärrän Samin kuoreenvetäytymisen, mut olihan se omituista silmien muljauttelua jo ihan ruuasta puhuttaessa. Todella huonoa käytöstä. 

Vierailija
3166/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen Salla on? Oliko 25?  Pinja 30, Mirella 28 ja Terhi 29 ja Sanna 45. No jokainenhan voi verrata ja miettiä tyylejä miltä vaikuttaa. 

Ja miehethän saa olla ihan rauhassa justiinsa niin rumia ja kulahtaneita ku sattuvat olemaan, eikö niin.

Tässä ketjussa ruoditaan aika lailla naisia, ulkonäköä ja käytöstä myöten. Miehet saavat perinteisesti olla aika rauhassa. Jännä, miten naiset herättävät aina niin paljon mielipiteitä, sekä naisissa että miehissä. 

Vierailija
3167/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami on just semmonen kuka hakee puolisoa lähinnä ulkonäön perusteella. Jos tuo Terhi olisi ollut joku nätti blondi/brunette ja ois silti ollu luonteeltansa samanlainen nii oisko Samia haitannu? 

No ei nyt sattunut se maailman 0,0000001 prosenttia maailman kansalaisista, joille puolison ulkonäkö on merkityksetön, tähän ohjelmaan. 

Kommenttisi perusteella Sami ja Terhi eivät olisi samaa tasoa? Mun silmään ne olisivat ulkoisesti samaa "tasoa", mutta ilmeisesti moni pitää Samia komeampana mukaan lukien Sami itse.

Tämä on aina yhtä yllättävää. Minun silmääni hyvä ulkonäkö on suorassa suhteessa siihen, miten pidän toisesta ihmisestä. Kukaan ei näytä hyvältä, jos on luonteeltaan ikävä. Eikö siis muilla ole näin? Tämä koskee siis julkkiksia myös. 

Vierailija
3168/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön taksikuski Tampereelta ei pysty edes tunnustamaan, että Terhi oli väärä valinta ja samoin Christina.

Gantia pitää olla päällä, mutta puheet ja toiminta ovat törkeitä.

Mirella on täynnä itseään ja käyttäytyy tökerösti Jonatania kohtaan.

Minna on väärässä ohjelmassa, koska on vain arvostelemassa muita. Petri on lapsellinen, kun kilpailee Sallan suosiosta.

Itse on elämässään pettynyt keski-ikäinen nainen, joka ei osaa irrotella, vaan on se bileiden tarkkailija. On ikävä ihminen.

Vierailija
3169/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami vaikuttaa sellaiselta tyypilliseltä tyypiltä, joka osaa rennosti jutustella naisten kanssa, jos se nainen on "haluttava" ja miesten kanssa, jonkalainen haluaisi itse olla. 

Näihin tapauksiin on tullut törmättyä viihteellä. Näkee sen kivettymisen, jos erehtyy sanomaan puolikkaan sanan, vaikka vaan sori.

Sit on ne toisenlaiset miehet, jotka rennosti kykenevät heittää ohimennenkin kevyttä läppää kenen kanssa vaan. Näitä onneks myös paljon ja tekevät viihteellä olemisesta viihdyttävää. 

Vierailija
3170/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on väärässä ohjelmassa, koska on vain arvostelemassa muita. Petri on lapsellinen, kun kilpailee Sallan suosiosta.

Itse on elämässään pettynyt keski-ikäinen nainen, joka ei osaa irrotella, vaan on se bileiden tarkkailija. On ikävä ihminen.

Todella väärässä ohjelmassa, koska taitaa Minna olla väärässä ketjussakin.

Vierailija
3171/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut muuten miten sellaiset miehet jotka käyttää brändivaatteita (Gant, Tommy Hilfiger, Boss jne) tai mitä tahansa hemmetin isolla logolla varustettua vaatetta, ovat lähes poikkeuksetta tunnetasoltaan ja käytökseltään jääneet sinne teini-ikäisen tasolle.

Vierailija
3172/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella. Pidin alkuun Mirellaa fiksuna ja älykkäänä naisena.

Ihmettelin, miten on eksynyt tällaiseen ohjelmaan mukaan.

Ja nyt ei tarvitse ihmetellä enää yhtään... pahin koko porukasta.

En näe mitään vikaa "tällaiseen ohjelmaan" hakeutumisessa, taustalla voi monella olla ihan vain utelias ja kokeileva elämänasenne. Ainahan suomirealityssa on osallistujia laidasta laitaan, osasta tulee sellaisia "voisi olla kaverini" -viboja ja osasta taas ei parhaalla tahdollakaan. Ihmisiä hekin kaikki ovat eivätkä mitään erillistä lajiaan jota tulisi halveksua.

Kyllä minun mielestäni kiusaajia, manipuloijia ja selkeästi toisille pahaa tahtovia ihmisiä saa vähän halveksua. 

No tottahan toki, mutta eivät nuo ole mitään oletusluonteenpiirteitä vain sen perusteella että osallistuu deittiohjelmaan.

Vierailija
3173/4992 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami vaikuttaa sellaiselta, joka on joskus treenannut ja ollut paremmassa kunnossa, mutta kaljoittelu ja runsas istuminen on tehnyt tehtävänsä. Ehkäpä hän miehille tyypilliseen tapaan sitten ajattelee yhä olevansa keskitasoa timmimpi vaikka onkin pönäkkä setämies.

Vierailija
3174/4992 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hemmetin taukoviikko tällä sarjalla on nyt menossa.... >:S

Vierailija
3175/4992 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan suku hyvillä mielin katso Mirellan käytöstä!!!

Vierailija
3176/4992 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä hemmetin taukoviikko tällä sarjalla on nyt menossa.... >:S

Samaa miettinyt. Ei tee hyvää ohjelman kiinnostavuudelle. Päinvastoin, oletan.

Vierailija
3177/4992 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkän takia oli väliviikko

Vierailija
3178/4992 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami edelleen minusta omituinen ja sitoutumiskammoinen. Ei kestä mitään itseensä kohdistuvia mielipiteitä joita kuitenkin tässä ohjelmassa puhutaan.

Vitsi toi Sami on hyvä tyyppi oikeasti. Kaikille öyhöttäjille nyt järkeä,päähän. Sami paras.

Vierailija
3179/4992 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami sopisi paremmin nspakymppiin.

Vierailija
3180/4992 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Sami komeampi. Sami itse piti itseään luojan lahjana kaikille maailman naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä